Serietopic #4

Ik moest nog 2 afleveringen van Maid maar heb het niet afgekeken, ik kon het gewoon niet aan :confounded:

3 likes

Ik heb de film Midsommer gekeken, die staat op videoland. Even een week van bijkomen denk ik wow

9 likes

:bouquet: :bear: :cherry_blossom:

7 likes

Wow die film was heftig/raar hè?!

4 likes

De trailer voor Tiger King 2 is uitgekomen.
Ik heb helemaal zin om me weer in deze totaal onzinnige chaos te storten :sweat_smile:
17 november op Netflix.

11 likes

Ja!! voelde me gewoon raar na het kijken

1 like

Oh nee wat voor vreemde dingen gaan hier weer uitkomen

2 likes

Meer mensen die Het Leven als Liesje (Videoland) kijken/ gekeken hebben? Ben net klaar met aflevering 1. Vind het zo verschrikkelijk heftig wat ze heeft meegemaakt.

2 likes

Nee nog niet gekeken maar staat wel op mijn lijstje om te kijken. Ben heel benieuwd. Als ik het nieuws enz. lees vind ik het echt verschrikkelijk wat er met haar is gebeurd maar ook de nasleep daarvan waardoor zij bepaalde keuzes heeft gemaakt

1 like

Heerlijk! Zal mijn leven lang nooit aan het begin van corona kunnen denken zonder aan deze serie te denken haha

(laten we hopen dat het geen ongeluk brengt en we weer in lockdown moeteen)

2 likes

Hope is zo vermoeiend in Virgin River.

8 likes

Iemand al begonnen aan het tweede seizoen van locke&key?

Ik probeer het telkens maar besluit dat ik dan toch geen zin heb :joy:

1 like

Nou de finale van The Killing (Deense versie) is zooo een cliffhanger/ open einde. En nog frustrerend ook!

Ja, mn vriend en ik snappen er weinig van omdat seizoen 1 al vrij lang terug is. Moet echt graven in mn geheugen soms.

1 like

Ja precies, en het overzicht van seizoen 1 deed mijn geheugen ook niet echt opfrissen en ik heb ook geen zin om seizoen 1 weer terug te kijken.

1 like

Nee de recap was matig. Beste zou inderdaad zijn om seizoen 1 weer opnieuw te kijken en daarna 2, maarja, ain’t nobody got time for that.

Midnight Mass is echt fantastisch. Die sfeer, de acteurs. Vooral Father Paul is echt zo goed gecast!

5 likes

Geweldige serie!!

1 like

Heeft iemand nog tips voor leuke spaanstalige films of series?
Het liefst Zuid-Amerikaans.
Ik heb narcos en casa de papel al gekeken

1 like