Serietopic #4

Nog niet. Staat nu op mijn lijst. Netflix?

1 like

Ik heb incognito afgekeken op videoland (6 afl). Ik vond het allemaal een beetje simpel en erg gemakkelijk gaan, maar het was op zich wel vermakelijk

Huh wat leip, waar heb je dit gezien?

De insta van Jill zelf! Als een story, dus ik kan hem niet voor je terug halen. Ik moet eerlijk zeggen: het was wel goed uitgevoerd hoor. Maar ik vond het gewoon hypocriet

2 likes

Ja vind ik ook! Ik zit nu even op haar insta te scrollen en ik vind het ook wel bijzonder dat ze in het programma zo onzeker werd van de andere meiden en dat ze nu juist steeds meer op ze begint te lijken.

4 likes

Ja dat vond ik ook hypocriet. Van belachelijk maken in het programma omdat je onzeker bent tot ze nadoen met carnavalā€¦ ok.

1 like

Ik snap echt deze verbazing niet. Als je aan zoā€™n programma meedoet zit je sowieso al maandenlang vast in die marketing molen waarbij je elkaar moet shaden (vermoed ik) maar daarnaastā€¦het is echte meisjes in de jungle. Niet ā€œGezellige vrouwen die elkaar respecteren in de jungleā€.

1 like

Dit was iets anders dan marketing. En het is niet zo zeer verbazing. Ik vind het gewoon sneu vanuit Jill

Jij praat er nu toch over? Dus missie geslaagd. Tuurlijk is dat ook marketing.

Dat iets aandacht krijgt betekent niet automatisch dat het vanuit marketing doeleinden is ingezet. Dit was gewoon vanuit meningloze jill een laffe manier om commentaar op iemand te geven waar ze heimelijk jaloers op is

1 like

Ik ben pas in aflevering 1 maar vind het tot nu toe wel een aanrader!
Het is wel leuker als je iedereen kent denk ik. Ik heb niet alle shows gezien en het is leuker als er iemand in zit/bij komt die je je nog herinnert van een andere serie.

3 likes

Ik was een beetje sceptisch na het vorige seizoen van You, maar dit seizoen is stiekem wel heel vermakelijk.

5 likes

Haha ja ik geniet er ook wel van. Echt over de top weer, zoā€™n onzin allemaal en toch blijf je kijken. Jammer dat het tweede deel van het seizoen pas later online komt

2 likes

Ik ben gestopt na de tweede afleveringšŸ™ˆ

2 likes

Idd! 6 maart gaat het verder. Ben benieuwd!

1 like

Is de nieuwe Greys Anatomy afgelopen dinsdag al begonnen? Of aankomende di?

2 likes

Op Net5 bedoel je? Daar zijn al twee afleveringen van het nieuwe seizoen uitgezonden.

1 like

Ja! Ah kakā€¦ thanks

1 like

Zo jammer dat the last of us niet te zien is bij ons op zondagavond! Ik vind het echt zoā€™n typische zondagavondserie namelijk

7 likes

Ik heb vandaag kalifat gebinged. Lang niet zo spannende mini serie gezien.
Was denk ik niet de bedoeling, maar op het einde totaal geen medelijden meer met die kinderen

4 likes