Vond Inventing Anna echt geweldig. Dat accent zit wel echt vast in mijn hoofd haha, ‘OMG stop being so dramaTIC, my dad will wire the money’
Ik vind Davina echt zo’n vreemde eend in de bijt.
Oh en ik kwam gister tot de realisatie dat Romain maar iets van twee jaar ouder is dan de zoon van Mary? Echt gek lijkt me dat
Eerste twee afleveringen van Marvelous Mrs Maisel vandaag op Prime!! Zin in
Huh, nieuw seizoen?
Ik ben nu aflevering 2 aan het kijken ; vind het tot nu toe ook leuk & integrerend!
Iemand de serie dertigers gekeken?
Welke zal ik kijken? De vlaamse originele of de nederlandse remake?
Ik heb alleen de Nederlandse gezien. Was opzich wel vermakelijk.
Mocro maffia valt echt tegen vind ik. Zit voor mijn gevoel niet echt een duidelijke verhaallijn in.
Nederlandse vind ik echt heerlijk! Echt een fijne serie die je makkelijk wegkijkt, maar ook serieuze en herkenbare momenten heeft.
Bestaan die mensen? Vind hen idd bewust heel irritant neergezet, als irritaiment
Heb alleen de Nederlandse versie gezien, vond ik wel heel leuk! Kijkt lekker weg ook
Inventing Anna net afgekeken. Goede serie, maar had best in 4-5 afleveringen gekund. Nu echte interviews met haar gezien en het is heel bijzonder om te zien hoe volhardend ze blijft in haar verhaal. Ze gelooft gewoon oprecht in haar ‘idee’.
Ik ben net klaar met de serie One of us is lying en ik vond het echt leuk en spannend. Heb het ook binnen een dag al uitgekeken haha
Het plot is exact hetzelfde dacht ik, ook zelfde namen (behalve is Tine in de NL versie Lot, en Jeroen wordt Feras). Van de Vlaamse zijn er 4 seizoenen (serie is afgelopen), van de NL nog maar 2 dus ik zeg Vlaamse
Vind het ook best leuk! Alleen het uitgangspunt dat ze 5 jaar een relatie heeft gehad en dus 5 jaar lang haar vriendinnen compleet heeft genegeerd vind ik héél stom.
(weet niet of het een spoiler is, voor de zekerheid maar even geblurred)
Ja ze hebben een youtubekanaal en vanuit daar kon ik opmaken dat heel veel mensen fan waren van Amy en Jonah als koppel.
Echt? Hij is wel een goeie acteur, speelt in Mad Men een heel triest figuur
Bij deze vrouw zit echt een steekje los hoor
Als zij geen kwaad zag in haar acties en niet bewust bijvoorbeeld Rachel liet opdraaien voor die Marrokko reis, wat dacht zij dan dat er ging gebeuren als ze daar zonder geld naar toe zou gaan?
Of die bank die haar €100.000 leende. Dacht ze dat ze dat gewoon maar kreeg ofzo? Echt een leip wijf.
Ze heeft wel $320.000 van Netflix ontvangen voor deze serie, dus alsnog is ze nu niet heel arm volgens mij
100x liever Amy en Jonah dan Glenn
Ik ben aan Virgin River begonnen en ik ben nu verliefd op Jack
Absoluut niet mee eens. De acteurs in de serie keken ook allemaal enorm op naar glenn als acteur, zijn stem in de serie heeft hij zelf verzonnen en ze vonden het leuk. Oh nee Amy en Jonah ga wegggg. Ik zal ff die youtube videos opzoeken. Is heel leuk om te zien. Sommige acteurs hebben bepaalde afleveringen (deels) zelf mogen schrijven.