Sorry maar hij verpest echt het programma
Ik vond het best vermakelijk soms maar vond Nienke echt niks toevoegen. Ze had het alleen maar over piemels, sperma en slikken enzo.
Verder heb ik net nog het stukje met de fluit teruggekeken, het liedje zat de hele tijd in mn hoofd.
Stefano? Ik vond hem ook echt superkut, maar daarom juist zo grappig dat Roue hem zo zat te dissen
@Croky witte penis ![]()
Ik lig in mān bed de derde aflevering van the Last of Us te kijken en Iām trying not to cry.
Ik kijk nu brak āGirls 5evaā op Netflix. Het is best slecht maar als je je daar op instelt is het precies goed voor een dag als vandaag. Het doet me denken aan Pitch Perfect on a budget. Oh en ook nog een kleine rol voor Mindy uit Emily in Paris!
Damn net Sex and the City afgekeken en nu helemaal emo ![]()
Doe jezelf een lol en kijk alsjeblieft niet naar de reboot
Zo slecht? ![]()
Heerlijk hatewatchen
Net als de films. De eerste is nog te doen, maar daarnaā¦
Die films vond ik tenenkrommend. De nieuwe serie ook wel maar had toch wel iets vermakelijks
Ik kan niet wachten tot ik straks de series finale van Happy Valley kan kijken. Zo benieuwd hoe het afloopt. Hoop ergens niet op een happy end ![]()
Echte Meisjes alf 6
Hahaha love it dat Michella nu bij Janice in het team zit en zij dat echt VRESELIJK vindt. Dat ze ook echt zonder eten naar bed gingā¦
Jammer dat ze alsnog naar huis is nu, zij zorgde wel voor vermaak en gedoe ![]()
Oh en als je dacht dat het nog niet erger kon, dat graaien in die bakken
Gad-ver-damme!!
Ik ga m vanavond kijken. Ben zo nerveus ervoorš
echte meiden jungle
Ohh wat begin ik janice mega irritsnt te vinden met die theatrale ogen
Sowieso moeten zulke kleurlenzen echt verboden worden
Het zijn alleen geen lenzenā¦
Oh oeps, dacht dat ze bruine ogen had
Haha i get it! De discussie speelt al langer overal. Ze zien er ook echt uit als kleurlenzen haha
Doodeng dat ze die stenen gingen hakken zonder bril op
Ga nu Last of Us 4 kijken, maar even een āheads upā
De volgende aflevering (5) komt zaterdag al online in plaats van maandag, in verband met de super bowl.
Zou zonde zijn als je per ongeluk gespoiled wordt omdat je braaf tot maandag wacht!
Good to know!
TLOU S01E04
Deze aflevering was natuurlijk niet zo mooi en hartverwarmend als de vorige, maar vond het alsnog heel tof. Bella Ramsey is ook echt zo goed! En Pedro natuurlijk ook ![]()
Hoop dat er in de komende afleveringen wel ook wat meer infected zitten, er zat er volgens mij niet 1 in deze. Desondanks heb ik alsnog een paar keer echt met mijn adem ingehouden zitten kijken.