Serietopic #4

Hahahaha gaat dit over Emily in Paris?

Jaaa

Bedankt voor de tip! Ik heb zelf ook Storytel, maar ik wil ze graag in het Engels lezen en die staan er helaas niet op. :sob:

1 like

Ik heb dit net gedownload. Tnx voor de tip!
Leuk deze wintermaanden meer lezen.
Verder ook tevreden over het aanbod?

1 like

Ik ben heel tevreden met het aanbod maar ben misschien niet de juiste persoon om dat te zeggen. Ik mis Nederlands en Nederlandse schrijvers af en toe dus dit is een goede oplossing voor mij. Boeken per post vanuit NL is duur en ben soms alleen maar Duits of Engels zat. Merk wel dat ik nu grotere variatie in genres lees en ook de andere opties zoals slaapmeditatie en cabaret heb geluisterd.

Ik heb Death To 2021 gekeken, vond hem heel geslaagd. Wel erg gericht op USA, maar nog steeds boeiend. Leuke acteurs ook en rake teksten/observaties met veel sarcasme

3 likes

Haha, ja. Ze is ook echt irritant.

Ik kijk de gedubde versie (in het Frans) en het is hilarisch wat ze met het “taalprobleem” doen. De hele serie lang praat ze goed Frans met een gigantisch Engels accent en hier en daar wat Engels woorden tussen, geen enkel probleem om te converseren. Tot het inhoudelijk gaat over haar slechte Frans, dan krijgt ze plots geen deftige zin meer gezegd, maar als het daarna niet meer over het niveau van haar Frans gaat, praat ze weer vlot :rofl: :rofl: :rofl:.

8 likes

In het Fins? :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Haha ja snap ook niet waarom de links naar Netflix altijd Fins zijn?!

1 like

Haar rode jurk bij die fashion show was wel echt :fire:

3 likes

Waar kijk je dat? Ik had 5 minuutjes in de NPO app gekeken en was toen moe dus gestopt. Wilde ik het gister daar kijken maar de play-knop is 1 seconde in beeld en dan verdwijnt-ie waardoor ik niet kan kijken. Zo irritant. Of is de app eigenlijk betaald? Want ik heb m’n abbo stopgezet een poos geleden. Wel raar dan dat ik eerst die aflevering 5 minuten kon kijken.

1 like

Ah ja dan moet ik mijn abonnement gewoon weer activeren om het te kijken!

1 like

Maar ik vind het haar wel mooi wanneer het los en golvend is. Ik heb trouwens alle afleveringen van het nieuwe seizoen in één dag afgekeken :weary:

2 likes

Emily in Paris

Neeee waarom bleef ze stiekem maar achter die flapdrol van een Gabriel aan zitten. Die beste man maakte nooit echt een beslissing.
En waaaarom vindt ze die Alfie ineens ook leuk, zo’n kille Brit?!

Maar wil wel nog steeds naar Parijs

6 likes

Oké, ik heb seizoen 1 uit en ik vind het een beetje hetzelfde als GOT maar dan beter omdat het zichzelf (gelukkig) niet al te serieus neemt. Het enige wat me een beetje stoort of wat ik niet vind passen, is hoe intens de relatie tussen Yennefer en Geralt ineens is geworden? Dat ging nogal snel vond ik.

Helemaal klaar voor seizoen 2 wel haha.

2 likes

Ik vergelijk The Witcher s1 altijd met Xena: Warrior Princess omdat die fantasyserie ook campy humor heeft :smiley:

4 likes

Ik ben vorige week begonnen aan Downton Abbey en het is echt een serie om nu te kijken.

16 likes

Nog maar drie maanden :star_struck:

5 likes

Potdikkie, alleen via ziggo

2 likes

Don’t look up is zo traaaag. Kijk nu al een uur maar zit er nog niet echt in, kan allemaal veel sneller en spannender wat mij betreft.

2 likes