Serietopic #4

Ja! Harlan Coben, of zo iets.

1 like

Heb nu 3 afl gezien en is indd wel spannend, vooral door die muziek steeds hehe. Ben wel benieuwd hoe het nou allemaal samen gaat komen aan het eind.

3 likes

Als het enigszins op The Stranger lijkt, komt het allemaal samen maar totaal anders dan je verwacht haha!

Ja dat zal best :slight_smile: the stranger was met die acteur van Dexter toch? Die heb ik ook gezien ja maar kan me er niet meer zoveel van herinneren behalve dat het er ook wel eentje was waarbij je steeds verder wilde kijken.
Edit: huh oh nee. Dat was weer een andere serie van Harlan coben, Safe

2 likes

Ja als je de series leuk vind en van lezen houdt zijn de boeken echt aanraders! Vind ze zelfs nog iets leuker dan de series zelfs. Heb ook het idee dat in de series elementen uit verschillende boeken verwerkt zijn haha.

Van andere boeken van Coben zijn ook Safe, W Glebi Lasu/The Woods, Disparu a Jamais/Spoorloos en El Inocente gemaakt, staan allemaal op Netflix. Ik heb alleen die eerste twee nog gezien, maar dat zijn iig aanraders!

Edit: oh ik lees nu dat er nog meer komen! Tof! Dit zijn de Harlan Coben-series op Netflix - Netflix Nederland - Films en Series on demand

6 likes

Ik heb ook Stay Close gekeken vandaag en vond het mwah. Het begint wel spannend en kijkt makkelijk weg maar ik vond het plot echt vrij slecht eigenlijk. Als je niks beters in de pijplijn hebt prima om even weg te kijken maar anders zou ik hem lekker skippen en iets anders kijken.

3 likes

Waarom heeft iedereen eigenlijk zo’n hekel aan abbey in twentysomethings? Ja, ze had inderdaad wel bepaalde issues. Maar ze is zich daar enorm van bewust en toont daarin wel zelfreflectie. Ik vond echt dat je een jonge vrouw zag welke zichzelf aan het ontdekken en ontwikkelen is.

2 likes

Die broers vond ik echt vreeeeselijk

1 like

Ik vind de boeken juist niet te lezen. Zoveel slecht vertaald engels (of je moet t lezen in het engels haha) en echt way too much details. Verder wel heerlijke verhaallijnen. Heb je Defence of Jacob gezien?

Ja! Ik vond vooral het begin of de eerste helft goed, het einde was echt een beetje vaag en afgekapt. Aparte film, maar leuk voor een keertje, goede actrices ook.

1 like

Ik heb gisteren Mother/Android gezien en het was zoooo saai. Echt jammer.

Staat op mijn te kijken lijst. De recensies zijn overwegend positief, super knap want het is het regiedebuut van Maggie Gyllenhaal.

1 like

Oh hmm nee kan niet zeggen dat ik me daaraan stoor. Ook @esperanza Hij is een van mijn favoriete schrijvers, heb bijna al zijn boeken (in het NL).

Defending Jacob ken ik niet, ga ik eens opzoeken!

2 likes

Oke fijn dat we die hebben geskipped gisteren en R.I.P.D zijn gaan kijken haha.

Geen sterke film trouwens, wel echt heel vermakelijk. Gewoon een typische Ryan Reynolds-actiefilm. En Jeff Bridges is sowieso :100:

1 like

Oh neen, ik kan het hier nog via Streamz bekijken. Kijk eens of die openstaat voor Nederlanders.

2 likes

Ik heb hem net uit! Niet per se hoogstaand, maar kijkt inderdaad lekker weg. Doet me een beetje aan Girls denken, maar dan met leukere personages :sweat_smile:

1 like

Nah ben Don’t Look Up aan het kijken (nu pas, ja), wat een veel te lange film zeg. Echt heel onnodig haha. Ariana Grande had van mij ook niet gehoeven Special effects waren wel top

6 likes

We kwamen er dit weekend achter dat we gewoon afleveringen Below deck med vergetenwaren :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Huh wat vreemd, ik heb hem net afgekeken.

Beetje spoiler:

Ik vond dit seizoen heel leuk! Echt top ten opzichte van seizoen 2, ik was daardoor bijna afgehaakt. Ook een bevrediging einde vond ik wel. Geen idee eigenlijk of er nog een seizoen gaat komen, is volgens mij nog niks over bekend. Zou voor mij niet per se hoeven, maar kan natuurlijk wel. Ferry kan natuurlijk weer een nieuwe business beginnen en daarmee weer in de problemen komen haha.

3 likes

Soms verschilt het of je op de app van een smart tv of via je telefoon kijkt/cast misschien helpt dat nog?