Serietopic #4

Ik heb net Anne+ de film gekeken. Echt confronterend, vond Anne in eerdere series soms irritant maar nu zie ik pas dat ik ook dat gedrag kan vertonen haha.

7 likes

Haha ja ik had precies hetzelfde. Doe eens chill.

Ik heb gisteren alles gekeken en ben daarna ook aan LIB Japan begonnen @Chief, vond het tot nu toe leuk!

LIB eerste vijf afleveringen

De relatie tussen Danielle en Nick wordt niks, zij maakt onnodig veel drama door overal ruzie over te maken. Echt heel naar gedrag.

Iyanna en Jarrette vind ik leuk samen en ook wel bij elkaar passen. Ik denk best dat het had kunnen werken als zij niet zijn tweede keuze was geweest.

Shayne en Nathalie: ik denk dat iedereen in de pods al zag dat dit niets zou worden, net als met Shaina en Kyle. Ik snap werkelijk waar niet dat als je datet met alleen elkaars stem, je gaat voor de man die de meeste onzinnige en domme dingen uitkraamt. Shaina en hij hadden veel beter gematcht, die zitten precies op hetzelfde domme level. Ik hoop op wat drama met haar en Shayne in de volgende afleveringen. Zij is echt de Jessica van dit seizoen :joy:

Mellory en Sal en Deepti en ā€˜Shake’ wordt ook niks. Maar misschien zit er nog iets verrassrnds tussen, ik was ook verbaasd dat Barnett en zijn vrouw (ben even haar naam kwijt) van seizoen 1 nog samen waren. En zelfs dat dramakoppel was nog samen, al leek me dat nogal fake - als het hele programma dat al niet is haha.

3 likes

Ja je ziet ze bijna elke Shonda serie wel weer terug he

5 likes

Ik vind het eigenlijk niet zo leuk maar wil toch blijven kijken :sweat_smile:

1 like

Het had voor mij een stuk korter gemogen (3/4 afleveringen)? Plus vind dat Anna zo 2D wordt neergezet, en ze bekennen niet echt kleur wat ze nou van haar vinden. Ik denk omdat de serie in samenwerking met Anna is gemaakt? Althans ze heeft er een aardig bedrag voor ontvangen, wat ook gek is (profiteren van je daden)

4 likes

Ja toen ik las dat ze het verhaal vanuit de gevangenis heeft verkocht dacht ik… ok dan

Het zou inderdaad veel korter kunnen en het blijft nogal oppervlakkig ofzo. En ik erger me ook aan die journalist.

3 likes

De actrice die de journalist speelde, zat ooit in een film waar ik vroeger echt hard om moest huilen (My girl) dus heb soort van een zwak voor haar. Maar idd ze was irri zo helemaal geobsedeerd met Anna en haar verhaal

De journaliste is ook dezelfde dame die het verhaal ooit van Hustlers als 1e bracht. Wel cool dat je 2 verfilmingen op je naam hebt staan

5 likes

Moet altijd huilen bij het zien van My Girl. Een van mijn lievelingsfilms.

6 likes

Ik wil trouwens hier ook ā€œonly murderers in the buildingā€ nog even tippen. Iemand in het gebouw is vermoord en drie bewoners gaan op onderzoek uit. Het is luchtig, kijkt makkelijk weg en vermakelijk genoeg om je aandacht vast te houden.

6 likes

Ik kreeg een melding dat over 2 weken killing eve weer begint. Dacht dat seizoen 3 de laatste was.

10 likes

Ik was gister begonnen met archive 81, maar ik vind het best wel saai…Ben bij aflevering 4, dus hoop dat het nog wat spannender wordt! Ben een beetje teleurgesteld na al die lovende reviews :sweat_smile:

1 like

Lijkt me btw ook sterk dat entree voor de oude villa van Yves Saint Laurent en dat park echt zo duur is? Kan er niets over vinden online

Klinkt goed! Waar kijk je dit?

4 likes

Wat vinden jullie van Amy als managerin Superstore?

Ik vind haar niet meer likeable en zij en Jonah lijken ook niet veel meer gemeen te hebben. Ik mis Glenn ook als manager. Gaf zo veel meer lollige situaties.

8 likes

Heb de serie Cheer gebingewatched, maar vond de blessures best wel shockerend? Gewoon van meters omlaag vallen en die verantwoordelijkheid bij 16/17 jarigen leggen dat iemand z’n nek niet breekt. Echt heftig

2 likes

Via Disney+

Edit: oh zie dat @colorito ook al geantwoord had dus dubbelop

3 likes

Dit is denk ik wel spot on toch?

Verder helemaal eens, wel afgekeken maar weet nog niet wat ik ervan moet vinden… schreef hierboven ook al iets toen ik halverwege zat

1 like

Ik heb pas twee afleveringen gezien maar ik vind Love Is Blind Japan zoveel leuker dan US! Veel lievere mensen en ze komen oprechter over. Het lijkt echt een totaal ander programma zonder al dat hysterische gedoe :joy:

4 likes

Nah als het je nu niet pakt gewoon stoppen. Ik vond het ook niks en het is ook niet beter geworden

3 likes

Iemand nog tips voor spannende series waarbij je steeds maar door wil kijken?

Ik ben bijna klaar met Manifest (weet dat veel mensen dat niks vinden hier, maar ik vond het heel leuk) en vond dat heel lekker wegkijken.

Andere series die ik goed vond: Lost, 24, Mocro maffia, Designated survivor, Prison break, La casa de Papel, Squid Game, Clickbait, Orphan Black, Undercover

Wat ik geprobeerd heb en me niet pakte: Breaking bad, Stranger things, White collar, How to get away with murder

Ik vind het dus vooral belangrijk dat er een doorlopende verhaallijn in zit en dat afleveringen altijd een beetje spannend/met een cliffhanger eindigen waardoor je verder wil kijken.

5 likes