Heb net It’s A Sin afgekeken, wat een prachtige serie! En hartverscheurend
Michella tegen Lena: praat eens Vietnamees, dat lijkt ‘er’ toch op
Ik schaamde me gewoon door de tv
De regisseur van die serie is ook de regisseur van de laatste The Last Of Us aflevering (die met Bill & Frank). Die man verdient alle Emmy’s!
Ahh ja ik ben denk ik de enige op aarde die die serie niet kijkt Wie weet de volgende
Oh ik vond het ook hartverscheurend.
Spoilertje It’s a Sin
Zo triest hoe die schaamte rondom die ziekte het afscheid zo beïnvloed. Die boosheid van Jill is zo indrukwekkend. Ik heb echt een paar tranen gelaten.
Ik vond eerlijk gezegd de eerste 2 afleveringen van The Last of Us een beetje tegenvallen, ik denk dat ik door de hype meer had verwacht? Maar aflevering 3 heeft het echt helemaal goed gemaakt, wat prachtig.
Vond de 2 mannelijke personages echt zo goed spelen ook. Jammer dat ze er alweer uit zijn. De acteur die Frank speelt vind ik vooral zo leuk! Mijn vriend herkende hem meteen van The White Lotus, die gekke hotelbaas. Daar is hij ook al zo goed. Zo’n andere rol dit.
Ik trek trouwens wel heel slecht die vieze schimmeldraden soms. Nog meer mensen die dat hebben? Als ze zo die huid opensnijden en het komt eruit of toen Tess mond op mond ging met die man en het uit zijn mond groeide
Ik kijk Succession dus vooral voor de complexe familiebanden en smerige spelletjes want ik begrijp echt heeeeel weinig van al die deals en strategische zetten. Ik doe echt mijn best maar het gaat me bijna altijd boven mijn pet. Vraag me af of meer mensen dit hebben of dat ik gewoon echt heel dom ben en veel van die corporate kennis mis? (Waarschijnlijk)
- Ik volg het helemaal
- Ik volg het grotendeels
- Ik heb ook geen idee waar ze het de hele tijd over hebben
0 stemmers
Die schimmeldraden doen me denken aan half afgekloven zoethoutstokjes van vroeger.
Zo zitten janken bij The Last Of Us episode 3. Maarja mijn vader is overleden aan ALS en dat eerste shot van Frank in die rolstoel is precies hoe hij er soms bij zat, ook met die handen zo
Haha ja mijn vriend zag het echt meteen, bij het eerste shot. Vind het best wel knap want hij ziet er toch wel echt anders uit met baard vond ik.
Ik heb bij een online broker gewerkt en kan de meeste termen uitleggen of plaatsen.
Wel alleen door de uitleg van mijn corporate vriend haha
ik snap van mezelf echt niet waarom ik succession blijf kijken, het is niet interessant, grappig, sexy of mooi.
Iemand nog een goeie horror serie die niet midnight mass/Bly manor/hill house/ the purge/ Marianne is?
Oh en geen tiener dingen als midnight club
Castle Rock (seizoen 2 vooral, het is een anthology), Them, The outsider. Chucky als je t wat meer campy wilt.
Hannibal en Bates Motel maar die zijn al vrij “oud” dus die zal je wel al gezien hebben.
Het schijnt dat “The Exorcist” ook heel goed is maar die heb ik zelf nog niet gezien.
Verder is er niet zo heel veel, ik denk dat de komende jaren we overladen gaan worden met horror series.
Dat is toch ook eigenlijk alles waar de hele serie om draait, de hatelijke personages en smerige spelletjes
Ik snap altijd wel wie wie fuckt maar eigenlijk zelden wat er precies gaande is. Ik zoek het wel op als het heel belangrijk lijkt. Ik kijk ook met Engelse ondertiteling. Mijn Engels is prima, maar niet op corporate niveau.
Ik vind juist de onderlinge relaties en de grapjes geweldig, daar hoef ik al die business deals niet exact voor te begrijpen.
Niet helemaal juiste topic maar iemand nog leuke aanraders voor last one laughing? Vond de nederlandse heel leuk en de canadese maar mwha… heb amazon prime
Ik ben nog steeds bezig met Ginny en Georgia, ik vind het echt best goed en vooral die diepere momenten als ze echt samen zijn maar er is iets wat me tegenhoudt om het te willen bingen. Maar ik kwam er net achter waarom dat is, de muziek. Ze moeten diegenen die verantwoordelijk zijn voor deze wanstaltige royalty free muzak echt ontslaan. Het doet echt afbreuk aan heel veel scenes.
Die kerst aflevering klonk echt alsof je een cover CD van Janine en Bart uit Abbenes opzet.
De IMDB rating voor de laatste aflevering van The Last of Us is inmiddels gezakt naar een 7.9.
Zoveel mensen die hier door geraakt zijn, zoveel liefde, zoveel mooie (en terechte) recensies maar de haters laten zich FLINK kennen zeg. Zo beledigd zijn die hetero mannen die totaal geen raad weten met hun emoties. Handen voor je ogen jochies, er komt nu een man die een andere man zoent.
(En er zullen ongetwijfeld ook genoeg vrouwen die zo denken hoor).