Serietopic #4

Ja dat vind ik dus helemaal niet helaas, denk dat ik alweer teveel verwachtte want kom
er echt niet doorheen :cry: vond de games vroeger wel echt leuk!

2 likes

Echte meiden in de jungle

Ja hier ging ik ook echt heel erg goed op hahahaha. Ik dacht namelijk precies hetzelfde. Het lijkt alsof ze iets te graag gemogen wil worden door Michella.
Ik vind Janice trouwens ook echt enorm irritant. De manier waarop ze praat is zo gemaakt om grappig over te komen, kan niet goed uitleggen waar het hem in zit. Maar die overdreven expressie erbij, heel vervelend.

12 likes

Ik snap wel wat je bedoelt maar ik kan haar wel waarderen, ze zegt in ieder geval waar het op slaat en doet haar best om te winnen

In tegenstelling tot Jill die niets durft te zeggen en er hele tijd zo schaapachtig bij zit. Zo onderdanig ook aan Michella

3 likes

Ja dat wel, ze is wel recht voor haar raap. En vond het ook wel goed dat ze duidelijk was naar Diva en Michella, ze laat zien dat ze niet bang is voor Michella, terwijl een groot deel van de meiden dat wel lijkt

Vond de opmerking van Diva echt zo flauw over dat fruit en de borsten van Annabel, doe normaaal. Totaal niet grappig en alsnog 4x de grap herhalen.

1 like

Ik kijk het omdat mijn partner heel erg van dit soort post-apocalyptische series en films houdt en we kennen allebei de game waar het op gebaseerd is niet. Vanuit die positie vind ik het tot nu toe wel een prima serie, je ziet wel dat er veel werk is gestoken in de decors enzo. Ik vind ook de oorzaak van de apocalyps wel… nou ja enigszins geloofwaardig zeg maar, semi-realistisch, maar verder vind ik het op dit moment niet echt onderscheidend van andere series/films in dit genre ofzo

2 likes

Dat had ik dus ook!

Maar ik had het met mijn vriend over als zoiets zou gebeuren zoals in TLOU, je hebt in principe 3 opties.

1. Je maakt er een eind aan, want de wereld is toch naar de klote.
  2. Je wordt zelf een clicker omdat je gebeten wordt.
  3. Je gaat de apocalypse aan en bent altijd bang.

Ik ga voor optie 1 dan denk ik. Hoef dat niet allemaal mee te maken, en een clicker hoef ik ook niet te worden.

4 likes

(Spoilers echte meisjes afl 5)

Janice is inderdaad behoorlijk theatraal ja, maar iig wel eerlijk en duidelijk. En ze had ook gewoon wel een punt, blijf uit dat kamp. Ik vond eigenlijk dat ze nog lief voor die meiden was dat ze eten mee gaf enzo. Ik had ze allang weggefoeterd denk ik.

Ik kan ook niet zoveel met types zoals Jill, in het echte leven ook niet. Zo conflictvermijdend als de pest (waardoor en juist vaak conflicten ontstaan). Terwijl ik verder in de serie Jill eigenlijk best leuk vind overkomen! Ik kan me best voorstellen dat Janice een beetje in de steek gelaten voelde, Fabiola & Jill hadden die meiden ook wat eten kunnen geven en daarna terug kunnen sturen. Maar zij maakten de situatie juist erger door ze wel allemaal op schoot te nemen enzo, maar vervolgens nauwelijks te communiceren en maar een beetje daaps te blijven kijken. Als zij als een soort mediator waren opgetreden had Janine zich gesteund gevoeld en hadden diva & Michella afgedropen met wat eten waarschijnlijk

Ik denk dat Kelly toch wel mijn favo is. Gewoon nuchter, klaagt niet continu. Spreekt mensen ook wel aan. Wat ik wel minder leuk vond aan haar was dat ze eten ging jatten in dat andere kamp. Ik vond het ook jammer dat de productie dat toe liet .

1 like

Wat leuk dit!! Ik heb echt met plezier zitten luisteren. Het geeft echt een kijkje in en achter de serie. Dankje voor deze tip!

1 like

Ik vind de Instant Reactions (direct zondagavond/maandagochtend na de aflevering) en de Deep Dives (woensdag) van de Prestige TV podcast van TheRinger ook altijd interessant. Zijn dezelfde presentatoren als van de Instant Reactions en Deep Dives op The RingerVerse over Star Wars en Marvel, alleen op hun andere kanaal. Gaat wel iets minder diep dan die op The RingerVerse, want de presentatrices hebben het spel nog niet (uit)gespeeld, maar alsnog veel interessante achtergrondinfo.

1 like

TLOU 3:
Wat een prachtig verhaal, en wat integer geschreven. Die had ik niet zien aankomen (echt eindeloos zitten janken).
Bravo, deze serie is tot nu toe echt perfect op alle vlakken.

2 likes

TLOU3

Het viel me op voor ik aan de aflevering van gisteren begon dat deze een stuk lager scoorde op IMDb (nog steeds hoog hoor, maar ruim een punt lager dan de eerste 2), ik begon dus misschien wat sceptisch maar zat instant in het verhaal. Ik vond het echt ontroerend en heb echt veel gehuild. Ik ging nu net die scores nog eens bekijken maar ik begrijp al wat er aan de hand is. Veel homofobe mensen geven 1 ster en ik vind het zo walgelijk dat ik het even moest delen ergens :disappointed:

4 likes

Teleurstellend maar te verwachten. Denk dat velen dit niet hadden aan zien komen en dan vooral de mannelijke doelgroep. Sucks to be them. Zo blij dat ze juist in deze serie deze aflevering gemaakt hebben. Heel belangrijk.

7 likes

Wat zijn sommige mensen toch kut.

1 like

Leuk te horen, en graag gedaan :smiley:

1 like

Ik baalde een beetje van TLOU, prachtige aflevering en ik vond Nick Offerman fantastisch maar ik had zin in gruwel en horror.

1 like

Janice valt toevallig ook onder Resley’s management.

2 likes

Vreselijk. Chaos in Laos en dan ook echt op zo’n badum tss toontje. Goede grap hoor!

2 likes

Ik kende die Janice helemaal nog niet maar ik vind haar echt eng haha. Hele intense blik heeft ze.

2 likes

Hahaha volgens mij is dit niet het programma om woke bij te zijn :joy:

2 likes

Ik kijk nu naar ‘Pamela, a love story’ op Netflix, over Pamela Anderson en ik vind het heel interessant om haar kant van het verhaal te horen over o.a. die sekstape. Echt heel naar hoe zij behandeld is.

2 likes