Serietopic #4

Spoiler Handmaids tale S4

Volgens mij was het niet omdat ze dacht dat Luke wilde scheiden omdat hij niet meer van haar hield maar vooral dat ze terug zou komen zonder Hannah. Dan zou hij haar misschien zwak vinden of haar niet begrijpen hoe een moeder zonder kind zou kunnen weggaan en daarom zou hij dan niet meer van haar moeten houden Dit heeft zij zichzelf in haar hoofd gehaald want het slaat natuurlijk nergens op.

Die 2 vrouwen waren ook andere Handmaids die eerder in het clubje handmaids zaten toen June nog handmaid was bij Serena volgens mij. De gezichten herkende ik wel. De handmaids in dezelfde stad zeg maar. Die door June ook deels in het verzet zaten

2 likes

Kon niet kiezen welke serie ik moest kijken, heb nu Case uitgekozenā€¦ Maar jeetje dat valt tegen, die acteerskills!

1 like

Zoals wat dan bijvoorbeeld?

1 like

Dat zijn geen plotholes, je wil gewoon teveel duidelijkheid haha. Een beetje mysterie moet er zijnā€¦en bovendien moeten ze geheimen bewaren voor een eventueel volgend seizoen.

10 likes

Antwoord rode knop/oude man

Ik had in een filmpje gezien dat die oude man juist op de rode knop had geduwd zodat mensen konden terug komen als ze wilden en het dan zo was dat mensen er Ć©cht vrijwillig waren omdat ze dan wisten waar ze zich voor opgaven.

1 like

You S3 is weer cringe as always maar:

Afl 3

Love hoe ze anti-vaxxers op hun plek zetten. Ik moet zeggen dat ik best verbaasd ben dat Netflix zich daaraan durft te branden!

13 likes

Heb in een dag het nieuwe seizoen van You gekeken (niemand kan zeggen dat ik geen doorzetter ben). Inhoudelijk zeker niet altijd even sterk maar keek wel lekker weg.

2 likes

Squid game

WAAROM DAT RODE HAAR ?? Jeeetje dat moet toch een reden hebben

Oke voor de geĆÆnteresseerde

1 like

Ik moest echt gniffelen om die aflevering en wat ze met die man Gil hebben gedaan :joy:

1 like

omg die VIPS waren echt niet te harden hahahaha. Ik heb die stukjes al zo ontzettend vaak terug gekeken om erom te lachen. Ze praten letterlijk als karakters uit GTA ofzo :joy:

8 likes

Ik was begonnen aan white Lotus maar na 2,5 aflevering toch maar gestopt. Ik vond echt alle hoofdpersonen irritant en het was zo saai. Jammer wel want had op zich positieve dingen erover gelezen maar niet mijn ding.

Nu op zoek naar wat anders voor deze zondag. Iemand nog tips voor een goede detective, feel-good of dramaserie? Ik hou niet van eng dus dat valt af :joy:.

2 likes

ja, ben het wel een beetje met je eens over White Lotus, maar opzich wel prima om uit te kijken vond ik.

Maid vond ik heeel goed! Eerste twee afleveringen beetje aan de enge kant maar ik kon het aan (durf niet veel). Al gezien? En anders Love on the spectrum of sex education voor feelgood

edit: The Dog House op NPO is ook helemaal geweldig feelgood en janken

2 likes

Modus
Mare of Easttown
Nine perfect strangers

1 like

op videoland staat nu een 3-delige docu over de spice girls, ik ga nu kijken

5 likes

Ik krijg zo de kriebels van deze gast!!!
En hij is zo onaantrekkelijk.

Nu hij onder dat bed van zijn collega uit de bibiotheek ligtā€¦brrrr ik dacht opeens stel dat iemand dat ooit bij mij heeft gedaan

2 likes

Gisteren begonnen aan I know what you did last summer, en net toen ik er lekker in zat kwam ik erachter dat er maar 4 afleveringen op staan en nu wekelijks een aflevering online komt op vrijdag. :no_mouth:

1 like

Handmaid:

ik vond het gewoon heel random dat dit nu ineens pas naar voren kwam, terwijl ze al 1000 kansen had om te ontsnappenen nooit iets heeft gezegd dat ze bang is voor wat Luke van haar denkt.

Nog iets anders over seizoen 4:

ik vond het wel heel extreem hoe al die vrouwen Fred dood hebben geslagen. Ik snap wel dat ze woedend zijn, maar dit vond ik wel heftig om te zien ofzo? Ook vroeg ik me af waarom June een vinger eraf heeft gebeten en naar Serena heeft gestuurd. Is dat omdat Fred een vinger van Serena heeft genomen en ze nu een vinger van hem krijgt?
Ben ook heel benieuwd of June terug bij nick komt. Maar dan moet Nick naar Canada komen of June terug naar Gilead. Nick kan trouwenszo naar Canada, want hij hangt elke keer rond bij de grens, dus ik denk dat hij niet echt wil ondanks dat hij zei dat hij met June mee had moeten gaan toen.

Hebben de mensen die Squid game hebben gezien ookal gelezen dat er wat vertaalfouten in zitten?

Voorbeeld

Bij dat knikkeren teams vormen zegt Han Mi-nyeo iets in de trant van dat ze goed is in alles behalve waar ze niet goed in is, maar in het Koreaans zegt ze blijkbaar dat ze slim is maar geen geld had om te studeren. Vind het wel zonde dat dat ineens anders is want zo snap je wel beter hoe ze in Squid games terecht is gekomen.

Vond het verder wel heel vermakelijk, alleen het einde niet zo. Had denk ik liever gehad dat alle vragen waren beantwoord en dat het mooi afgesloten was en bij 1 seizoen bleef. Weet niet of een 2e heel interessant gaat worden.

7 likes

You einde seizoen 3

Samenvatting

Waar de fuck sloeg dit op, waarom heb ik hier 10 afleveringen naar gekeken

5 likes