Serietopic #4

Ik heb het net gekeken en whoah!

Last Of Us S01E02

Wel meer horror deze aflevering, zat echt een paar keer mijn adem in te houden. En moest wel een traantje laten aan het einde :sob:. Heel jammer dat Anna Torv er nu uit is, love haar.
Las in verschillende reviews dat aflevering 3 de beste was van de eerste vier (de reviewers hebben al 4 afleveringen gekregen), dus ben heel erg benieuwd naar volgende week

5 likes

Goeie actie van Skims wel
https://www.instagram.com/reel/CnxFer9JHD9/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

SKIMS shared a post on Instagram: "This Valentine’s Day, everybody’s wearing SKIMS. @SimonaTabasco and @BeaGranno wear the all-new Fits Everybody Lace, dropping this Thursday, January 26 in The SKIMS Valentine’s Shop. 

From left:
@SimonaTabasco...

4 likes

Ik ben heel benieuwd! Mijn vriend dacht dat alle afleveringen er al op stonden. Nou, was het maar zo’n feest!

2 likes

Nee, helaas elke keer een week wachten…

@Scorpiovibes ik snapte hem eerst niet, tot ik zag in welk topic het gepost was en ik beter naar de gezichten keek. Op zich leuk idd, maar ‘fits everybody’? Hoop dat het niet daadwerkelijk een ‘one size fits all’ is, want dan is het wel een flinke misstap, en heel jammer dat zij eraan meewerken.

2 likes

Haha hier ook braaf aan het wachten tot mijn man thuis is. En was hij voor 21.00 thuis? :grin:

3 likes

Tering wat is The last of us spannend en eng. Zit echt de hele aflevering op het puntje van mijn stoel. Vraag me alleen af of ik hier niet over ga dromen haha

3 likes

Moet haast wel. Vraag me of ze het al wist van te voren of daar pas

Channah dacht dus dat ze in een hotel zouden zitten bij echte meisjes in de jungle en alleen voor de show de hangtmatjes was.
Haha heeft ze zich ook niet goed verdiept.

En die eet proeven idd zo vies. Die varkens ingewanden en die poep blegh. Diva eet het zo op, niet verwacht, wel knap!

3 likes

In de krant stond dat ze er achter kwam toen ze overtijd was en daar van de productie een test moest doen. Ze wilde eigenlijk helemaal niet naar huis, vond het een probleem voor later, maar de arts heeft haar aangeraden weg te gaan vanwege infectieziektes en malaria

4 likes

Ook bijzondere manier om erachter te komen in de jungle. Wel goed dat ze haar meteen wegstuurde.

1 like
Samenvatting

Vond de opening van last of us ook weer ZO goed.

Kreeg er, net als bij de eerste aflevering, echt de rillingen van. Het maakt het zo veel meer realistisch. Je voelt de wanhoop van het onomkeerbare. Je voelt, in tegenstelling tot veel andere apocalyptische films/series dat dit echt het einde is.

Het gekibbel tussen Joel en Ellie is ook zo goed neer gezet en brengt even die luchtige toon die zo nodig is.
Een mooi moment vond ik dat Joel naar het horloge van z’n dochter keek, vlak voor ze het dak afgingen. Het laat zien dat hij langzaam ontdooit en dat ergens nog wel wat menselijkheid in hem zit

Last of us

Ben eigenlijk heel blij dat HBO de afleveringen niet in 1 keer uitbrengt. Geeft echt dat ouderwetse TV gevoel waarin je niet kan wachten op de volgende aflevering. Goede beslissing :+1:

8 likes

Ja lijkt me ook echt heel verwarrend

1 like

Hahaha ben ik ook benieuwd naar bij mezelf. Ik had het namelijk met the walking dead wel heel erg en dat is ook de reden dat ik toen ben gestopt met kijken.

2 likes

Heb er tijdens het spelen van de game ontzettend over gedroomd, haha.
Met the walking dead had ik het ook.

1 like

Ik kijk nu een serie op HBO, Severance. En het is zo vet. Het is zo mysterieus en bizar en heb nog zoveel vragen (ben nu op de helft). Iemand deze al gezien?

4 likes

Ja vond het ook echt een hele toffe serie! Volgens mij komt er ook een tweede seizoen, zo veel zin in!

1 like

Ja, zooo goed! Kan niet wachten op het volgende seizoen om meer antwoorden te krijgen.

Hij staat trouwens op Apple tv+ en niet op HBO voor zover ik weet.

2 likes

Oja, foutje!

3 likes

image

niemand

3 likes

Echte meisjes in de jungle

Blijkbaar werd ze daar niet ongesteld en heeft ze iemand van de productie in vertrouwen die haar een zwangerschapstest heeft laten doen. Die was inderdaas positief en toen wilde ze eigenlijk blijven maar is ze uiteindelijk naar huis gestuurd. Wel echt heftig.
Was denk ik ook de reden dat ze de eetproef niet wilde doen😅

11 likes

Iemand nog een tip voor een thriller serie? The Last of Us kijk ik al, ben net klaar met Commando’s , maar wil even wat anders.

1 like