Serietopic #4

Nah ben Don’t Look Up aan het kijken (nu pas, ja), wat een veel te lange film zeg. Echt heel onnodig haha. Ariana Grande had van mij ook niet gehoeven Special effects waren wel top

6 likes

We kwamen er dit weekend achter dat we gewoon afleveringen Below deck med vergetenwaren :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Huh wat vreemd, ik heb hem net afgekeken.

Beetje spoiler:

Ik vond dit seizoen heel leuk! Echt top ten opzichte van seizoen 2, ik was daardoor bijna afgehaakt. Ook een bevrediging einde vond ik wel. Geen idee eigenlijk of er nog een seizoen gaat komen, is volgens mij nog niks over bekend. Zou voor mij niet per se hoeven, maar kan natuurlijk wel. Ferry kan natuurlijk weer een nieuwe business beginnen en daarmee weer in de problemen komen haha.

3 likes

Soms verschilt het of je op de app van een smart tv of via je telefoon kijkt/cast misschien helpt dat nog?

Ze waren laatst bij rtl boulevard, Tom en Nazmiye. Ze gaven vlg mij aan dat er wel een 4e seizoen kwam maar lieten nog ih midden of Leyla daar ook in zit

Ik moet de laatste aflevering nog bekijken dus geen idee of dat ook klopt met het verhaal evt

1 like

Oh man dat musical duo in Stay Close :sob: zo freaky

3 likes
laatste aflevering undercover

Vond t maar mwah, snapte niet helemaal waarom die guy in die rolstoel op de grond moest :joy: en die scène met Bob en Ferry in die loods vond ik ook niet echt ergens op slaan, had allemaal wel wat korter gekund

Wel lekker zoetsappig op t eind met alle kids samen

4 likes

Ik ben een beetje undercover-moe denk ik, een 4e seizoen hoeft van mij niet zo nodig :sweat_smile:

5 likes

Kijkt iemand zone blanche? Zo spannend.

En gister verplicht eerste aflevering van dexter gezien nieuwe seizoen. Vond het mwah. Wordt het leuker?

Dexter New Blood afl 10

Zooo jammer dit :persevere: Waarom tease je met een Batista en Dexter reünie om het vervolgens totaal te skippen. Vervolgens fuck je Harrison nog meer op door hem zijn eigen vader te laten vermoorden. Dan hebben we het nog niet eens over Logan’s dood wat zo out of character was voor Dexter en het zwakke bewijs dat hij de BHB is. Het seizoen was zo goed, maar het blijkt dat ze nog steeds geen fatsoenlijk einde kunnen schrijven helaas.

5 likes

Ik vind van wel! Moest even inkomen maar na 2 of 3 afleveringen zat ik er weer helemaal in! Moet nu nog aflevering 10 kijken en dan ben ik er alweer doorheen.

Ik heb gister de nieuwe serie Kitz gekeken, het waren helaas maar 6 afleveringen maar het was wel echt enorm spannend en keek lekker weg!

1 like

Net death to 2021 af, vind m fantastisch. Echt mijn humor :grimacing::joy:

2 likes

Undercover laatste aflevering

Samenvatting

Sorry maar wat :joy: dat einde met Bob dat hij alsof hij in een Plus kerstreclame weer naar huis gaat terwijl hij net daarvoor nog levensmoe was en wilde dat Ferry hem doodschoot.

18 likes

Hahahah heb hem ook net gezien. Niet te doen

4 likes

5 keer in elkaar geslagen maar niks van te zien of te merken🤨

3 likes

Undercover laatste afl

Samenvatting

Ik was ervan overtuigd dat ie zichzelf van kant ging maken omdat hij dacht dat er anders voor altijd mensen achter zijn gezin aan bleven zitten. Maarja dan komt er zeker geen seizoen 4 :sweat_smile:

3 likes

Ben nu secret in their eyes aan het kijken, jullie al gezien?

2 likes
Samenvatting

Hahahahahahaha kerst reclame :rofl::rofl::rofl: maar dan wel Jumbo hè dan kon Frank Lammers nog aanschuiven

4 likes

Vreselijke film. Echt. Ik snap die lovende kritieken echt niet, vond het cringe de héle tijd. Kon er niet naar kijken en binnen 20 min afgezet

5 likes