Oh leuk! Ik heb genoten van het eerste seizoen, maar wist niet dat het tweede al uit is, merci voor de tip!
Kijkt er al iemand red rose? Is het leuk? Ik zoek een nieuwe serie
Perfect Match (Netflix) ziet eruit als de ultieme trash tv bingewatch serie, iemand al begonnen?
Ja. Het is heerlijke trash-tv inderdaad. Alleen Francesca (van Too Hot To Handle) is echt weer walgelijk, hoop dat ze er snel uit vliegt, maar dat zal wel niet.
De helft van echte meisjes valt over de achterbaksheid van Annabel, maar vinden het wel oké als Jill met carnaval verkleed gaat als een overdreven versie van Annabel inclusief “neuscorrectie”. What in the mean girls fuck?
Jaaa I love it. Het is een beetje zoals are you the one (m’n fav reality dating programma) meets love island maar dan met allemaal mensen die je herkent van andere reality series haha. Ik heb ze ook echt allemaal gezien behalve sexy beasts
Francesca is wel idd echt weer kut
Kariselle is ook van are you the One trouwens. Ik haal niet uit je bericht of je dat wist ja/nee maar ik had een paar minuten zon error toen ik Perfect Match aanzette. Ze heeft namelijk een hele herkenbare stem maar ik kon die naam niet plaatsen: ze deed als Kari mee aan are you the One.
Ik heb alle 4 de afleveringen ook meteen achter elkaar gekeken haha, is wel het leukste ook denk ik als je die mensen kent/kan plaatsen vanuit eerdere programmas
Oohh echt! Jaa dan heb ik haar daar vast in gezien want heb volgens mij echt alle seizoenen van are you the one gekeken haha. Vind haar wel grappig
Gisteren TLOU aflevering 5 gekeken en Ik moest wel echt even in deze serie komen, maar nu kan ik niet wachten op de volgende, je gaat nu echt om Joel en Ellie geven vind ik.
@Frenky nog bedankt voor de podcast tip! Leuk om wat extra’s mee te krijgen van de makers zo. Het staat ook op Spotify trouwens, dan heb je er dus geen beelden bij, maar wel handig om te luisteren terwijl je iets anders aan het doen bent (wat ik meestal doe bij podcasts).
Nog niet. Staat nu op mijn lijst. Netflix?
Ik heb incognito afgekeken op videoland (6 afl). Ik vond het allemaal een beetje simpel en erg gemakkelijk gaan, maar het was op zich wel vermakelijk
Huh wat leip, waar heb je dit gezien?
De insta van Jill zelf! Als een story, dus ik kan hem niet voor je terug halen. Ik moet eerlijk zeggen: het was wel goed uitgevoerd hoor. Maar ik vond het gewoon hypocriet
Ja vind ik ook! Ik zit nu even op haar insta te scrollen en ik vind het ook wel bijzonder dat ze in het programma zo onzeker werd van de andere meiden en dat ze nu juist steeds meer op ze begint te lijken.
Ja dat vond ik ook hypocriet. Van belachelijk maken in het programma omdat je onzeker bent tot ze nadoen met carnaval… ok.
Ik snap echt deze verbazing niet. Als je aan zo’n programma meedoet zit je sowieso al maandenlang vast in die marketing molen waarbij je elkaar moet shaden (vermoed ik) maar daarnaast…het is echte meisjes in de jungle. Niet “Gezellige vrouwen die elkaar respecteren in de jungle”.
Dit was iets anders dan marketing. En het is niet zo zeer verbazing. Ik vind het gewoon sneu vanuit Jill
Jij praat er nu toch over? Dus missie geslaagd. Tuurlijk is dat ook marketing.
Dat iets aandacht krijgt betekent niet automatisch dat het vanuit marketing doeleinden is ingezet. Dit was gewoon vanuit meningloze jill een laffe manier om commentaar op iemand te geven waar ze heimelijk jaloers op is
Ik ben pas in aflevering 1 maar vind het tot nu toe wel een aanrader!
Het is wel leuker als je iedereen kent denk ik. Ik heb niet alle shows gezien en het is leuker als er iemand in zit/bij komt die je je nog herinnert van een andere serie.