Serietopic #5

lib 10

Ik denk (of eerder ik hoop) dat AD nee gaat zeggen voor het altaar en nu het spel meespeelt. Zij lijkt me echt te slim en te grounded om met een man te gaan trouwen die met droge ogen zegt dat alle mannen in de omgeving vreemdgaan en hij met zijn vandaar op vreemdgaantripjes ging waarvan zijn moeder nog steeds niets weet?

Haha chelsea die veel verliefder werd nadat ze leipe ruzie hadden. Crazy babe

7 likes

Correctie: transfoob. Heb het aangepast

1 like

Ik ben door jullie Love is Blind gaan kijken en het is fantastisch, haha. Ik wil er een seizoen bij gaan kijken, welke is het leukste / meest juicy?

4 likes

Voordat ik LIB ging kijken had ik gelezen dat @Shaaar zei dat iemand op een ei lijkt en ik snapte gewoon METEEN wie ze bedoelde haha en nu moet ik steeds aan Humpty Dumpty van Puss in boots denken (echt het kutste personage ooit in een animatiefilm)

image

6 likes

Ik vind seizoen 1 nog steeds een topseizoen met Jessica die haar glas wijn met haar hond deelt :skull:

10 likes

Klinkt goed haha, thanks!

Ik blijf me de opperkneus Shake nog goed herinneren. Even opgezocht: dat is seizoen 2! Dat is ook hetzelfde seizoen van die overactieve Shayne.

8 likes

God ja dit seizoen was ook een drama :joy:

2 likes

@Rookie Jaaa The Ultimatum is een nog grotere shitshow, zowel de hetero als queer versies zijn aanraders.

4 likes

Ja ik kijk het niet en dan kijk ik in dit topic, gaat het bijna alleen maar over love is blind lol. Ben persoonlijk meer geïnteresseerd in de mening over “echte” series

2 likes

Of een apart topic voor realityseries?

2 likes

Ho ho nog twee weken :yum::yum:

Ik ben gestopt met GoT, ik kom er niet doorheen en op een paar spannende momenten na vind ik het vrij saai :see_no_evil: Afgelopen weekend ‘The night agent’ gekeken, mega spannend! En nu weer op zoek naar een nieuwe serie…

3 likes

Hij lijkt ook precies op Human Bender uit Futurama (zag iemand die vergelijking ergens maken)

11 likes

Gaan ze serieus de reunie óók weer een week later uitzenden?

Naja het werkt wel, want zit iedere woensdagavond op 1,5 snelheid te kijken.

2 likes

Ik kijk nu Mr Bates vs The Post Office op NPO, een waargebeurd Brits schandaal waarbij medewerkers/eigenaren van post offices onterecht worden beschuldigd van fraude. Ik vind het een hele goede serie, laat je echt de frustratie en machteloosheid voelen van die mensen en wat dat met hen doet. En ook de strijd tegen het systeem. Echt een aanrader.

12 likes

The Bodyguard? Beetje zelfde vibes als Night Agent, ik vind die zelfs wat beter.

2 likes

Dank allen die tipte om Euphoria toch door te kijken. Ben inmiddels al bij seizoen 2 en zit er helemaal in! Er wordt super goed gespeeld en Rue is inderdaad een heel realistisch karakter qua hoe ze omgaat met verslaving. Blijft niet de vrolijkste serie maar ik ben blij dat ik even heb doorgezet.

8 likes

Ik zag hem al voorbij komen op Netflix maar hij heeft zo weinig afleveringen :frowning: Ik wil een serie met meerdere seizoenen zodat je écht lekker door kan kijken. Maar toch ik ga hem vanavond opzetten, heel benieuwd!

Heb je HBO? Daar staat True Detective op, veel seizoenen en spannend.

2 likes