Ja, maar Damonđ
Ik had ergens gelezen dat er een spin off komt met Berlin, dacht ik
Ik heb The Crown bijna uitgekeken, vond dit wel leuk, is het een aanrader om Bridgerton te gaan kijken?
The Crown en Bridgerton zijn totĂĄĂĄl niet met elkaar te vergelijken. Bridgerton is heel luchtig en komisch. Ik vond het leuk, maar je moet dus niet hetzelfde niveau als The Crown verwachten.
Wat is er aan de hand met de eyeliner in Selling Sunset? Hebben ze de makeup artist van Cleopatra gestrikt?
Dankje!
Jaaađ dat heb ik ook ergens voorbij zien komen.
Ik vond het ook wel leuk! maar zo uitgekeken idd
Nu pas Squid Game bekeken. Apart verhaal zeg.
Ik heb eindelijk Rocketman gekeken, die wilde ik altijd nog heel graag zien. Nu de rest van mijn nachtdienst naar Elton John luisteren
Zoân mooie film hè!
Ik kijk met heel veel plezier nu The Politician. Mooi gemaakt (als in: decor etc), maar was lastig om in te komen omdat het zo over de top is. Nu ben ik hooked, haha
Weet iemand soort gelijke film als the office christmas party?
omg yesss deel 2 van gossip girl is weer gestart, echt mân guilty pleasure
Ja, geweldige serie. Lijkt in eerste instantie heel oppervlakkig, er zitten zoveel lagen in.
Ik ben succession aan het bingen maar ff pauzetje om undercover te kijken, maar omg dan valt het nog meer op hoe slecht ze acteren vooral die Turkse vrouw
Wat vind je er zo slecht aan? Ik ben nog maar bij afl twee dus oprechte vraag hahah
Haha ja, maar in Succession wordt ook zĂł goed geacteerd dat het verschil pijnlijk duidelijk is. Nederlanders kunnen niet heel natuurlijk acteren. Meer van: kijk mij, ik ActEeR nu dat ik boos ben.
Pff ik kijk voor het eerst the Handmaids tale, ik vind het zo gruwelijk. Ik kan het bijna niet verder kijken
Dan het besef dat de schrijfster veel gebeurtenissen heeft gebaseerd op situaties die echt zijn gebeurd is helemaal shocking.