Serietopic #4

Ik ook! Vind het wel leuk eigenlijk, beetje freaky, beetje humor / ongemakkelijkheid. Leuke mix wel.

1 like

Tnx!

Samenvatting

Ah wat een triest verhaal dat dat die moeder is en dat hij daar ook vast komt te zitten.

Oh no! Ik ben door dit topic geĂŻnspireerd om deze serie te gaan kijken en zie nu al op tegen moment dat ik klaar ben :sob: echt een leuke serie!

4 likes

Ja, moet zo lachen om het stukje " can I call you old bill?" En ik ben fan van Mark met z’n dino’s.

1 like

Ik had dat ook! Vermoedelijk omdat dezelfde acteur ook in Inspector Morse zit (en daar speelt hij wél Lewis, maar dat wist je waarschijnlijk al) :sweat_smile:

2 likes

Heeft iemand de serie ‘Search Party’ wel eens gezien? Ik heb gister in 1 zit het 1e seizoen gekeken en heb me echt ultiem vermaakt. Zo absurd en grappig, en ook weer een soort van spannend. Hele leuke mix van stijlen en hele leuke acteurs.

“Search Party is a dark comedy about four self-absorbed twenty-somethings who become entangled in an ominous mystery when a former college acquaintance suddenly disappears.”

Het loopt al een aantal seizoenen en weet niet of t hier in NL op een streamingdienst stond, je kan het met VPN kijken op HBOMax.

2 likes

Scrubs?

@Hejira ik zag deze ineens op netflix, maar toevallig had ik laatst een film gezien die precies dezelfde omschrijving had. Vond het maar apart, heb de serie dus ook niet gekeken haha. Vraag me af of het gewoon hetzelfde is maar dan in serievorm

Haha, ja, veel om te kijken nog, ik ben nog wel eventjes zoet :grin:. Hier (FR) staat seizoen 7 er al op!

@anon43983847 Ik heb me al meermaals verloren in een vortex van Lonely Island-filmpjes, interviews en SNL digital shorts :see_no_evil::laughing:.

2 likes

In 1 weekend het nieuwe seizoen van The Sinner en Archive 81 gebinged. Vooral The Sinner vond ik heel erg goed! Archive 81 ook wel, alleen het einde vond ik een beetje meh ofzo haha. Ohhh damn besef me net dat ik too hot to handle ook heb afgekeken dit weekend jezus :joy:

Sowieso snap ik nooit dat ze daar altijd met zn allen gaan zitten janken als er eentje weg moet? Een van die gasten was er serieus 1 dag?! En dan huilen als er eentje weggaat
 jongen je kent hem 1 dag
 1 DAG

Ohhh en nog 1 dingetje, waar kijken jullie nou allemaal Dexter? Ik moet dit uiteraard ook maar eens uitvoerig gaan aanschouwen haha

1 like

HBO Max is vanaf 8 maar beschikbaar in NL :tada:
https://www.ad.nl/show/streamingdienst-hbo-max-begint-op-8-maart-in-nederland~a11adfcf/

11 likes

YES eindelijk!!!

1 like

Iemand only murders in de building al gezien? Ik ben bij aflevering 4 en het is echt leuk. Charmante hoofdrolspelers en echt een leuke dynamiek die ze samen hebben. Staat op disney+

5 likes

Ja, ik! Wilde het hier ook nog tippen. Echt een van de leukste series die ik de laatste tijd heb gekeken.

Mini-spoiler Ik vond alleen het einde een beetje stom. Het seizoen voelt nu voor mij onaf, dat vind ik jammer na zo’n eigenlijk heel mooi afgerond verhaal

2 likes

Ze zijn dan ook nu seizoen 2 aan het filmen (uiteraard). Zin in!

3 likes

Dexter nieuwe seizoen staat op npo+ maar kan je alleen tussen 20uur en 6uur kijken, zo irritant!!

2 likes

Archive 81 afgekeken, kon van het weekend niet slapen doordat ik ‘geloof’/interesse in de onderwerpen waar het over gaat. Maar vond hem zeker goed. Ik hoop dat er een seizoen 2 komt.

Mijn vriend heeft Manifest vorige week nog geprobeerd maar op het moment dat iedereen ging zeiken over the calling haakte hij af. :stuck_out_tongue:

Vanaf 6 januari is op npo de serie De verschrikkelijke jaren tachtig te zien. Volgens mij wel een leuke Nederlandse serie. Goede acteurs ook zo te zien. Het is een boekverfilming. Kent iemand het boek?

10 likes

Meh ik had even hoop dat alle seizoenen van the challenge op hbo max zouden staan maar dat is paramount plus :sob: Heb zo’n zin om oude seizoenen te kijken.

Ohh kheb after life bijna uit, zo jammer. Vind het zo’n grappige, lieve serie :pleading_face:

2 likes

Dit heb ik ook heel erg want ik kijk het sinds de eerste aflevering in 2005 (net5 :joy:) toen was ik 15 :pleading_face:

4 likes