Ik vind Michella normaal vreselijk, maar het afscheid met Diva vond ik toch echt wel echt cute.
Wauw, Succession is zoān goede serie! Net de laatste aflevering van seizoen 2 gekeken en ben helemaal flabbergasted.
Ja die is zo goed! En dan staat seizoen 3 je nog te wachten, lucky you
Deze video zet wel goed uiteen waarom ik Albie van The White Lotus nice guy-vibes vond hebben: The White Lotus - Albie's Weird Relationship with Women - YouTube
Vanavond laatste aflevering Better Call Saul
Die bakken waren echt smerig in EMIDJ. Ben benieuwd wat nog meer komt. Ben nooit zo van reality tv maar misschien meer kijken haha.
Gesprek met de oma van Diva vond ik schattig. Van Annabel heel droog. Hij vroeg bijna niks en zij zat alleen maar hoe ze eruit zag.
Nog even over The Last of Us algemeen
Ik snapte in de tweede aflevering niet dat Tess haar rugzak niet meegaf aan Joel & Ellie, daar zitten toch al hun survivaldingen in? Eten, ammo, zaklamp. En nu in deze aflevering ook weer, waarom grijpt Joel niet iig zijn rugzak even snel uit de auto, en evt. wat extra eten en ammo enzo. Nadat hij die jongen had doodgestoken was er toch verder niemand meer direct in de buurt? Nu hebben ze alleen nog maar haar rugzak en zijn revolverā¦
Haha oh shit sorry. Had het wel leuker gemaakt inderdaad.
Succession en Fleabag beide goed
Eerst Fleabag ben je zo doorheen kun je dan door naar succession
Zijn alle drie heel erg goed, Severance ook @Ster ! Maar alle drie ook heel verschillend, Fleabag is het grappigst en minst zwaar denk ik. Severance bizar, maar ook grappig, en heel goed. Succession is āserieuze televisieā met onsympathieke personages, maar op de een of andere manier blijf je toch kijken (alhoewel ik niet meer dan twee afleveringen achter elkaar kan kijken, dan heb ik wel even pauze nodig)
TLOU 4
Ik ben een fan van Melanie Lynskey in bijna al haar rollen, maar ik vond haar hier echt slecht en miscast. Ik was zo enthousiast om haar te zien in deze serie en t viel gewoon tegen.
Ik ben halverwege de eerste aflevering van stateless (ik denk trouwens dat deze serie echt een aanrader gaat zijn!) maar serena waterford van the handmaids tale speelt hier ook in. Maar Jeetje wat is die vrouw een goede actrice zeg! (& bloedmooi haha)
Net begonnen aan het 4e seizoen van āYouā en ik heb echt zoiets van Here we go againā¦een herhaling van alle vorige seizoenen. Ook stom dat ze dit weer in twee delen hakken, echt zoān random Netflix ding ook.
Heb echt zin om dit te hatewatchen. Vond vorig seizoen ook al zo kut haha.
Heb er ook intens weinig zin in, maar wil toch weten hoe het afloopt.
You S4. Eerste vijf afleveringen.
Eerste twee afleveringen helemaal bekeken, de drie overige doorgespoeld want hoofdpijn en geen geduld. Ik vind het nu zo onrealistisch worden dat het niet meer leuk is. Het hele burgemeester verhaal die boos is op de rijken en daarom rijke mensen vermoord vind ik ook niet echt interessant verder. Meh.
Ik vind het nieuwe seizoen van You heel leuk! Verhaallijn anders aangevlogen, lekker over de top en je moet goed opletten. Gisteravond alles van de eerste helft gezien.
Ik ben gisteren ook begonnen aan You en ben er nog niet helemaal achter wat ik ervan vind. Ben nog niet zo enthousiast moet ik zeggen, al vind ik de nieuwe draai aan de verhaallijn wel vermakelijk. Om voor de vierde keer weer hetzelfde verhaal uit te zetten zou ook niet echt een goede move geweest zijn gok ik
Net girls5eva afgekeken en vond S2 leuker dan de eerste eigenlijk! Ff inkomen in de flauwe humor maar ik denk dat als je the office-achtige humor leuk vind je dit ook wel kan waarderen. En leuke groei in de personages, grappige catchy liedjes⦠en ik ben al jaren fan van Sara bareilles dus ook leuk om haar te zien acteren!
TLOU afl 5
Ik vond Ellie en Sam zo lief samen