Serietopic #4

Ik heb I may destroy you eindelijk gekeken, mijn verwachtingen waren hoog en het was nog veel beter dan ik dacht, echt een briljante serie.

En nu bezig met yellowjackets, ben benieuwd waar dat naartoe gaat. Ook wel een beetje huiverig, las dat de makers wel vijf seizoenen wilden, dus hoop niet op een steeds slapper wordende serie.

Ondertussen was ik ook al twee keer begonnen aan succession, die wilde ik eigenlijk met m’n vriend gaan kijken maar volgens mij wil hij niet, dus die ga ik hierna verder kijken.

5 likes

Je moet je vriend nog even overtuigen van succession hoor, ik wilde dat ook niet kijken en toen ging mijn vriend het zonder me kijken maar dat was een grote fout. Uiteindelijk alsnog 3 seizoenen gebinged

5 likes

Heb je die specials ook gezien?

1 like

Ik had op mijn vriend gewacht om het samen te kijken omdat het een serie voor hem leek. Heeft hij gewoon de laatste afleveringen zonder mij gekeken :rage:

1 like

Waar kijk (keek) jij Yellowjackets? Had nog de hoop dat die op HBO stond maar helaas! Lijkt me een toffe serie!

2 likes

Ik zag dat Fargo seizoen 4 op Videoland staat. Leek me leuke serie samen met m’n vriend maar die lag na een kwartier al te pitten :+1: echt geef die man een dekentje en hij is zo vertrokken
dus nu kijk ik maar weer Greys zo lang het nog kan haha

1 like

Ik vind White Lotus zo raar maar kan niet stoppen met kijken

3 likes

Ik had echt precies hetzelfde :see_no_evil:

1 like

Haha ik ben echt een pannekoek die de hbo max app nog niet begrijpt. Heb van Euphoria eerst E3, toen E2 en toen E1 gekeken omdat ik er na de 2e achterkwam van… huh zijn dit de hele tijd flashbacks of wat gebeurt er? :’)

5 likes

Ik heb hem jouw post laten lezen en ik denk dat hij eindelijk om is, dus thanks voor deze anekdote haha
Ik heb zo’n zin om te kijken, het lijkt me echt geweldig.

@Falkor Het staat op ziggo, daar kijk ik het tenminste. Volgens mij nog nergens anders (in NL). Trouwens een tip als je een serie op moviemeter opzoekt dan krijg je zo’n overzichtje:
image
En google heeft ook zo’n handig overzicht (ik heb even gegoogled op “the office”) daar staat nog wat minder op, maar daar kan je wel zelf ook je eigen streamingsdiensten toevoegen
Als je googlet zie je dit
image
En als je op “services bewerken” klikt dan zie je dit

Dus als je daarna een serie googlet zie je het meteen voor de dingen waar je een abo op hebt.

4 likes

lol ik had helemaal niet door dat er nog extra afleveringen waren van Euphoria, ik weet wat ik vanavond ga doen

3 likes

Super nice, thanks voor de tip! :upside_down_face:

2 likes

JustWatch (app) doet hetzelfde! Had ik geloof ik ook hier ergens gezien, echt enorm handig.

4 likes

Ik heb het 1e seizoen van Broadchurch gekeken, oude serie maar nooit gezien. Echt van genoten, zo goed. Ben ook trots( :joy:) want de uiteindelijke dader was al vanaf de 2e aflevering de #1 op mijn verdachtelijstje.

4 likes

Oh ik zie nu dit bericht voorbij komen over Orphan black. Hoop zo dat de oude cast er ook weer in voorkomt. Vond deze serie echt geweldig. Mede door het goede acteerwerk van Tatiana Maslany :star_struck:

28 likes

Ik ben van Koreaanse drama’s weer even terug bij Turkse drama’s en ik kijk nu Pera palas’ta geven yarisi en het geeft me echt een beetje gran hotel vibes :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ja ik ben net begonnen met episode 1, maar ik vind het al heel bizar hoe traditioneel deze mensen in een relatie staan haha. Bijv in één stel wil de vrouw trouwen en de man wil eerst samenwonen, en dan zegt zij: 'ja ik snap niet wat ik daar dan aan heb. Dan moet ik schoonmaken, koken, alles doen… en hij krijgt alles van mij" hahaha wtf als dat je beeld is van samenwonen dan gaat er toch ook al iets niet goed.

Waarom had deze serie maar 8 afleveringen, ik wil een seizoen 2

nu moet ik zonder deze twee :cry:

2 likes

Ik kijk nooit Nederlandse series, maar mijn vriend wil die nieuwe serie Dirty Lines proberen, dus vooruit maar.

Ik ben begonnen aan Julia op HBO en wow zo zo goed!
Ik voel mezelf boos worden om die neerbuigende mannen, mooi hoe om te zien hoe ze ermee om weet te gaan en toch weet te krijgen wat ze wil. Ik leef helemaal mee en krijg ook een overwinningsgevoel (zeg je dat zo??? :thinking:,) van haar successen.
Maar gewoon de hele sfeer en de mooie beelden, ik vind alles goed. Jammer dat er maar een paar afleveringen op staan en dat de rest wekelijks volgt. Ik ben teveel verwend door Netflix

4 likes