Aflevering 1 was wel pittig
Maar aflevering 2 ik voeeeeel die irritatie omg snapte hem zo goed
Ik ben weer helemaal bij met all creatures great and small. Dus ik moet nu weer wachten totdat de nieuwste op bbcfirst komt. Maar wat een heerlijke serie is dit toch
Misschien moet ik ook eens de oude versie opzoeken als ik er doorheen ben haha.
Wie nog meer kijkt The wheel of time? Zag de hele tijd de promotie op prime en vind het tot nu toe wel leuk, doet me een beetje denken aan Shadow and boneā¦
Ja, was heel benieuwd want heb een aantal van de boeken gelezen. Ben nog niet helemaal overtuigd, het voelt nog een beetje vlak, het is sowieso niet Bezosā zo hard gewenste nieuwe GoT, maar het is op zich wel entertaining. En misschien wordt het nog beter
Ik kijk nu aflevering 1 en ik kan het niet aanzien wat is dit kut? Wordt het nog beter haha
Die reanimatie ook, ze zijn zān hart aan het aaien ofzo
Oh daar heb ik geen verstand van lol
Maar vond aflevering 2 &3 wel goed!
Ik kijk! Vind het wel leuk, maar ben niet obsessed ofzo. Inderdaad alsof het enorm vlak is.
Die jongen met het rossige haar vind ik er wel niet in passen. Alsof je een high end fotomodel op een shoot zet in de middeleeuwen ofzo
Haha, ik ergerde me ook heel erg aan die reanimatie. En ik kan me ook niet voorstellen dat je zo lang met een 112-mevrouw aan de telefoon zit dat je er een diep gesprek mee kan voeren.
Nee ik ook niet hoor maar dit was niet best
Maar ik zal het nog een kans geven
Aaah ik wist niet dat het gebaseerd is op een boekenserie⦠maar het is zeker geen GoT denk ik, dit vind ik meer een young adult serieā¦
@Amandelbloesem ja he vind hem tot nu toe ook het minst interessante en btw hij is gewoon Nederlands en heeft ook in Spangas gespeeld
Ik weet niet wat Spangas is (ben Belg). Maar ik vind zijn look te clean ofzo voor in de setting! Het is inderdaad meer young adult, maar ik geraak er maar niet in ofzo! Hoor er ook bijna niemand over praten, misschien moet het eventjes tijd krijgen
Moest hier vannacht nog aan denken en nu ineens zie ik hem op Netflix weer op homepage staan, maaaar seizoen 2 van Hjem til Jul staat erop! Dat vond ik nou echt zoān leuke kerstserie, dus weet wat ik vandaag ga doen
Die is van vorig jaar toch? komt helaas geen nieuw seizoen meer
Huh, echt? Vorig jaar was er maar 1 seizoen toch? Nu zijn er 2. Of heb ik serieus vorig jaar heel seizoen 2 gemist?
Haha ja, seizoen 2 is van 2020. Maar dan heb je nu in ieder geval nog wel een leuk seizoen te gaan! Veel plezier !
Hahah wow hoe heb ik die kunnen missen. Nou ik heb dan niks gezegd, maar wel een leuke meevaller ja
The Wheel of Time is een grote adult fantasy reeks, dus ik baal er wel van om te lezen dat de serie aanvoelt als young adult. š„² Heb nog niets gekeken van de serie trouwens, wilde eigenlijk eerst in ieder geval het eerste boek lezen, maar pak toch steeds iets anders haha.
La casa de papel aan t bingen.
Love Berlin maar wat is zn zoon een konjo
Ik had het hoge verwachtingen maar heb t gister allemaal uitgekeken (tijdens werk) en er is me echt niks bijgebleven. Heel saai
Heb net die docu van AngĆØle op Netflix gekeken, vond 'm heel leuk