Kijkt iemand zone blanche? Zo spannend.
En gister verplicht eerste aflevering van dexter gezien nieuwe seizoen. Vond het mwah. Wordt het leuker?
Kijkt iemand zone blanche? Zo spannend.
En gister verplicht eerste aflevering van dexter gezien nieuwe seizoen. Vond het mwah. Wordt het leuker?
Zooo jammer dit
Waarom tease je met een Batista en Dexter reünie om het vervolgens totaal te skippen. Vervolgens fuck je Harrison nog meer op door hem zijn eigen vader te laten vermoorden. Dan hebben we het nog niet eens over Logan’s dood wat zo out of character was voor Dexter en het zwakke bewijs dat hij de BHB is. Het seizoen was zo goed, maar het blijkt dat ze nog steeds geen fatsoenlijk einde kunnen schrijven helaas.
Ik vind van wel! Moest even inkomen maar na 2 of 3 afleveringen zat ik er weer helemaal in! Moet nu nog aflevering 10 kijken en dan ben ik er alweer doorheen.
Ik heb gister de nieuwe serie Kitz gekeken, het waren helaas maar 6 afleveringen maar het was wel echt enorm spannend en keek lekker weg!
Net death to 2021 af, vind m fantastisch. Echt mijn humor 

Undercover laatste aflevering
Sorry maar wat
dat einde met Bob dat hij alsof hij in een Plus kerstreclame weer naar huis gaat terwijl hij net daarvoor nog levensmoe was en wilde dat Ferry hem doodschoot.
Hahahah heb hem ook net gezien. Niet te doen
5 keer in elkaar geslagen maar niks van te zien of te merken🤨
Undercover laatste afl
Ik was ervan overtuigd dat ie zichzelf van kant ging maken omdat hij dacht dat er anders voor altijd mensen achter zijn gezin aan bleven zitten. Maarja dan komt er zeker geen seizoen 4 
Ben nu secret in their eyes aan het kijken, jullie al gezien?
Hahahahahahaha kerst reclame 

maar dan wel Jumbo hè dan kon Frank Lammers nog aanschuiven
Vreselijke film. Echt. Ik snap die lovende kritieken echt niet, vond het cringe de héle tijd. Kon er niet naar kijken en binnen 20 min afgezet
Dit. Ik snap het ook niet. Heb het versneld gekeken / doorgespoeld. Zonde van een goede cast.
Ik vond Don’t Look Up wel echt heel nice en zeker niet te lang/langzaam, wat ik normaal wel snel vind van oscar achtige films enzo
Ik herkende Cate Blanchett alleen niet, echt triest haha.
Ik had het ook niet gezien, pas toen ik haar naam las zag ik het (een beetje haha)
Dacht eerst dat ze haarzelf echt die tanden had laten aanmeten maar dat was gelukkig voor de rol 
Dat zou het wel verklaren ja, al kijk ik niet echt uit naar een Harrison spin-off.
Ik heb gister de eerste helft gezien en net de tweede helft. Echt een top cast maar het pakte me net niet helemaal. Wel een intrigerend verhaal en ik vind het niet erg dat er niet zo heel veel gebeurt verder maar toch miste ik nog wel ‘iets’. Ik vind het wel echt een goed thema waar nog best veel taboe op heerst denk ik. (Het uitspreken van de moeilijke/zware kant van ouderschap/moederschap)
Het is ook een ironische film
Ik heb geen humor dan denk ik