Ik wilde even peilen of het eng is haha
Neen is totaal niet eng.
Oh nu wil ik het zien
Net de eerste drie afleveringen van Pam en Tommy gekeken en wil nu zo graag verder kijken, maar vanaf nu komt er blijkbaar 1 aflevering per week.
Vind het echt goed! En Lily James als Pamela echt wow! Ze lijkt zooo erg op haar.
Ik vond het ook ontzettend goed. Heb alleen ontdekt dat serie zonder toestemming van Pamela is gemaakt. Vind het eigenlijk heel erg dat het 27 jaar na dato weer opgerakeld wordt…
Ik ben nu bezig met seizoen 4 van The Sinner en telkens als Percy praat wil ik zo graag dat ze haar keel ff schraapt!! Irritant
Iemand nog tips voor Nederlandse misdaad documentaires?
Ik moet nog beginnen aan seizoen 4 van The Sinner maar kan me eigenlijk helemaal niet herinneren dat ik 3 slecht vond
Ik wil ook gaan beginnen aan All Of Us Are Dead en ook eindelijk seizoen 1 van Euphoria gaan kijken, kan alleen niet goed kiezen wat ik nou als eerste moet doen
Vind dit seizoen van the sinner juist wel erg tof!
Maar je moet idd wel even voorbij 1 en 2 denk ik.
Ja ik moet zeggen dat ik compleet vergeten was waar het over ging terwijl ik me 1 en 2 nog best wel voor de geest kan halen, ook geen best teken haha. Net even opgezocht en kan het me nu weer herinneren, was inderdaad heel vaag en liep allemaal een beetje op niks uit voor m’n gevoel inderdaad
Ik vond aflevering 1 en 2 ook een beetje saai van the sinner, maar heb gisteravond aflevering 3 gezien en zit er nu wel in! Ik heb nu zin om vanavond verder te kijken.
Oh vertel hoe je dat vor elkaar hebt gekregen!
Is de Sinner seizoen 3 een ‘nieuw’ verhaal met nieuwe personages en verhaallijnen? Ik dacht dat dat namelijk het concept van the sinner was.
Klopt, elk seizoen een ander verhaal
Ja ik ben begonnen maar vind het tot nu toe nog niet heel spannend. Wel tof dat ze steeds weer opnieuw jonge en vooral talentvolle acteurs weten te vinden.
Ik ben bijna klaar met seizoen 4 van The Sinner maar vind het niet fantastisch. Wel prima en vermakelijk, niet zo slecht als seizoen 3 iig. Seizoen 1 was zo goed, jammer dat het niet meer zo is!
Oh gedownload, kon niet langer wachten 
Worth it
Omg ik heb net de Tinder Swindler aangezet, zoooo hallo ziek uitgewerkte sceme 

Sweet Magnolias seizoen 2 staat erop. Was even vergeten dat het vorige seizoen oersaai was maar wel eindigde in een zieke cliffhanger
Ik kon ook alleen maar denken dat ik die serie eigenlijk heel irritant vond maar toch wil kijken