Ik was een beetje sceptisch na het vorige seizoen van You, maar dit seizoen is stiekem wel heel vermakelijk.
Haha ja ik geniet er ook wel van. Echt over de top weer, zoān onzin allemaal en toch blijf je kijken. Jammer dat het tweede deel van het seizoen pas later online komt
Ik ben gestopt na de tweede afleveringš
Idd! 6 maart gaat het verder. Ben benieuwd!
Is de nieuwe Greys Anatomy afgelopen dinsdag al begonnen? Of aankomende di?
Op Net5 bedoel je? Daar zijn al twee afleveringen van het nieuwe seizoen uitgezonden.
Ja! Ah kak⦠thanks
Zo jammer dat the last of us niet te zien is bij ons op zondagavond! Ik vind het echt zoān typische zondagavondserie namelijk
Ik heb vandaag kalifat gebinged. Lang niet zo spannende mini serie gezien.
Was denk ik niet de bedoeling, maar op het einde totaal geen medelijden meer met die kinderen
Mijn vriend start elke zondagavond HBO op om te kijken om zich daar te realiseren dat het maandag pas kan
Echte meisjes
Ah echt jammer dat Diva niet heeft gewonnen
Had niet verwacht dat er nog een reunie kwam haha zin in
echte meisjes
Ik gunde het Kelly juist wel. Ik vond Diva steeds irritanter worden gedurende het programma
Echte meisjes
Ik had maanden geleden bij een juice channel gelezen dat Diva zou winnen, dus ik was toch wel verbaasd haha. Maar ik ben wel blij dat het Kelly is!
Last of us 6. Nog maar 3 afleveringen te gaan
Samenvatting
Ik weet niet of ik het hier al eerder had gezegd, maar ben zo blij dat het een wekelijkse show is en niet een binge.
Het verhaal heeft zo veel meer impact als je aflevering voor aflevering kijkt en het op je laat in werken.
Ik denk dat ik dit de beste aflevering vindt. Het gat wat geslagen is tussen Joel en Tommy is zo pijnlijk en voelbaar. Joel is blijven hangen in een wereld van āoverlevenā, Tommy heeft een leven opgebouwd.
De paniekaanvallen van Joel zijn zo goed neergezet, je voelt de angst. De angst om weer te falen, de angst om het doel te verliezen. Het gesprek tussen Joel en Tommy over hoe bang hij is om te falen is Emmy waardig.
Een heel mooi detail vond ik het momentje van Ellie met de diva cup. Hoe naar de klote de wereld ook is, vrouwen blijven gewoon menstrueren, en dat is nogal een probleem in een apocalyps. Vind het heel slim dat de schrijvers daar even bij stilstaan ( hebben ze al eerder gedaan in af 2 toen Ellie tampons vond
Eens, liet zich echt kennen. Ook dat ze wel vond dat zij ām meer verdiende.
Ik ben echt weer helemaal āhookedā aan battlebots haha
Haha kak kon me niet inhouden om de spoiler te lezen. Ik ben denk ik een van de weinige die haar wel leuk vind haha.
Nou ik heb 2 afl gezien en vind t behoorlijk slecht
Kut Netflix
Wist al dat het toch nooit meer zou gebeuren maar was echt een goede serie
Ik kijk perfect match en ik haat Rick of Nick of hoe heet ie. Wat een irritante guy en waarom gaat ie zo dichtbij mensen staan als ie tegen ze praat.