Serietopic #4

American Horror Story en kijk dan eerst coven en daarna asylum en murder house

———
Euphoria seizoen 2 stelt niet teleur. Ben benieuwd naar de volgende afleveringen.

4 likes

Het lukt me niet om Trinity leuk te vinden, hun performance is niet zo boeiend vind ik, Navarro’s stijl vind ik echt veel toffer.

Net het einde gekeken, zo sad :pensive: Weet even zijn naam niet maar die jongen met die afro is wel echt zo goed.

2 likes

Ik heb “welcome to earth” gekeken op Disney.
Een natuurdocumentaire reeks met Will Smith, van National Geographic
Echt heel leuk en mooi gemaakt.

4 likes

Only Murders in the Building
Hawkeye
Loki

2 likes

Wat is er precies zo goed aan The Morning Show? Ik vind het wel oké maar ik begrijp de hype niet, of ik mis de clue?

1 like

Santa clarita diet is wel cynisch en… weird. Op netflix

2 likes

Is er iemand die weet waar ik de serie Euphoria kan kijken?

4 likes

Kitz

1 like

HBO

1 like

Hahahah deze serie is en blijft WILD

3 likes

Ik heb best wel genoten van Dexter New Blood, was ouderwets goed weer!

Samenvatting

Een vraagje: aan het begin kwam die rijke man erin voor, die magnaat ofzo. Mijn vriend en ik dachten dat hij ook meisjes opsloot en via een camera in de gaten hield. Maar hebben we dat verkeerd begrepen en was dat Kurt en halen we die twee door elkaar? Wat is er überhaupt met die man gebeurd?

2 likes

Oh jeetje die aflevering van Cheer over Jerry. Heftig ook dat de tweeling in beeld hun verhaal doet, heel dapper. Maar wel heftig om te zien!

2 likes

Ik heb vannacht bijna t hele seizoen Yellowjackets gebinged. Zoooo goed :scream:

7 likes

Waar kun je dit kijken…? Ik kom er niet uit via Google

Ja!! Hij had alleen al voor deze scene een Oscar moeten krijgen.

1 like

Holy shit dit ziet er supertof uit. Waar kun je dit kijken?

Ik denk alleen illegaal :sob:
Ik vind dat zo stom van deze tijd, die rechten zijn soms zo irritant dat je het niet kunt streamen en niet kunt kopen (zowel via een streamingsdienst/online als op dvd zelfs)
Wat verwacht je dan wat er gebeurt? Ik vind dat zo stom. Nu ook met HBO max, per februari beschikbaar dus 1.5 maand kun je gewoon niks daarvan legaal kijken?

Maar ziet er vet uit @Hejira ! Ben benieuwd. Heb jij I know what you did last summer nog afgekeken btw? Ik ben echt na drie afleveringen gestopt omdat het zo slecht was helaas :thumbsup:

2 likes

Begonnen aan succession maar ik moet stoppen omdat mijn vriend mee wil kijken.
Nu dan maar de eerste aflevering van Anne Boleyn opgezet.

Oh sorry ik was gewoon vergeten dat ik dit niet gestreamed had maar idd illegaal :joy:
Ik zag er gister een artikel over op moviemeter dus heb t opgezocht via de donkere steegjes.
Als t goed is komt de serie dit jaar wel ergens beschikbaar om te streamen.
Edit: op ziggo waarschijnlijk.

Weet jij een goede plek om dvd’s te kopen? Ik ken überhaupt geen winkels bij mij die het hebben. Ja boekenvoordeel, maar die gaat zo langzamerhand overal weg. En de mediamarkt maar die collectie is summier. Ik vind dat echt jammer.

1 like