Serietopic #4

Ik ga beginnen met The girl across the street blablabla.
Dit kan of heel leuk of vershcrikkelijk slecht zijn.

3 likes

Die trailer geeft me echt een beetje scary movie vibes qua genre

2 likes

Oooh After Life :broken_heart:

4 likes

Ik heb 2 afleveringen gekeken en vind het tot nu toe heel grappig!

1 like

Ik heb de eerste gezien en vond het erg leuk omdat ik ook the woman in the window en girl on the train heb gezien. Ik denk als je die niet hebt gezien dat je veel niet snapt!

1 like

Ik weet niet over welke serie/acteur je het hebt maar wat je beschrijft over gezichtsuitdrukkingen heb ik dus met Nicole Kidman (en ook een beetje met Jennifer Aniston). Ze hebben zoveel aan hun gezicht laten sleutelen dat je niet meer kan zien of ze boos, verdrietig of blij zijn. Ik kan er niet naar kijken😅

2 likes

Ben er n.a.v. jullie posts mee begonnen. Heel erg goed gemaakt, zoveel grappige details ook.

1 like

Ik heb t afgekeken en vond het…ja ik weet het eigenlijk niet. Het was overduidelijk een parodie van vooral die film met Amy Adams (The woman in the window) maar echt een exacte kopie met alle cliché’s extra uitgelicht. Het was soms wel geestig, maar nooit echt grappig en uiteindelijk heb ik t idee alsnog naar een hele slechte thriller gekeken te hebben :joy:

2 likes

Afl. 4 van archive 81 was wel goed.
Duurde voor mij ook eventjes voor ik erin zat.

2 likes

Ook leuk om te kijken als je nog nooit in Disneyland bent geweest, denk je?

Ik ben beginnen kijken naar Brooklyn 99, echt de perfecte tip. Dank je wel! Ik kende het helemaal niet, maar ik heb ondertussen een crush op Andy Samberg ontwikkeld :grin:.

5 likes

Ik vond die detective in the Sinner altijd al vervelend, maar dit seizoen is ie echt onuitstaanbaar zeg

6 likes

Hij maakt ook echt geweldige muziek haha. :hearts: Lonely Island

6 likes

Vind die grijns van m zo stom.

3 likes

Nou inderdaad, ik ben weer gestopt na de 1e aflevering. Vind hem en zijn vrouw verschrikkelijk slecht acteren en bepaalde scenes waren zo tenenkrommend, een hele nachtscene overdag gefilmd met een filter erover alsof het nacht is. Cheap.
Toch raar dat de kwaliteit zo dramatisch achteruit is gegaan na de 1e 2 topseizoenen.

4 likes

O, zo leuk dat je het leuk vindt! En ja, Andy is echt een schatje :heart:

Veel plezier, en seizoen 7 komt begin februari op Netflix, dus je kan lekker door kijken

2 likes

Ik heb undercover net uit, heeft iemand een gelijkaardige aanrader?

Eindelijk seizoen 5 van the resident op disney plus :star_struck:

4 likes

Ik vind het tot nu toe zo traag. Maar kijk wel door.

1 like

Ik heb Twentysomethings Austin net afgekeken en ik vond haar idd ook irritant, maar ze had wel een goede reflectie op haar gedrag en ze leek eigenlijk heel erg zoekende.
Ik vond het een leuke serie, heel positief allemaal - weinig drama. Maar niet echt een realistische wereld :joy: