neeee geen zutara ik vind zuko en mai leuk! hahaha ja ik ben ook benieuwd naar de ontwikkeling van azula, jammer inderdaad dat ty lee en mai gelijk zijn geintroduceerd want het was zo’n leuk stukje. maar ik ben wel blij dat ze er al zijn want dat trio maakt het wel leuker. ik hoop dat ze die grappige strandaflevering namaken
Op aanraden van een vriendin Everything Sucks gekeken op Netflix. Speelt zich af in 1996 dus overal echt een 90s vibe. Leuke serie! Heel jammer dat het na 1 seizoen gecanceld is. Had van mij nog veel meer afleveringen mogen hebben.
ja ik snap wel wat je zegt hoor, de series voelde wel echt snel te gaan omdat er ook filler afleveringen zijn uitgehaald en ze ook wel rare combinaties hadden gemaakt. ik vond de hele Omashu aflevering echt gaar omdat ze plots zoveel dingen samen gooiden. In dat opzicht is het idee van de komende seizoenen zelfs nog angstaanjagender omdat er veel minder filler in die seizoenen zat wat ze waarschijnlijk wel in even veel serie gaan proppen.
Dat we personages niet leerden kennen had ik ook heel fel bij Katara, het ene moment is ze nog in duel met Pakku omdat hij haar leermeester niet wilt zijn en vijf minuten later wordt ze al aangespraken alsof ze een echte meester is zonder dat we enige training ertussen hebben gezien.
Ik moest vaak ook wel lachen met de special effects, ik kreeg er echt een uncanny valley vibe van dat ze veel te enthousiast er mee aan de slag gegaan waren, ook qua lichteffecten en het gebruik van kleur. De hoofdpersonages staken echt te hard af tegen de achtergrond op veel momenten vond ik en dat was wel storend, de animatie had hier veel mooier synchronisatie mee naar mijn mening.
Kijkt er al iemand Shōgun? Ik ben er deze week aan begonnen, zat er meteen in en vind het al lekker spannend en meeslepend. Je moet wel goed opletten want de verhoudingen zijn soms best lastig te snappen allemaal (ik moest allemaal dingen opzoeken over hoe het nou eigenlijk zat met de Portugezen in Japan in 1600). Het wordt vergeleken met Game of Thrones (heb ik niet gezien dus kan ik niks over zeggen) en heeft al het kijkrecord van The Bear verbroken.
Ja, sommige achtergronden waren echt intens, alles in Bumi’s paleis zag er niet uit haha.
Helemaal eens over Katara, haar verhaallijn was echt niksniksniks en toen opeens nog even al haar groei als stuurder. De scenes dat ze met Aang oefent miste ik ook echt.
@Vuile_bitch hahaha sorry, ik manifesteer voor de AO3 Zutara girlies (Heb het even opgezocht en de actrices die Katara en Mai spelen zijn even oud dus ik heb het vast mis en gaat het niet gebeuren.)
Er zijn sowieso twee interessante podcast over oa het ethische aspect van een realityserie als je benieuwd bent.
En
Er was toch een apart Verraders topic? Ik kan die niet meer vinden, ook niet via de zoekfunctie!
Vandaag heb ik Lessons in chemistry uitgekeken, een miniserie op AppleTV+ met Brie Larson in de hoofdrol. Ik weet niet wat het was maar ik heb zooooo genoten van elke aflevering. De hoofdpersonen hebben een goeie chemie (pun intended), het speelt in de jaren 50 en daarom spelen vrouwenemancipatie en racisme een grote rol in het verhaal. Ik heb bijna elke aflevering moeten huilen en hoewel dat denk ik ook aan mijn cyclus lag, las ik meer reviews van mensen die dat hadden. Het is best gladgestreken maar gewoon zo leuk/lekker wegkijkend. Dikke kijktip dus aan mensen met AppleTV+!
(Kleine disclaimer: de serie is op een boek gebaseerd dat volgens mij best wat mensen hier gelezen hebben, daarin schijnt het verhaal wel uitgebreider en wat anders te zijn las ik, dus misschien valt het voor die mensen dan wat tegen.)
Goeie aanrader, vond het ook erg leuk. Vond alleen het jongetje die hoofdrol speelt best irritant, maar wilde zo graag zien hoe het verder zou aflopen. Kwam ook een soort cliffhanger op het eind ;(
Hmm why? #uitmelken
Een leuke serie is a league of their own. Het is soms wat over the top geacteerd maar het is een leuk onderwerp, vrouwen die honkballen in Amerika tijdens de tweede wereldoorlog. Staat op prime!
Ben net begonnen aan de serie The Gentlemen op Netflix, van Guy Ritchie. Best wel vet tot nu toe eigenlijk haha. Lekker tempo, alleen maar rare personages, mooie sets
Ik vind deze serie tot nu toe (3 afl) ook best vermakelijk!
Verder heb ik net de eerste aflevering van Bodem van Eva Crutzen gezien en ik ben enthousiast! Beetje fleabag achtig (niet helemaal) en afleveringen van ongeveer 20 minuten. Helemaal top.
Ik heb afgelopen maandag random een serie aangezet omdat ik het lastig vind om af te gaan op de omschrijving. Maar het is zó spannend en goed!!
Ik kijk nu Marcella, straks laatste aflevering tweede seizoen kijken haha!
Nog steeds Bodyguard niet gekeken Wel begonnen aan The Blacklist. Echt heel lang geleden 2 seizoenen gezien maar ik wist helemaal niets meer dus ben weer opnieuw begonnen. Zit er helemaal in
Nog 4 afleveringen en dan is seizoen 1 klaar.
Zullen de nieuwen wél kunnen acteren?
LIB reünie
My 2 cents
Het verhaal van Trevor verbaasde me wel. Heel vaag verhaal. Hij leek me de goedzak van het stel.
Sarah Ann en Jaremey - no way dat die alleen hebben gekletst die avond.
AD en Clay - Clay heeft echt issues. Hij begon na de bruiloft ook over de financiële situatie van AD, dat hij die eerst inzichtelijk wilde hebben. Het klonk alsof hij allerlei uitwegen bedacht. Ik hoop dat AD niet weer voor hem valt want hij heeft echt meer tijd nodig.
Amy en Johnny - Ik vind ze een beetje saai en ze spelen wel heel erg the happy couple.
Ben nog maar een half uur onderweg maar zit echt te genieten van de LIB reünie. Is bij Nederlandse shows toch vaak saai en alleen maar terugkijken naar beelden en hier gewoon alle juice en nieuwe beelden, love it.
lib reünie
SA en Jeramey verdienen elkaar wat een types omg. Met dr gala outfit/haar en bodyglitter. De hele tijd dat handje vasthouden
Wel top dat Chelsea nog even benadrukte dat ze al 2 keer uit elkaar waren
Veel succes ermee doei
Over Trevor had ik al gelezen op TikTok. Wat een kneus. Maar vond het beetje achterlijk dat die berichten nu besproken moesten worden, had dan betere backgroundchecks gedaan want Jeramey had ook pas net zijn verloving beëindigd
AD zag er prachtig uit, hoop dat ze niet ooit nog terug gaat naar Clay
Clay moet terug naar de therapeut en miss fysio? Wat bewoog/zat hij raar
Johnny en Amy
Er werd wel weinig gevraagd aan Jimmy en Chelsea? Vooral Jess was daar aan het woord
Vond die oude deelnemers ook geen toegevoegde waarde hebben. En Matthew lijkt me gewoon een acteur
Al met al: boring
Samenvatting
Ja dat was toch ook wat Jimmy in dat interview had gezegd. Duurde echt focking lang allemaal