Ja, ik dacht meteen aan het begin al:
Heb je de hele aftiteling ook nog gezien? Moest echt lachen op het eind.
De historische Sisi is complex genoeg om een interessante kostuumdrama over te maken, maar nee hoor we laten haar als 15-jarige hertogin een bordeel binnenlopen. En ja Franz Jozef had vele affaires, maar dat werd wel iets discreter gedaan. Maja historische series kun je beter door de BBC laten doen.
Ja
Ik heb heel wat films kunnen bekijken de afgelopen dagen en daarnet was Holidate er een van. De film was zo cheesy en voorspelbaar, maar wel superleuke film om niet te veel bij na te denken.
Ik ooook!
Ik vond zijn character development nog het meest realistisch van allemaal
Als in: ik zou in het begin ook denken iel wat een arrogante kwal, maar uiteindelijk toch voor hem gevallen zijn want knap en grote mond maar klein hartje
Ja, ik vond het ook heeeel tof maar daarmee dus ook mega confronterend. Dat einde
Ze zouden Brooklyn Nine-Nine een paar maanden geleden ook van Netflix halen maar dat staat er ook nog steeds op
Ja, dat einde joh. Alsof dat ooit zou gebeuren terwijl er al van in het begin zoân vertrouwensbreuk is?
Ja, goed dat je hem hebt afgezet want je mist niks!
Ik ben begonnen aan The Witcher, maar ik vind het moeilijk om mee te zijn? Ik zit nu aan episode 3, maar er zijn al zoveel personages/namen gepasseerd. Is er een rode draad doorheen de afleveringen of zijn het allemaal op zichzelf staande afleveringen?
Er zit een rode draad in het is een verhaal. Ik geloof dat de boeken wel meer verschillende verhaaltjes zijn met een rode draad. En de spellen zijn meer een verhaallijn van na de verhaallijn in de boeken. Ik heb het geluk dat mn vriend de spellen speelt dus kon wel een aantal dingen vragen haha. Maar hoewel ik niks met fantasy heb normaal vond ik het wel een goeie serie. (Ik wil alle jurken hebben!)
Volgens mij is de serie The Witcher voornamelijk gebaseerd op The Last Wish, dat zijn wel allemaal short stories. Heb de boeken nog niet gelezen, dusss correct me if Iâm wrong!
Jaa dat klopt idd. Alleen is de serie dan weer wel een verhaal.
Ja, was uiteraard ook niet om jou tegen te spreken hoor haha
Ooh haha zo vatte ik het ook niet op. Vond t wel een fijne toevoeging want ik was vergeten hoe de boeken heten haha.
Ik zit nu eind seizoen 1. Vind het wel vermakelijk!
Moest wel heel erg wennen de 1e paar afleveringen.
Scènes/decor met veel aandacht gemaakt. Wel leuke humor.
Het schijnt steeds beter te worden. Ik las dat de makers expres voor deze opbouw hebben gekozen (gaat soms ook heen en weer in de tijd) en meer âcharacter buildingâ te doen voordat seizoen 2 begint.
In s2 krijgen de personages wel veel meer met elkaar/tegelijk te maken.
Het is een Poolse boekenreeks schijnt, missh ga ik hierna de boeken wel lezen
Weet niet of het de bedoeling is maar vind Emily echt een ontzettend kutwijf.
Ja, ik zit nu in episode 4 en ik begin het echt goed te vinden nu. De stukjes vallen op zijn plaats haha.
Ik krijg ook wel zin om de boeken te lezen, maar dat zei ik ook over Bridgerton en Shadow & Bone, oeps.
Ik wilde de boeken ook lezen, maar ze zijn niet leverbaar (ja bij Bol voor een flink opgehoogde prijs) Ik wacht nog even haha, had ik ze maar gekocht na seizoen 1 en niet nu pas de wil gehad om ze te bestellen