Serietopic #4

Dacht eerst dat ze haarzelf echt die tanden had laten aanmeten maar dat was gelukkig voor de rol :joy:

2 likes

Dat zou het wel verklaren ja, al kijk ik niet echt uit naar een Harrison spin-off. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb gister de eerste helft gezien en net de tweede helft. Echt een top cast maar het pakte me net niet helemaal. Wel een intrigerend verhaal en ik vind het niet erg dat er niet zo heel veel gebeurt verder maar toch miste ik nog wel ‘iets’. Ik vind het wel echt een goed thema waar nog best veel taboe op heerst denk ik. (Het uitspreken van de moeilijke/zware kant van ouderschap/moederschap)

2 likes

Het is ook een ironische film

2 likes

Ik heb geen humor dan denk ik

1 like

Net Dexter New Blood af gekeken, vond het weer steengoed en dat is wel knap voor een serie die al bijna 10 jaar was gestopt. Zeker het kijken waard als je de oude Dexter ook hebt gezien! En natuurlijk wel goed dat Dexter uiteindelijk eens ergens niet mee weg kwam. Hoop echt dat er een nieuw seizoen komt met Harrison in de hoofdrol, ik vond die acteur het ook goed doen.

Edit: Wel echt jammer dat er geen confrontatie tussen Batista en Dexter was gekomen, dat leek me juist zo leuk!

4 likes

Stay close afgekeken, vind t echt categorie vieslekker van de series haha (vies leuk?) vermakelijk om te kijken en een niet al te moeilijk te volgen verhaal, precies wat ik nodig heb in deze lockdown tijden :+1:t2:

4 likes

Anne+ de film komt op Netflix! 11 februari. Wereldwijd ook.

https://www.ad.nl/show/nederlandse-film-anne-in-februari-wereldwijd-op-netflix-te-zien~a98c2683/

21 likes

Iemand ook al aan Cheer S2 begonnen? Ik blijf het zo indrukwekkend vinden hoe hard ze trainen :heart_eyes: Alleen beetje jammer dat hun tumbling techniek zo ontzettend slecht is, snap nooit zo goed dat ze daar geen professionals voor inhuren ofzo.

4 likes

Oké, het zijn weer examens, dus ik ben terug op zoek naar series die hersenloos ontspannend wegkijken, maar niet goed genoeg zijn om te bingen :stuck_out_tongue: . Iemand tips (liefst Netflix)?

2 likes

Welk genre?
Ik kijk momenteel (weer) Brooklyn99. Blijf het leuk vinden.

Succes met je examens!

4 likes

Ik vind NailedIt altijd geweldig. Mensen die proberen cakes enzo te maken voor geld. Maar gaat altijd erg mis.

1 like

Ik heb ook in 2 dagen Stay Close gekeken. Vond het wel vermakelijk en lekker wegkijken. Had het einde ook niet per se zien aankomen, maar ik ben daar meestal sowieso slecht in, haha

Ik heb Stay Close en The Stranger gekeken (beide van Harlan Coben) en vind ze wel vermakelijk omdat het echt van die binge series zijn. Je wil gelijk de volgende aflevering zien om meer te weten te komen. Ik vond the Stranger wel beter. Ik ga nog meer Harlan Cobens kijken maar ws zijn ze wel allemaal een beetje hetzelfde qua opzet. Als in moord, paar hoofdpersonen, paar bijpersonen, een corrupte agent, uiteindelijke dader is iemand die maar een kleine rol speelt en je het niet van verwacht, plottwist op het eind.

2 likes

Echt zoooo leuk. Ben ook weer helemaal onder de indruk. Vind ook de insteek van dit seizoen heel leuk (navarro vs trinity).

Valt me trouwens op dat er echt veel mensen tussen zitten met een ‘zielig’ verhaal, problematische jeugd, etc en dat ze dan echt extreeeem tegen Monica opzien als een soort tweede moeder

1 like

Woo Cheer seizoen 2 is weer heel vet. Ik ben nu bij aflevering 6 en helemaal aan het rooten voor trinity

3 likes

Ben net begonnen met de serie Archive 81, ik vond de 1e aflevering onwijs spannend dus ben benieuwd hoe het verder verloopt!

2 likes

Ik heb pas 2 afleveringen gezien maar vind het ook weer leuk so far ja!

6 likes

Free solo en office space

1 like

Ik wil nog de docu The Rescue kijken, over dat Thaise voetbalteam dat vastzat in een grot. En verder de films Nomadland, Birdman, Little Miss Sunshine, Secret Life of Walter Mitty, Gone Girl, Juno, Life of Pi, Black Swan. Qua series staan er veel leuke sitcoms op

4 likes