Serietopic #4

Sex life of college girls op hbo is best geinig

Edit : best geinig = ik heb 1.5 seizoen in 1 dag gekeken

13 likes

Helemaal eens! Ik vind dit echt een goede serie, al vond ik het laatste seizoen minder eerlijk gezegd. Dit was een van de weinige series waar ik tranen van in m’n ogen kreeg bij sommige afleveringen :).

2 likes

Ik kijk ook alleen puur en alleen voor Sylvie en Gabriel :heartpulse: Emily is irritant, maar wel geinig.

3 likes

Oh nee ik vond Daphne zeker niet naĂŻef, juist niet.

5 likes

Nee omdat zowel de trainer als Daphne als die kids blauwe ogen hebben vgm en Cam bruine ogen, dus als de kinderen van Cam zouden zijn zouden die ook bruine ogen hebben

Over the white lotus

1 like

Wat is er incel aan Albie?

4 likes

Gisteren werd er ook vanalles over white lotus geschreven hier maar ik had nog niet alles gezien dus heb vanochtend ff gebinged zodat ik het kan lezen. En complimenten voor hoe keurig iedereen alles in spoilers zet

15 likes

Hahahaha same. Ik was gisteren halverwege seizoen 2 dus heb deze ochtend alles gebinged en net teruggelezen.

Over Daphne

Ik vind het ergens wel een verfrissende kijk op het leven. Ze is samen met een rijke hete man. Ze kiest er bewust voor om dingen niet te zien en zo leeft ze altijd in haar eigen sprookje terwijl ze zichzelf ook toestaat om haar avontuurtjes te beleven.
Ik ben meer een Harper van nature maar een beetje Daphne zou me geloof ik wel gelukkiger maken.

7 likes

Haha echt niks

2 likes

Deze discussie is al eens eerder geweest. Maar het lijkt mij dat de makers van de serie iig daardoor wilden suggereren dat

Spoiler White lotus seizoen 2

Samenvatting

Dat het zoontje van de sportleraar was en niet van haar man.

7 likes

Reactie spoiler white lotus seizoen 2.

Samenvatting

Oh beiden niet? Dat had ik dan weer niet door!

2 likes

Ik denk dat ze bedoelt dat mensen het niet doorhebben dat het expres wordt gesuggereerd en er inderdaad ‘helemaal’ genetica bij gaan halen. Het is niet zo diep.

2 likes

Hoe bedoel je dat laatste?

Want uiteindelijk doet ze niemand kwaad (ga me niet vertellen dat haar gedrag zielig is voor cameron please) en iedereen is happy in deze situatie. (Voor zolang het duurt, jaja dat wel.)

2 likes

Nee maar iemand zei dat in het andere topic en ik snapte het ook niet. Maar de posts zijn verplaatst dus nu lijkt mijn vraag uit de lucht te komen vallen.

1 like

En luc!! Luc is fantastisch

2 likes

Haha Luc is lief :heartpulse:

Vandaag weer nieuwe aflevering van The Last of Us! Zin in! Moet alleen tot vanavond wachten want eerst school. :face_exhaling:

4 likes

Ik wil het zo graag zien! Maar mijn vriend en ik zijn net klaar met The Sopranos herkijken (voor mij dan, was zijn eerste keer). En hij wil eerst verder met Better call Saul. Daarna is het tijd voor The last of us. Wow dus we kunnen wel schema’s volhouden, maar alleen met series.

4 likes

Spoiler over wie echte meisjes in de jungle verlaat Keek vandaag weer de nieuwe afl van echte meisjes in de jungle. Gaby moet dus om ‘medische redenen’ het programma verlaten. Zou ze toen al zwanger geweest zijn?

En die eetproeven vind ik echt zooooo goor! Kan dat echt niet kijken :face_vomiting:

1 like

Ik heb nog niet gekeken :smiling_face_with_tear: maar wat jammer dat zij eruit gaat

4 likes