Serietopic #4

Mijn vriend start elke zondagavond HBO op om te kijken om zich daar te realiseren dat het maandag pas kan :joy:

2 likes
Echte meisjes

Ah echt jammer dat Diva niet heeft gewonnen

Had niet verwacht dat er nog een reunie kwam haha zin in

2 likes
echte meisjes

Ik gunde het Kelly juist wel. Ik vond Diva steeds irritanter worden gedurende het programma

21 likes
Echte meisjes

Ik had maanden geleden bij een juice channel gelezen dat Diva zou winnen, dus ik was toch wel verbaasd haha. Maar ik ben wel blij dat het Kelly is!

2 likes

Last of us 6. Nog maar 3 afleveringen te gaan

Samenvatting

Ik weet niet of ik het hier al eerder had gezegd, maar ben zo blij dat het een wekelijkse show is en niet een binge.
Het verhaal heeft zo veel meer impact als je aflevering voor aflevering kijkt en het op je laat in werken.
Ik denk dat ik dit de beste aflevering vindt. Het gat wat geslagen is tussen Joel en Tommy is zo pijnlijk en voelbaar. Joel is blijven hangen in een wereld van “overleven”, Tommy heeft een leven opgebouwd.

De paniekaanvallen van Joel zijn zo goed neergezet, je voelt de angst. De angst om weer te falen, de angst om het doel te verliezen. Het gesprek tussen Joel en Tommy over hoe bang hij is om te falen is Emmy waardig.

Een heel mooi detail vond ik het momentje van Ellie met de diva cup. Hoe naar de klote de wereld ook is, vrouwen blijven gewoon menstrueren, en dat is nogal een probleem in een apocalyps. Vind het heel slim dat de schrijvers daar even bij stilstaan ( hebben ze al eerder gedaan in af 2 toen Ellie tampons vond

23 likes

Eens, liet zich echt kennen. Ook dat ze wel vond dat zij ‘m meer verdiende.

2 likes

Ik ben echt weer helemaal ‘hooked’ aan battlebots haha :grin:

1 like

Haha kak kon me niet inhouden om de spoiler te lezen. Ik ben denk ik een van de weinige die haar wel leuk vind haha.

2 likes

Nou ik heb 2 afl gezien en vind t behoorlijk slecht

1 like

Kut Netflix :rage:
Wist al dat het toch nooit meer zou gebeuren maar was echt een goede serie

7 likes

Ik kijk perfect match en ik haat Rick of Nick of hoe heet ie. Wat een irritante guy en waarom gaat ie zo dichtbij mensen staan als ie tegen ze praat.

4 likes

Ik vond het ook niet top :joy: maar toch afgekeken. Nu kijk ik de Medici op videoland

2 likes
Perfect Match aflevering 5

Omg wat een chille plot twist dat Chase eruit is gewerkt, haha.

Vind het verrassend genoeg zó’n chille reality serie, zit soms ook echt hardop te lachen om alle ongemakkelijke momenten en domheid.

5 likes

Ik zit incognito te kijken. En normaal heb ik het niet zo door dat mensen een taal spreken die ze zelf niet spreken. Maar nu spreekt een man duits en hij praat alsof hij 10 minuten heeft geleerd voor zn duits presentatie en alles helemaal opleest.

1 like

Ja haha echt heerlijk. Maar ook de snelle switch qua personen is toch echt heel lekker? Dat irritante types ook snel pleite zijn haha

2 likes

Waarom hebben niet meer mensen het over deze serie?? Het is echt zoo grappig en leuk. Ik las dat er een derde seizoen komt, hopelijk klopt dat

4 likes

Jaa ik geniet er ook van! Netflix maakt inderdaad een derde seizoen.

2 likes

O wauw, wat is Succession toch een super gave serie! Ik heb zo’n zin in seizoen 4.

laatste aflevering seizoen 3 succession

Heeft Tom de ‘kinderen’ nou verlinkt? Ik ben tegen Logan, maar zou het wel een stoere actie vinden aangezien Shiv zo over Tom dendert.

6 likes
Seizoen 3 laatste ep

Ja klopt! Echt een zieke ontknoping

2 likes

Nieuw seizoen Outer Banks staat er (in z’n geheel :clap:t2:) op. Nu al zin om te beginnen met bingen, ik vind de acteurs die Sarah en JJ spelen vooral zo leuk/goed en de omgeving waarin het gefilmd is.

Oh en met vriend ben ik laatst begonnen aan Manifest. Aanrader, erg spannend! Perfect Match zijn we mee gestopt, dat nieuwe programma waarin allerlei reality tv personen samenkomen. Was echt saai, gebeurde veel te weinig.

4 likes