Serietopic #4

Ik was begonnen maar kon het echt even niet aan :joy: Precies wat @crazyplantlady zegt, het is zo traditioneel en ik vind het schokkend dat zulke jonge mensen zo hierover denken. Ik vond de meeste personen ook irritant, maar het is wel een lekker programma om te ‘kijken’ als ik iets anders aan het doen ben.
Ik vond het ook bijzonder hoe ze bijna allemaal dachten dat een huwelijk hun relatie zo zou veranderen of een ‘volgende stap’ is. Want eigenlijk verandert er dan juist niets, in tegenstelling tot samenwonen of kinderen krijgen.

Ik snap het hele programma trouwens niet zo. Ze gaan onderling dus nieuwe koppels maken, daarmee samenwonen en daarna weer met hun eigen partner, en daarna kiezen ze met wie ze verder gaan? Maar het is toch heel onrealistisch dat die nieuwe persoon zo leuk is (en hoeveel keuze heb je ook, het zijn zo’n zes koppels dacht ik?) dat je daarmee het programma verlaat? Ik vind het echt een vreemd concept.

2 likes

En is het wat?

3 likes

Jouw avatar :heart_eyes::heart_eyes: in vraag me echt af of hij nog samen is met Handey.

Ik ga denk ik binnenkort starten met Another Love #Turmer kijken. Heb jij die al gezien?

2 likes

Jaa zijn zijn echt een mooi stel haha. Nee, heb ik niet gezien, maar moet zeggen dat ik de laatste tijd even geen Turkse series meer kijk van rond de 2 uur per aflevering :joy:

2 likes

Gister de miniserie Scènes from a Marriage gekeken.
Echt heel mooi en “echt”.

De dynamiek tussen Oscar Isaac en Jessica Chastain is echt :fire::hot_face:

5 likes

Oh ja ik vond dat ook een prachtige serie :heart:

2 likes

Jessica Chaistin is sowieso fantastisch! :heart_eyes: Ik zet hem op mijn te kijken lijst.

Edit: wat @monkeyslut zegt dus, haha.

5 likes

Echt 1 van de mooiste series die ik de laatste tijd gezien heb.

Het is zo klein gehouden, en daardoor zo intiem.
Vond het af en toe gewoon ongemakkelijk om naar te kijken, alsof ik vanaf een afstandje zat toe te gluren.

Echt 10/10 storytelling.

5 likes

Mijn moeder en ik zijn 1,5 jaar geleden begonnen aan grey’s op prime. Nu moeten we nog 9 afleveringen (want er staat maar tot seizoen 16 op) dus hoop echt dat we het redden voor de 30e haha

Hbo zie ik? Ga 'm ook kijken!

Nog iemand die yellowjackets gekeken heeft of aan het kijken is? Gaat vrij traag vind ik. Wordt horror genoemd maar ik durf het zelf te kijken en ik ben de grootste schijtluis :joy:

Ik zit in een seriedipje. Gisteren Virgin River afgekeken en geen idee waar ik nu aan moet beginnen. ik heb HBO Max dus wil eigenlijk weer eens aan game of thrones beginnen maar het idee van 8 seizoenen met afleveringen van 60 minuten staat me nu wel een beetje tegen. Ahhh

Ik kon altijd de series en films via de Ziggo app kijken, maar nu opeens niet meer. Er staat dat je een abonnement nodig hebt. Maar zonder abonnement kan je toch Ăźberhaupt geen ziggo kijken? Of zouden we opeens het simpelste ziggo abonnement hebben ofzo, waar je alleen tv mee kan kijken? Zo stom, keek er naar uit om Yellowjackets te kijken.

Ik ben aan Dirty Lines begonnen, looove de hele jaren 80 setting

12 likes

Ben ook aan The Ultimatum begonnen. Afl 1 is nog niet af en deze mensen HAHAHAHAHAHAHA DIT IS TOCH NIET SERIEUS. Die moeten ĂĄllemaal stoppen met die huidige rela.

2 likes

Jaa ik ook! Echt leuk om ff te kijken, vind normaal NLse series niet zo bijzonder, maar die 80’s sfeer is echt leuk gedaan.

2 likes

Ik vond Yellowjackets echt super, een van m’n favoriete series van het afgelopen jaar. Snap wat je bedoelt met vrij traag hoor, maar ik vond het uiteindelijk het zeker waard.

6 likes

Ja… 20 april al. Heb haar net nog zo ver gekregen dat we even flink wat afleveringen gekeken hebben (net 16x16 gezien :pleading_face:)

1 like

Woohooo, 20 april het 2e seizoen van ‘Russian Doll’. Daar heb ik nou echt zin in…Heb het 1e seizoen 2 keer achter elkaar gekeken.

11 likes

Ja echt leuk en dat voor een Nederlandse serie! Het doet me een beetje aan Sex Education denken met die sfeer en hoorcolleges tussendoor.

2 likes