Eindelijk seizoen 5 van the resident op disney plus
Ik vind het tot nu toe zo traag. Maar kijk wel door.
Ik heb Twentysomethings Austin net afgekeken en ik vond haar idd ook irritant, maar ze had wel een goede reflectie op haar gedrag en ze leek eigenlijk heel erg zoekende.
Ik vond het een leuke serie, heel positief allemaal - weinig drama. Maar niet echt een realistische wereld
Ik vond haar juist heel erg slachtoffer spelen. Elke keer dezelfde āfoutenā maken en dan schuilen achter dat je die fouten maakt. Ik zag helemaal geen verbetering, alleen elke keer benoemen dat je een fout maakt. Ja probeer dat dan te stoppen. Ik vond haar ook gewoon echt naaierig tegenover die huisgenotrn. Ik had dat heel erg met een oud huisgenoot. Die deed dan iets kuts en zei meteen daarna sorry, had ik niet moeten doen. Ja dan is je gesprek erover voorbij want wat ga je nog zeggen. En de volgende keer deed hij het precies zo weer en weer direct sorry zeggen.
Echt he.
Personage: omg we just found another body
Ambrose:
Vanaf afl. 4 vind ik het minder traag iig.
Iemand hier die ook het nieuwe (?) seizoen van love on the spectrum heeft gezien?
Ik heb echt een zwak voor Michael, zo lief ook de dynamiek met zān moeder
Ben begonnen aan The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window. Geen ijzersterke serie ofzo, maar vind hem wel grappig! En Kristen Bell altijd leuk.
Ok ben benieuwd! Vanavond aflevering 5.
Angela black is als je npo plus hebt wel een leuke wegkijk thriller.
Dit weekend met mijn vriend all of us are dead gekeken of naja moet nu alleen nog laatste twee kijken. Topserie weer uit Korea.
Ik ben het derde seizoen van afterlife aan het kijken maar vind er eigenlijk geen hol aan
Ik schreef hier laatst nog dat ik Ricky Gervais alleen in After Life kon handelen, maar ben nu 3 afleveringen in S3 bezig, en ik vind het echt zo tegenvallen vergeleken met S1 & 2.
Ben echt gefascineerd door de trailer van Soy Georgina die ik steeds op mān homescherm te zien krijg, iemand hou me tegen
All of us are dead is zo vet.
Het is nagesynchroniseerd. Of nee erger nog. Zij praat Spaans en dan praat er een Engelse vrouw doorheen
Ik ben maar gestopt halverwege aflevering 5. Vind niet snel dingen eng maar door dat chanten vind ik het inderdaad te spannend. Het deed me qua verhaallijn ook wel dat denken aan Intersellar.
Iemand zin om het plot te vertellen in een spoiler?
Net de laatste aflevering ooit van Superstore gekeken jankennnn
Ik zit Midsomer Murders te kijken en kom er nu na een half uur achter dat de acteur die Lewis speelt, nu niet Lewis is. Vorige aflevering was ook al een van de verdachten een patholoog in het nieuwe seizoen van Silent Witness. Ik denk toch elke keer dat het een crossover is.
Melody zit vast in een andere dimensie (die sekte doet iets met dimensies) en daar gaat die jongen heen om haar te redden maar hij kan er niet meer optijd uit en dan blijft hij daar. Die oude vrouw die soms bij dat huis is is haar moeder