Ja en in hetzelfde straatje The Bold Type @Blush
En mijn favo feelgood blijft Superstore
Oh ja the bold type was heel leuk! Keek lekker weg
Workin moms
KĂ€rlig & Anarki
Brooklynn nine nine
Emily in Paris
Hahaha o ja oeps mm nee niet echt. Al zitten er wel leuke grapjes in
Schittâs Creek wordt eindelijk uitgezonden op âde gewone tvâ. Zat al zo lang te wachten tot ie of werd uitgezonden of op een streaming kwam die ik wel had.
Je bent er nu niets mee maar een (Belgische openbare omroep) zendt zeer snel Amerikaanse series uit. Ik heb schitts creek een jaar of twee geleden gezien via die zender. Doen bvb ook handmaids tale en zo.
Ik heb een Videoland vraagâŠ
Mijn TV is niet meer automatisch ingelogd in Videoland. Ik moet via een koppelcode het account koppelen. Weet iemand wat dit is en waarom dit is?
Ik weet het wachtwoord wel en kan dit gewoon doen, maar ben bang dat de echte accounteigenaar () dan de melding krijgt dat beutyschooldropout uit [stad] zojuist heeft ingelogd op een ander ip adres
Jaa thanks voor de tip, heel toevallig ben ik tegenwoordig een fervent VRT kijker haha, dus wist ik dit. Ook voor de Belgische shows overigens. Maar Schitts Creek heb ik gemist of dat was net voordat ik meer daar ging kijken.
Weet niet hoe het bij Videoland zit maar bij Netflix is dat wel zo. Dan krijg je ter controle een mail met dat er is ingelogd op een bepaalde locatie.
Weet degene die het account betaald niet dat jij meekijkt? Je ziet sowieso dat er programmaâs worden bekeken die je zelf niet kijkt dus dat zou toch moeten opvallen. Ik zou zelf meteen mijn wachtwoord veranderen als ik dat zou merkenđ
Waar gaat one day volgens jullie over? Ik dacht van tevoren dat het zou gaan over twee mensen die verliefd op elkaar zijn maar die nooit bij elkaar komen door hoe hun levens nou eenmaal verlopen, maar het gaat veel meer over twee mensen die een keertje tongen, bevriend raken en daarna uit elkaar groeien en weer (deels) naar elkaar toe groeien, maar hier is toch totaal geen aantrekkingskracht meer??
Good trouble is nog niet genoemd!
Haha
Nee deze persoon weet dat niet. Er zijn meer mensen die het account gebruiken en ik kijk/keek altijd onder het profiel van het broertje
En kennelijk heeft datjoch nu zelf een kind want er wordt veel Bumba gekeken
Ik vond dus juist wel dat er heel de tijd spanming was tussen die twee. Ze hebben duidelijk gevoelens voor elkaar maar door omstandigheden komen ze eerst niet bijelkaar.
Weet niet welke aflevering je bent?
Ik heb toch maar doorgezet met Legacies en ben nu bij seizoen 2. Vind het nu wel wat leuker, ik zag namelijk opeens Wesley van Buffy the vampire slayer en Angel, die nu een rol heeft in de serie
Ik heb het aangedurfd. Waarschijnlijk is het broertje nu wel âontkoppeldâ(?)
LIB
Ik blijf maar editen haha ben nog aan het kijken
Ohhh Clay, wat een lullll. AD is wel met waardigheid weg gelopen. En dan tegen haar zeggen âwaarom moeten we trouwen?â Dude dat is het programma. Het is heel verstandig niet te willen trouwen omdat hij niet 100% zeker is maar zeg dat dan eerder ipv voor het altaar als je respect voor haar hebt. Wat een mooie wijze moeder heeft Clay.
En Jimmy ook. Ik wil niet te makkelijk alles gaslighten noemen maar hij is de koning daarvan. Boos worden en zeggen dat zijn vriendin met wie hij seks heeft gehad de rest van haar leven last zal hebben dat Chelsey dat heeft gezegd op tv? Wat een bullshit. En hij zoekt gewoon redenen om haar af te wijzen om niks. Zeg dan gewoon dat je haar toch niet zo leuk vindt ipv te doen alsof je helemaal in love met haar was maar zij het zogenaamd zelf heeft verpest.
Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend de hele dag met zijn vriendin met wie hij ook nog eens seks heeft gehad de hele dag loopt te appen en te bellen. Dan zijn we niet voor elkaar want dat is niet hoe ik mijn relatie zie en Chelsey ook niet en dat is haar goed recht.
Moeder Clay
Ja wauw, ben echt onder de indruk van haar. Ook dat die vader dan lachend zegt van ja hij heeft iemand zoals jij nodig en dat zij dan zegt van jij had iemand nodig zoals ik maar jij was niet goed voor mij. Zo pijnlijk voor haar.
Edit: ben nu bij het stukje daarna dat AD zegt van jij hebt veel geleerd over jezelf door mij en ik voel me nu alsof jij mij gebruikt hebt om van te leren. Echt diezelfde dynamiek ook weer. Pff mannen zorg nou eens gewoon zelf voor je persoonlijke ontwikkeling
Ik stel wel voor dat we bij zijn vader beginnen. Die âheâs gotta meet somebody like youâ brak echt mijn hart. Wat een egocentrische man is dat. Verder zijn de ouders wel echt ouders in deze aflevering. Adâs moeder, Clayâs moeder, wat een vrouwen.
Verder echt sneu voor AD maar dodget a bullet. Toen zij kwam aanlopen en zijn eerste reactie âbodyâ was dacht ik echt oh please zeg nee. Je bent veel te goed om zoân man te gaan zitten opvoeden en aan het einde te ontdekken dat hij je nooit trouw is geweest noch lief heeft gehad.
@ZusjevanJoost ik begreep Jimmy eigenlijk wel. Als je off camera elkaar iets toevertrouwt en het vervolgens zonder reden dronken in je gezicht gegooid wordt. Zegt genoeg over het huwelijk waar je dan instapt, maar vond hen beide vrij simpele zielen dus ja getrouwd of niet getrouwd, who cares.
Reactie LIB
Oh ja zo had ik het nog niet bekeken. Maar het feit dat hij zoveel met die vriendin appt en de vibes die ik opving heb ik het idee dat hij haar nooit echt leuk heeft gevonden. En zeggen dat Jess nog steeds zân nummer 1 is
Ik doe mee, eerst die pa en dan Clay idd