Op Videoland staat het eerste deel van een docu over Jomanda. In dec komt de rest pas, wat is dit voor teaser joh
Aan welke serie beginnen?
- Maid
- Kastanjemanden
0 stemmers
Ben nu bezig met kastanjemanden door jullie en het is zo goed en spannend, thanks voor de aanrader!!
Yesss nieuw seizoen van dynasty 
Ik zag dat staan vandaag en dacht echt hoe dan?! Bij seizoen 2 waren ze me naar een paar afleveringen kwijt hoor. Echt zo over the top. Wel Heel jammer want vond het leuke personages. En seizoen 1 was echt tof. Was het nog wel de moeite van door kijken waard?
Iemand nog tips voor een serie? Is the killing een aanrader?
Nee vond ik zeker niet! Kijkt heel makkelijk en er zitten echt wel grappige dingen in ook. Ik vind het een aanrader.
Het laatste seizoen van Insecure 
Heb toevallig net seizoen 1 afgekeken en ik vond het wel leuk! Spannend/interessant genoeg om te blijven kijken
Er zitten zeker ook leuke dingen in maar ik word er wel grotendeels heel verdrietig van eerlijk gezegd. Ook gewoon door Amerikaanse systeem etc
Net begonnen met la chicas del cable. Behoorlijk soapserie achtig volgens mij, maar kijkt tot nu toe lekker weg. Iemand ander die dit ook heeft gezien? Het is al een erg oude serie zag ik.
Ja ook volledig en de eerste seizoenen waren leuk. Erna begon het iets te ongeloofwaardig te worden.
Net twee afleveringen gekeken van Derry Girls. 
Ik ging normaal de serie bingewatchen omdat de afleveringen maar 20min duren, maar omdat het slechts 2 seizoenen zijn van 12 afl ga ik ze nu âsavourenâ. Echt grappig en absurd soms haha.
Jaa Derry Girls is zoo leuk en het duurt nog zooo lang tot seizoen 3 komt
nog zeker een half jaar ofzo
Heb kastanjemanden af en wauw wat een goede serie, zo spannend tot het einde toe ook, top aanrader van hier hoor 
Haha ik wilde dus net komen posten dat ik een onpopulaire mening heb en dat ik de hype niet snap.
Zeker de laatste aflevering vond ik mega voorspelbaar en cliché
Samenvatting
Ik vond het echt een 13 in een dozijn serie.
niets is wat het lijkt
, de desbetreffende politie agent ontsnapt ter nauwernood aan de dood, er ontstaat een directe confrontatie met de dader welke in eerste instantie fataal lijkt af te lopen, de zaak draagt bij aan een stukje persoonlijke ontwikkeling binnen het privé leven van de agent in kwestie etc etc etc
Kan je dit even in een spoiler zetten?
Ik heb me eindelijk door You heen weten te worstelen, wat een draak van een seizoen met 90% vervelende personages.
Ik ben begonnen aan de Chippendales docu op NPO Plus. Tot nu toe kijkt het wel lekker weg! @Echo jouw schoonvader zit hier toch in?