Serietopic #4

Ik kijk alleen al voor al die prachtige mensen en kleding haha! Ga eens kijken naar de andere serie, bedankt voor de tip😄

1 like

Tinder Swindler ik dacht dat hij dit samen met zijn bodyguard had veroorzaakt en daarna de alarmdienst had gebeld. Als onderdeel van het plan

1 like

Gran Hotel was echt zo’n heerlijke serie, na elke aflevering bleef je kijken. Echt jammer dat het er niet meer opstond, want ik raadde hem altijd aan iedereen aan ._.

3 likes

Ja, ik dacht ik ook misschien. Maar kon me niet voorstellen dat je jezelf zo pijn wil doen. Maar ja, hij wilde ook in Praag naar een plastisch chirurg om zijn gezicht te verbouwen maar de dokter weigerde omdat “alleen criminelen dit doen”. :dizzy_face:

1 like

Ik vond Anne+ de film een beetje tegenvallen. Saai plot eigenlijk? In de serie zat veel meer snelheid ofzo en in de film gebeurde vrij weinig. Wat iemand in dit topic ook al zei en hoe ze in de film Anne’s boek omschreven: het kabbelt maar voort. En ook typisch Nederlands ofzo hoe ze alle boxes moeten checken met uitspraken, clichés, personages. Alles zit erin maar 0 diepgang.

Ik denk dat ik het leuker had gevonden als dit plot dieper was uitgewerkt en het ook een serie was. Maar aan de andere kant zijn er geen andere films die ook over dit onderwerp gaan. Dus wat dat betreft wel pluspunten natuurlijk.

8 likes

Ja vond het ook tegenvallen. Heel saai. De serie was veel leuker.

Ik ben begonnen aan selling sunset en Chrishell is echt mijn BEC. Ik post dit voor bijval

9 likes

Ik vind haar ook heel kut

2 likes

Shut the fuck uuuuuppppp ten things I hate about you staat op Disney+ favooooo national asshole day

12 likes

wist je wel dat ze in armoede is opgegroeid?¿

3 likes

Ik vroeg me af op het niet allemaal nep was. Vond die hoofdwond er niet zo echt uitzien.

Vond het 3e seizoen van After Life ook weer leuk. Grappig en ontroerend.

3 likes

Ik ben totaal niet van de animatie, maar heb deze film vanavond mee gekeken en vond hem mooi:

Te zien op Disney+

10 likes

Wacht maar tot je Christine leert kennen

4 likes

Tot nu toe kan ik haar beter hebben dan Chrishell (ben bij seizoen 2 inmiddels)
Maar ze begint me ook te irriteren ja

3 likes

Haha seizoen 4 is wel het ergste

Maar eigenlijk is alleen Maya leuk

7 likes

ik vind Heather ook leuk!!

5 likes

Jaaaa eerst moest ik haar niet maar inmiddels vind ik haar super leuk.

Wie ik veel slechter kon hebben was Davina my God. Ik kon haar wel wat aan doen in seizoen 2 en 3.

5 likes

Ik heb net in een avond de verschrikkelijk jaren tachtig uit gekeken. Echt gelachen maar het was ook momenten heel zielig. Echt wel een tijd terug dat ik zo’n goede/bijzondere serie gekeken heb

6 likes

Oh Glenn vind ik wel likeable, maar oooook idd schijt irritant maar toch leuk. Ik vind Amy en Jonah vreselijk, zowel als koppel of gewoon apart van elkaar bah. Mensen die dat leuke personages vinden ga ik nooit begrijpen. Ik vind Mateo en Cheyenne wel heel leuk samen, echt savage love it. En mijn all time favorite is Dina. :laughing:

2 likes