Serietopic #4

Ah ja dan moet ik mijn abonnement gewoon weer activeren om het te kijken!

1 like

Maar ik vind het haar wel mooi wanneer het los en golvend is. Ik heb trouwens alle afleveringen van het nieuwe seizoen in één dag afgekeken :weary:

2 likes

Emily in Paris

Neeee waarom bleef ze stiekem maar achter die flapdrol van een Gabriel aan zitten. Die beste man maakte nooit echt een beslissing.
En waaaarom vindt ze die Alfie ineens ook leuk, zo’n kille Brit?!

Maar wil wel nog steeds naar Parijs

6 likes

Oké, ik heb seizoen 1 uit en ik vind het een beetje hetzelfde als GOT maar dan beter omdat het zichzelf (gelukkig) niet al te serieus neemt. Het enige wat me een beetje stoort of wat ik niet vind passen, is hoe intens de relatie tussen Yennefer en Geralt ineens is geworden? Dat ging nogal snel vond ik.

Helemaal klaar voor seizoen 2 wel haha.

2 likes

Ik vergelijk The Witcher s1 altijd met Xena: Warrior Princess omdat die fantasyserie ook campy humor heeft :smiley:

4 likes

Ik ben vorige week begonnen aan Downton Abbey en het is echt een serie om nu te kijken.

16 likes

Nog maar drie maanden :star_struck:

5 likes

Potdikkie, alleen via ziggo

2 likes

Don’t look up is zo traaaag. Kijk nu al een uur maar zit er nog niet echt in, kan allemaal veel sneller en spannender wat mij betreft.

2 likes

Ze hadden vooral van het laatste uur een halfuurtje weg kunnen halen.

2 likes

Ik weet niet of ik dat haal

2 likes

Nou zo snel zal die meteoriet ook niet vallen hoor. :wink:

1 like

Ik ben nu eindelijk begonnen met Harry Potter. Heeft me nooit echt getrokk enz maar heb nu veeel tijd dus ik dacht laat ik eens kijken waar al de fuzz is about (100jaar na dato), maar vind het toch wel goed. Zeker vanaf de 5e film als ze wat ouder worden

6 likes

Ik wil ze ook weer gaan kijken. Waar kijk je ze?

1 like

Prime!

2 likes

HĂ© dat heb ik, yes!

1 like

Ik baal dat ik deze gisteren heb uitgekeken. Val dan altijd zo in een gat😭 Wat nu te kijken mm.

Wheel of Time al gekeken op prime?
Of Vikings seizoen 1 t/m 4 op Netflix. Daarna slaat het nergens meer op maar 4 is ook een prima einde.

2 likes

Ja en Lord Gillingham ook.

wat een tragisch einde ook. Alle personnages gaan dood op Edith na

1 like

Geef mij maar Mathieu.

1 like