Serietopic #4

Inventing Anna

Ze heeft een boete gehad tegelijk met haar veroordeling dus er blijft van dat geld niet heel veel (voor haar standaarden) over en ze moet nu terug naar Duitsland

2 likes

Aaah dat wist ik niet! Nu hopen dat ze geen nieuwe illegale side hustle gaat vinden :joy:

1 like

Inventing Anna

Ze is bezig met het opzetten van een eigen merk voor mode of iets dergelijks
Haar Insta is ook Anna Delfey 2.0 en “reinventing Anna”

2 likes

Laatste aflevering After life

Samenvatting

Ik vond de laatste aflevering zoooo slecht! Alsof in die laatste aflevering even afgevinkt moest worden: ‘zoo, die wordt verliefd op die zodat ze niet meer eenzaam is. Hij komt voor z’n kind op, is hij toch een held. Hij verteld een grap, zij moet lachen en worden ook verliefd. Zij komt haar oude scharrel tegen, die worden verliefd.’ In 2 minuten wordt alles opgelost. En ik vond het einde zo’ arty farty’ en nu weet ik alsnog niets. Echt jammer, want ik vond de eerste 2 seizoenen echt leuk.

6 likes

Fixed that for you

2 likes

Het gebruik van het woord ‘feiten’ was hier gewoon onjuist hoor. Ik heb er altijd een schurft hekel aan wanneer mensen zaken als een feit verkondigen, terwijl het gewoon een mening is (welke ze veelal willen doordrukken).

2 likes

:rofl:

1 like

Alleen gebruikt ze al twee keer “ik vind” dus de mening is al uitgedrukt, dat ze die mening heeft stelt ze als feit.

Geen idee waar het over gaat verder :sweat_smile:

3 likes

Yes seizoen 2 van Space Force staat op Netflix :tada:

2 likes

Ik vind Het Verhaal van Nederland met Daan Schuurmans op NPO zo goed. Ik heb NPO Plus dus we hebben alle afleveringen gebinged. Ik vind het ook goed dat de schuld van Nederlanders in de holocaust gewoon goed neergezet wordt in plaats van doen alsof we het allemaal over ons heen lieten komen.

Dit soort geschiedenis had ik op de middelbare school willen hebben, ik hoop dat ze het daar ook laten zien. Vond het mega-interessant en veel wist ik nog niet.

17 likes

Iemand al begonnen aan S2 van Love is Blind? Is het net zo leuk/fout als S1?

2 likes

In t begin vond ik de mensen niet zo boeiend, maar ik zit er nu weer helemaal in! Eerste 9 afleveringen staan er op, dus je kunt aardig bingen

5 likes

Eerst leken het wat normalere mensen te zijn en dat is saai, maar als je verder kijkt merk je dat het allemaal alsnog een beetje gekke mensen zijn die zo wanhopig zijn dat ze met een vreemde willen trouwen en kinderen krijgen. Genoeg drama dus, aanrader.

7 likes

Haha ja vooral in de tweede helft komt hun ware aard naar boven @FrootLoops en die families zijn soms ook echt angstaanjagend :joy:

3 likes

Is het wat? Ik vond dat eerste seizoen zp tegenvallen!

2 likes

Naast dat het goed in elkaar zit vind ik het ook mooi gefilmd. Tof hoe Daan als verteller steeds onderdeel uitmaakt van de scènes uit het verleden. Vind het echt een voorbeeld van hoe je geschiedenis op een aansprekende manier kunt overbrengen

6 likes

Ja wat een budget moet erin hebben gezeten, maar daardoor is het inderdaad heel aansprekend en interessant om te kijken.

3 likes

Denk wel echt een groot budget idd, met al die kostuums enzo! Wat mij betreft mogen er meer van dit soort documentaires gemaakt worden met bepaalde onderwerpen nog meer uitgediept :blush:

2 likes

Oh wist niet dat daar een serie van kwam! Ben benieuwd :grin:

1 like

@kleinmaargroot @Sax @Dombo Ja ik vond het ook moeilijker door te komen. Drie afleveringen versneld bekeken gisterenavond, maar zie de drama al in het vooruitzicht hoor. En wellicht een nieuwe Jessica-Amber-Barnett situatie haha.

1 like