Ik ben nog maar bij einde seizoen 2 van You, maar ik herkende volgens mij een oud EG forummer in de serie! Weet iemand wie ik bedoel? ze was één van de dates van Joe
Ja! Heidi toch
Ja Heighdee Kuan!
Ik ben ziek dus kijk de hele dag Gilmore girls (zodat ik de helft kan slapen aangezien ik toch alles al ken) en wat haat ik Dean toch. Echt zoân irritant joch die zichzelf zo aardig en leuk vindt, bleh
Kijkt iemand die serie van Ali B op vl?
Zijn jeugdvriend vertelt over een gevecht dat die jongen (uit de buurt) âtot op de dag van vandaagâ niet weet wie hem had geslagen⊠maar hij verklapt het toch nu in de serie? Haha
Ik kijk nu Superstore op Netflix. Korte afleveringen van 20 min, serie over werken in een enorme Amerikaanse supermarkt. Zit best veel harde en sarcastische humor in, dus prima als je nog iets voor tussendoor zoekt! Ik vind het wel vermakelijk iig
Net heel de documentaire van de Spice Grils gekeken op Videoland. Vond het heel gek om te zien want als kind was ik echt super fan van ze alleen nog te jong waardoor ik alle media rondom de Spice Girls niet mee heb gekregen. Vond het wel een mooie docu en moest op het einde zelfs even huilen omdat als je de beelden op het einde ziet dat zij dan ook een stukje hebben bijgedragen aan waar we nu als vrouw zijn en staan. Vind het lastig de woorden te zoeken maar ik bedoel eigenlijk dat zij zich ook wel hebben ingezet voor âGirlpowerâ, om het zo maar te noemen.
Heeeel leuk inderdaad! Ik lig altijd helemaal dubbel om Dina.
De SpiceGirls zijn echt mijn jeugd. Ik heb zo hard gelachen en gehuild om de docuđ Ook meteen alle SG playlists aan in de auto.
Ja vind het ook leuk! Kijkt heel makkelijk weg, zit inmiddels al in seizoen 3 haha,
Jaa alle seizoenen al gezien op
Amazon vooral omdat ik toen ook nog in een winkel werkte was het extra leuk.
Ik las steeds in comments dat mensen Alice in Borderland veel beter vonden dan Squid games maar uhhh het is echt slecht hoor⊠eerste 2 a 3 afleveringen nog wel ok, beetje vreemd enzo maar valt nog wel mee te leven, maar nadat ze the Beach vinden wordt het echt steeds slechter. Verder valt de serie ook niet te vergelijken, behalve het games element is alles heel anders.
Ik vond het vooral superleuk al die beelden uit de jaren â90 te zien, echt een trip down memorylane. Maar wat een wereld heeft er achter gezeten zeg, niet normaal. Heb je de 3e ook gezien inmiddels?
Ok we moeten nog 3 afleveringen dus dan zou het nog moeten komen haha⊠maar heb weinig zin om verder te kijken omdat het zo slecht is
Yes, de derde vond ik het beste. Veel focus op girl power/feminisme
Ik heb Alice in Borderland afgekeken maar vond het einde ook stom. Volgens mij komt er nog een 2e seizoenâŠIk vind Squid Game toch wel een stuk beter
Ik zou echt nooit gebruik maken van zoân functie eerlijk gezegd. Dan krijg je al die meuk voorgeschoteldâŠno thanks.
Ja denk dat daar niet over nagedacht is, HAHA
Missch late to the party maar heb The Killing (Deense serie) seizoen 1 gekeken. Best vermakelijk maar ook wel langdradig
Ik ben begonnen aan The Insiders, Spaanse reality show. Aftreksel van soort Bigbrother achtig programma. Deelnemers denken de eerste paar dagen/weken dat ze nog op auditie zijn (terwijl ze in een huis afgesloten van de buitenwereld leven) en denken dat ze in het privé gedeelte niet gefilmd of opgenomen worden. Juicy. Ben heel benieuwd! Nu halverwege aflevering 1 dus kan nog niet zeggen of het interessant is.
Wow klinkt inderdaad erg juicy maar mag dit juridisch gezien wel? Is het live ook of dat niet?