Serietopic #4

Handmaids tale seizoen 4

Ik vind het juist wel logisch dat June niet meer te volgen is na alles wat ze heeft meegemaakt.
En bij de dood van Fred had ik hetzelfde, vond ik ook echt heftig.
Maar die dingen maken het voor mijn zo’n goede serie, je gaat echt nadenken “hoe zou het gaan als ik dit zou meemaken” of “hoe zou dit in het echt zijn” met alle morele zaken die eromheen zitten. Echt super interessant, maar ook wel heel naar hoor.

2 likes
You spoilers einde S3

Ik vond het einde ook kut. Ik vond Love juist een super interessant (irritant) mens en vind Victoria Pedretti als actrice echt steengoed. Ik hoop stiekem dat ze toch niet dood is en wraak gaat nemen oid.

Want Joe die wéér een nieuw persoon gaat “You-en” wordt een beetje saai.

2 likes

Ik vond de eerste seizoenen van You al op het randje van eng haha, wordt het nieuwe seizoen nog meer creepy? Want dan skip ik 'm :grimacing:

Neuh same thing.

Reactie You finale

Ik had ook wel de hoop dat hij dood zou gaan en volgend seizoen met Love als hoofdpersoon zou zijn.

3 likes

Spoilers You S3

Ja! En dan volgend seizoen als single mom een nieuw slachtoffer vinden oid

1 like

Squid game deed me niet vreselijk veel eerlijk gezegd… maar toen gingen ze knikkeren :sob::sob:

3 likes

Geen idee of dit het juiste topic is, maar wel het meest bijpassend denk ik :sweat_smile:

Ik heb nu de tweede aflevering van de Koertjes naar Curaçao gekeken. Het voelt gewoon ongemakkelijk om naar te kijken eigenlijk. Het gaat alleen maar over hoe kut hun relatie is en dan voornamelijk wat Quinten allemaal fout doet en dat ze hoopt dat hij maar in ziet dat ie haar zo kwijtraakt op deze manier. Ik snap de sensatie icm de grote stap die ze willen nemen maar echt niet ok dat dat zo allemaal op beeld staat en later voor die kinderen terug te zien is allemaal

Tot nu toe ook nog maar weinig boeiends gezien eigenlijk. Gaat meer over hun relatie dan de hele zoektocht naar een huis daar, wat ze moeten regelen etc. Niet heel anders dan hun vlogs zo op deze manier. Alleen meer in docu stijl gefilmd…

1 like

Ik kijk dit ook (waarom weet ik niet) maar tering die fakking Quinten.

Samenvatting

Deze tekst wordt verborgen

Hij skipt gewoon zijn vriendin en z’n gezin om te gaan gymmen met z’n vriend terwijl hij daar is om zogenaamd een airbnb op te zetten met Channah, en hij stapt gewoon uit de auto en laat ze alleen als zij het niet ‘gezellig voor hem vindt’ dat hij weer zijn eigen plan heeft getrokken. Wat een gast joh. Hij zou het ook geen dag redden in z’n eentje met die kids.

1 like

Klopt, schijnt vaker te zijn dat hij ze dan zomaar achterlaat of soms zelfs dagen weg blijft. Echt niet normaal. Die mensen zouden gewoon in therapie moeten ipv een docu serie te laten maken :grimacing:

1 like

Iemand anders hier die Valeria seizoen 2 heeft gezien en dat einde snapt? is het nu dat dat boek geschreven is door die Victor ofzo? Vind het echt vaag en een beetje een anticlimax ofzo dit einde. die Victor is wel echt nog steeds :heart_eyes::drooling_face:

1 like

Ik heb mezelf maar door squidgame geworsteld en snap de hype nog steeds niet.

14 likes

Ik ben afgehaakt. Niet normaal hoe negatief die 2 zijn.

Net wel Bureau Hofstad gekeken en dit was de aflevering waarin een corona wappie Ewout aan wou vallen en even gevloerd werd door een agent. Mooi zo. Maar sowieso snap ik die agressie naar de politie niet.

3 likes

Wat vond je ervan? Ik heb net de eerste aflevering gezien en ik erger me dood aan al die petty mannetjes die er niet tegen kunnen dat die meiden hun eigen gang gingen

Edit: ben nu in aflevering 2, wat is die Matthew Wright een walgelijk misogyn mannetje

1 like

Valeria einde s2

Ja, het is een beetje een open einde dus denk wel de bedoeling dat het een beetje vaag is, maar ik interpreteerde het idd alsof Victor dat boek had geschreven!

1 like

Ben bij aflevering 5 van “You” en vind dit seizoen beter dan de vorige, het is alsnog heel campy en het acteerwerk van de bijrollen varieert van middelmatig tot pure cringe, maar het is allemaal zo stompzinnig dat het wel werkt ofzo.
Hoop dat Victoria Pedreti betere rollen aangeboden krijgt binnenkort, vind haar echt heel goed.

Ah top lag dus niet aan mij dat het wat vaag overkwam. En dan ga ik er gewoon vanuit dat we het goed hebben geinteperteerd.

Vraag me af waar ze een eventueel derde seizoen nog mee vol willen maken. Al is het hoe dan ook wel hersenloos vermaak.

1 like

Ik kan er gewoon niet in komen. Had met seizoen 1 en 2 geen enkele moeite, maar ik worstel me met moeite door dit seizoen heen.

2 likes

Ja die vinger was denk ik idd symbolisch omdat bij Serena een vinger is geamputeerd als straf omdat ze had gelezen. Over Nick,ben idd ook benieuwd of ze bij hem terug komt maar nadat ze met Nicole bij hem was geweest zag je volgens mij dat hij een ring om deed nadat June weer vertrok. Dus hij is waarschijnlijk getrouwd?

5 likes

Handmaid

oh dat van de ring had ik gemist. Hij was toen toch getrouwd met een jonge meid die eigenlijk verliefd was op een ander. Zij werd toen in dat zwembad gegooid met hem om te verdrinken. Vraag me af of hij dan een nieuwe vrouw heeft.
Ik was trouwens ook helemaal vergeten dat de handmaids vroeger ook wel eens iemand helemaal in elkaar moesten slaan (zoiets?) als straf met zijn allen. Dus misschien was dat ook symbolisch met Fred.

2 likes