Valeria
Ben toevallig aflevering 1 nu aan het kijken, zit er al helemaal in!
Vis a vis?
Seizoen 2 van Motherland Fort Salem staat op prime. Echt weer genieten ondanks vrij slecht acteerwerk.
@anon50301661 jij al gezien? Krijg echt een beetje buffy en Magicians vibes van die serie, dat is toch ook wel jouw ding?
Ik zit de docu van Jomanda te kijken op Videoland maar wat sick joh!!! Echt Amerikaanse taferelen
Edit: Oh blijkbaar staat op Discovery ook eentje!
Ja! Maar was wel pas net aan seizoen 1 begonnen dus zat er nog helemaal in, vind het ook leuk tot nu toe 
Nou ik kijk dit nu omdat ik benieuwd was naar Kate (love her) maar ik vind het echt een slappe RTL woensdagavond film hoor. Zo voorspelbaar en 13 in 1 dozijn.
Vind het meer een 5/10. 
Ik zie dat t genre horror is. Is het echt gruwelijk en met veel bloed?
Nee valt echt heel erg mee!
Echt??? Wow ik vond hem echt fantastisch, als ik die muziek hoor krijg ik nog kippenvel
Begonnen aan Guida Astrologica Per Cuori Infranti (Netflix), maar kom er niet doorheen. Jammer, leek me wel leuk maar tis echt heel saai
wow dit heb ik ook, kroop echt onder mn huid
Nee dat kan ik niet kijken op de nldse prime, super irritant, zit ook nog steeds te wachten op de overige seizoenen van the magicians.
Zag net wel dat alle seizoenen van Angel op Disney staan, weet wat ik de komende weken ga kijken 
Hebben jullie dan ook Hereditary gezien? Ook zo fucking heftig en creepy maar zooo goed.
Oh dat vind ik wel, qua horror type zijn er heel veel raakvlakken. Trauma, rouw, cult. En dezelfde regisseur.
Ik vind de 5/10 van @Hejira nog mild. Zo’n voorspelbare film en echt slecht acteerwerk. Echt vanaf de eerste scène al. Heb 'm alleen afgekeken omdat het grappig werd omdat we steeds zelf gingen voorspellen wat er gezegd zou worden en gebeuren.
Nee joh, smaken verschillen toch. Was ook niet vervelend bedoeld naar jou hoor.
Ted Lasso is zo goed, de twee seizoenen afgekeken en echt zo hard gelachen.
Misschien The Invisible Man. Had het idee dat ze de vibe van die film een beetje probeerde te kopieren, maar dat is wel echt een hele goeie.
Springfloden misschien? Heb zelf alleen de boeken gelezen maar is een goed verhaal en de serie wordt ook goed beoordeeld.
En als het niet per se Scandinavisch hoeft te zijn: broadchurch en mare of easttown