Heb je Little fires everywhere al gezien? Staat op Prime.
Is maar 1 seizoen en een afgerond verhaal. Vond 'm heel binge-worthy!
Bridgerton seizoen 2 op Netflix.
Vind het zelf niet te volgen?! Nu op 1/3 van de S2E1. Moet misschien niet met een half oog kijken maar dat vond ik er vorig jaar juist ideaal aan haha.
dit is toch geen spoiler
Wordt Spoorloos van Harlan Coben nog beter na 2 afleveringen? Bij The Stranger en Stay Close zat ik er meteen helemaal in, nu echt totaal niet.
Oh zijn hier series van ? Ik heb net een boek uit, tell no one. Maar dat viel me eigenlijk tegen.
Ja! The Stranger vind ik echt een toffe mini serie.
Net de eerste aflevering van Het Jaar van Fortuyn gekeken; wel amusant en interessant. Alle goeie acteurs van NL komen zo’n beetje voorbij geloof ik.
Ben nu Bridgerton seizoen 2 aan het kijken en I can’t helpt it maar Anthony en Benedict
Vind het wel vanaf aflevering 1 al heel overduidelijk hoe het gaat eindigen haha.
Bridgerton S2
Ik heb hier lang naar uitgekeken, tweede boek is ook mijn favoriete boek. Maar ben teleurgesteld in dit seizoen. Of misschien dat mijn verwachtingen te hoog waren door het boek.
Al die zijverhalen boeiden me nauwelijks tot niet dit seizoen. Ook jammer dat bepaalde scenes in het boek anders liepen of niet werden getoond. Naar mijn idee juist dé momenten die het leuk maakten. En Edwina was in het boek verliefd op iemand anders, dus waarom ze er een driehoeksverhouding van hadden gemaakt, snap ik niet helemaal.
En had gewoon graag meer screentime willen zien met Anthony en Kate. Te veel afleiding dit seizoen, wat gewoon zonde is van de gebruikte tijd. De chemie was er overduidelijk maar het had nog beter uitgebouwd kunnen worden als ze nog meer scènes samen hadden zonder ruis van anderen. Juist de leuke scènes als koppel, zoals in het boek, lieten zien hoe goed ze als match waren. In plaats van de laatste 20 min van de laatste aflevering: en toen was alles goed, einde. Ja sorry, wtf haha.
Acteerwerk was goed, maar script was gewoon kut.
Ja het zit me diep haha.
Laat, maar ik ben de Spice Girls docu op videoland aan t kijken en ik wil continu mijn scherm in elkaar trappen van frustratie. Wat was de pers VER-SCHRIK-KE-LIJK in die tijd, echt ongelofelijk…en allemaal mannen ook die zo geintimideerd waren (zijn) door succesvolle vrouwen en ze op elk mogelijke manier maar de grond in proberen te trappen. Ik heb die tijd bewust meegemaakt en ik denk dat we er allemaal wel door beïnvloed waren toen, maar achteraf zie je pas hoe walgelijk het was.
Er is een stukje dat Victoria ergens in een programma zit en die host dwingt haar letterlijk op een weegschaal te gaan staan om te bewijzen dat ze “echt geen anorexia” heeft…woest!!!
Ik heb net op npoplus het jaar van Fortuyn gebinged en ik vond het echt een goede serie! Ik moest eerst wennen aan de opzet en het soms zelfs komische/absurde randje, maar ben er echt doorheen gevlogen.
Zoveel dingen fout met deze actie
Daar ben ik mee gestopt na twee afleveringen, zat echt met kromme tenen van ergernis. Zulk verschrikkelijk slecht acteren, en waarom vond het opeens plaats in Frankrijk?
Eindeliiiiiijk door Narcos heen, zat geen tempo meer in man.
Ik heb gister de eerste aflevering gezien en moest wel even inkomen (had eerst het gevoel alsof ik naar een koefnoen scene keek) maar werd steeds beter! Ben benieuwd naar de rest
Vragen over de serie en boeken, dus mogelijk spoilers
V
wat deed de modiste in het verkeerde deel van de stad toen ze penelope zag? Of komen we dat pas later te weten (ben bij afl 5) En krijg je in de boeken ook de side stories te lezen?
Antwoord op je vraag over Bridgerton:
Samenvatting
Dat wordt niet uitgelegd. Het personage van Madame Delacroix komt ook niet in de boeken voor. In de boeken zijn er veel minder side stories en gaat het voornamelijk om de hoofdpersonages (in dit geval Kate en Anthony) en hun interacties met elkaar. Ik ga verder niks spoilen, maar kijk vooral verder, het wordt wel soort van leuker. Ik kijk er ook gewoon met andere ogen naar door de boeken haha.
S2 van Archive 81 is gecanceld
OHHH wat kut. Ik haat Netflix.
Ik kijk pas voor het eerst greys (ja ja zeg maar niks) en ben nu bij die musical aflevering. Wtf is dit gaan ze dit de hele aflevering doen? Ik wil gewoon kijken hoe het met Callie afloopt.