Ja heb echt geen idee? Ken niet eens iemand uit Finland. Jammer wel
@Zemraluani ik ben net klaar met Folk med Angest en vond het ook vet leuk! Thanks voor de tip
Yay!
Nou Karlek & anarki heeft dus ook zo’n fijne vibe mocht je verder willen haha. Ik zit in een Scandi maand heb ik besloten, ben nu een IJslandse moord serie aan het kijken, hopen dat dat ook ‘leuk’ is.
Nice dan ga ik daarmee verder dit weekend denk ik. En Scandinavische moordseries zijn altijd wel goed voor m’n gevoel? Wel tikkie minder wholesome meestal
Emily in Paris is zo lekker om te hate-watchen. Iedereen is een eikel in de serie, maar toch blijf ik kijken.
Iemand the lost daughter al gezien? Ziet er wel aardig uit
Haha grappig, ik kom hier net over posten! Ik vond het echt een fantastische film. Klein drama, geweldig acteerwerk, ik zat et er meteen in. Ik hou heel erg van dit soort films, waarbij het gaat over iemands persoonlijke drama en alles rustig ontvouwt.
Ik heb hem ook net gekeken! En ik vond hem ook top.
Ik kijk nu “The Unforgivable” en ik vind Sandra echt geweldig, maar ik heb bij haar echt in elke film dat ik naar Sandra kijk en niet de rol die ze speelt. Merk dat wel vaker bij hele grote A list acteurs. Bij echt goede performances vergeet je vaak naar wie je kijkt en dat heb ik bij haar eigenlijk nooit.
Iemand enig idee waar je Trapped kunt kijken? Op Netflix staat alleen seizoen 1, maar kwam er door IMDb achter dat er blijkbaar nog twee seizoenen van zijn?
Ik bleef ook de hele film denken dat ze er zo anders uit zag dan in miss congeniality
Ja ik vond hem super!! Zeker een aanrader
Die film is 20+ jaar oud ofzo
Daarom juist.
Beetje t Jennifer Aniston syndroom.
Ssst vorig jaar haalde ik m als nieuwe film bij de videotheek!
Ik vond het ook een hele mooie film! Ik vind Olivia Colman echt een goede actrice, ook weer in deze film
Oh wíst Ik ook niet! Ik kijk nu seizoen 1 en vind het wel echt een vette serie, zo cool die setting zo donker en het weer en zo afgelegen.
Is weer eens wat anders dan al die moorden in Engelse dorpjes haha
Toevallig net af, moest wel een beetje huilen hoor
Ben begonnen aan Stay Close van de makers van The Stranger - een van mijn favo mini series - en deze is ook weer vanaf begin af aan spannend en interessant! Helemaal excited.
Boek is ook van dezelfde schrijver toch?