Serietopic #4

Snap je wat ze ermee bedoelen? Want ik las dat pas een had het echt niet door

Callie is blijkbaar psychotisch door het ongeluk of de stress en die zingende mensen zijn haar hallucinaties

Ik had dat echt niet door :joy:

Oke iets anders dan ik dacht ‘Grey’s Anatomy’: Shonda Rhimes Reveals Inspiration Behind Musical Episode

2 likes

Ja ik dacht dit meteen omdat ze ook zichzelf steeds ziet lopen en zingen zeg maar. Maar vind het echt vreselijk cringe dat ze steeds random beginnen te zingen. Spoel alles wat kan door :joy:. Ben over de helft.

5 likes

Hahaha ja dat heb ik ook gedaan. Echt niet om aan te zien :joy: (trouwens jaloers dat je het nu voor het eerst kijkt!)

2 likes

Iemand hier die Traces kijkt? Zojuist het nieuwe 2e seizoen afgekeken, vond het minder goed dan seizoen 1 maar nog wel vermakelijk, alleen vond het zo gek dat de hoofdpersoon van seizoen 1 ergens op het begin vh 2e seizoen al verdween en ook niet meer terug gekomen is :thinking:

1 like

en @Rozecoupeschaar, maar dit is toch een pareltje? :joy:

Hoe Owen die eerste zin er zo uitgooit en hoe ze dan allemaal zo moeilijk kijken, ik heb zo hard gelachen en af en toe moet ik 't weer even terugkijken :joy:

5 likes

Dit wel eens gezien?

Overigens vind ik de muziek die ze kiezen bij de show wel echt heel goed. 2 am, where does the good go en how to save a life draai ik echt wel vaak.

Oh en ik weet niet in welk seizoen ze veel met sleeping at last deden maar daar ben ik nu ook echt fan van.

4 likes

Ik heb gisteren Bridgerton gebinged en ben best teleurgesteld, veel oninteressante zijverhalen en veel goeie scènes weggelaten of veranderd. Ga nu maar de andere boeken lezen en hopelijk tegen seizoen 3 denk ik niet meer aan de boeken.

1 like

Ik heb de boeken niet gelezen maar ben helemaal fan van de serie haha. Boeken dus helemaal een aanrader hierna?

Is het trouwens zo dat elk boek/seizoen over een lid van de familie gaat? Dus hierna bijv. Benedict of Eloise?

Ik ben echt fan van Benedict :joy:

Ja, boeken zijn echt een aanrader! Heb soms echt hard op gelachen en dat had ik bij de serie minder. Ook veel meer over de achtergrond van de hoofdpersonages waardoor hun acties ook weer meer betekenen. Jup, het volgende boek gaat over Benedict :grin:

1 like

Ah nice! Alleen jammer dat het wachten op het nieuwe seizoen zolang duurde, ben er nu alweer bijna doorheen.

1 like

Grey’s staat op Disney

1 like

I know right, meer steamy scènes aub

2 likes

Ja holy shit. In seizoen 1 viel hij me niet zo op met die lilleke bakkebaarden, maar wauw. Wat is die man heerlijk om naar te kijken.
Die seksuele spanning in Bridgerton is echt geweldig, hahaha.

7 likes

Noo shit. Het staat er sinds januari ook net weer op toch? Ik ben bezig met S13 dus dit ga ik niet redden en heb geen Disney…

1 like

heb je een dvd speler? of iets wat dvd’s kan afspelen? Je kan de bieb eens checken! die hebben ook heel veel series op dvd.

1 like

Me toooo :drooling_face::drooling_face::drooling_face: hij is mega heet

Helaas alweer afgekeken :sob:

3 likes

Ja echt een verademing dat ze niet meteen op elkaar duiken, maar het zo heerlijk opbouwen. Soms verlang ik dan ook echt weer naar die spanning die m’n vriend en ik helaas niet meer echt hebben na 7 jaar relatie en een kind :sweat_smile:

4 likes

Heeft iemand hier Yellowjackets gezien. Wij zijn net klaar met kijken en wow, wat een goede maar soms ook doodenge serie. Ik vond wel dat je eigenlijk nog geen antwoorden op wat dan ook hebt aan het einde van S1, dus ben super benieuwd naar S2. Het is in ieder geval bevestigd dat die komt las ik.

3 likes

Prime!

1 like

Eerste aflevering (hoop ik iig) van Seef spees gekeken op NPO. Echt kapot grappig