Serietopic #4

Ja, vond ik ook! Ik heb dus eerst de Japanse versie gekeken en die vond ik heel vermakelijk en ik vind het zo interessant om te zien welke cultuurverschillen er zijn. Denk niet dat veel stellen zullen gaan trouwens though, sommige mensen zeiden volgens mij alleen ja omdat ze perse willen trouwen, niet omdat ze zo hoteldebotel zijn van hun partner.

Maar de Amerikaanse kon ik echt niet aan, zulke vreselijke mensen allemaal, haha.

Ben heel benieuwd naar de volgende afleveringen van de Japanse versie!

4 likes

Ja eens!

spoiler

Vind haar ook minder leuk in die rol en vind de snelheid waarin ze opeens carriere maakt na 15 jaar beetje ongeloofwaardig, net als dat ze nu elke dag vol glam op het werk staat haha. Jammer dat nu ze een relatie heeft met Jonah, die verhaallijn een beetje dood is…

Ben blij dat Glenn in ieder geval nog wel in de show zit! Samen met Dina mijn favoriet. Benieuwd naar laatste seizoen, nog even geduld

2 likes

Ik wilde ook Bodyguard en Broadchurch zeggen :ok_hand:t2: @Sundance

1 like

Maar het is toch ook geen documentaire? Het is gewoon een vermakelijke Netflix serie

Overigens wordt door de serie heen wel steeds duidelijker hoe sluw ze te werk gaat en hoe ze langzaam alles verliest

Daniƫlle doet me echt denken aan een vriendin van mij en ik heb me vaak gevoeld zoals Nick. Dat je er probeert te zijn, te begrijpen maar je reactie niet de reactie is die de persoon van je verwacht. En je eigenlijk in een vicieuze cirkel terechtkomt.

2 likes

Maar dan is het onderliggende probleem is toch heel anders? Heeft weinig met haar verwachtingen te maken maar juist met haar (onderliggende) gevoelens. Hij reageert soms om te reageren, vanuit zijn idee in plaats van grondig respecteren en proberen begrijpen waar dat bij haar vandaan komt. En dan kom je inderdaad in een vicieuze cirkel terecht. Ik snap het wel want daardoor krijg je ook een ongelijke machtsrelatie? Alsof zij er niet toe doet (want hij reageert om te reageren), onzekerheid enz

On topic: voor het evenwicht ook eindelijk bezig met het laatste deel van La Casa De Papel. Saai nu maar ja we kijken het maar af

2 likes

Wilde ik ook tippen!

4 likes

Midnattssol, is een zweeds-Franse serie en speelt zich af in afgelegen Lapland en zitten ook veel sami elementen in en de hele sfeer is echt heel Nice. Het is altijd licht want het is zomer, is ook wel trippy en de moorden zijn cool en de acteurs ook. Loved it.

En anders trapped, IJslandse serie waar het juist permanent donker is en ook afgelegen (en gesloten), ook hele Nice sfeer.

7 likes

En @marley totaal niet mee eens haha ik vond Glenn echt mijn minst favo-personage, schijtirritant. Maar vond Amy ook nooit likeable, en Jonah al helemaal niet

Vanaf vandaag hebben wij Disney+ :star_struck:
Alle kijktips zijn welkom!

1 like

Ik vind het ook tegenvallen. Sowieso word ik een beetje akelig van de hoeveelheid geweld in de serie. Ik snap dat het er bij hoort, maar in dit seizoen valt het me ineens op

Ik vind het ook mega ingewikkeld

Nu is Potlood (die noodgedwongen voor Paus werkt) in handen van de Duitsers die weer voor / met Romano werken, waar Potlood voor werkte vóórdat hij voor Paus moest werken :exploding_head:

4 likes

Encanto!

Pam&Tommy

3 likes

Ja en ik ben ook nog steeds boos om de seizoensfinale van vorig seizoen

5 likes

Mocro maffia

Ja en weet ook niet meer waarom Romano potlood een knal geeft

6 likes

Dat is toch omdat door Potlood nu al die Duitsers in die ondergrondse garage zijn afgeknald?die Duitsers zijn het nieuwe imperium van Romano en Adil

2 likes

Ahhhh Glenn heeft mijn :heart:

2 likes

https://realscreen.com/2022/02/14/apple-tv-preps-omnivore-docuseries-from-cary-joji-fukunaga/

er komt binnenkort een serie die ā€˜het verhaal van de mensheid verteld’ door op 8 ingredienten te focussen, samenwerking tussen Rene Redzepi (Noma) en Cary Joji Fukunaga

echt heel gaaf, ben benieuwd

2 likes

zooo ik word aggressief van shayne in LIB

6 likes

So what are you wearing

7 likes