Serietopic #5

Huh er staat elke keer niet gebaseerd op echte personen :joy: ik vond dat al verdacht

2 likes

Op wie is het gebaseerd dan? Had al wat gegoogled maar kan het niet vinden.

4 likes

Allemaal “naar verluidt” natuurlijk, maar het is vrij duidelijk dat het op deze meneer is gebaseerd.

Edit: aangezien de rechter heeft verboden zijn naam te publiceren zal ik dat maar niet doen, maar als je even twittert op deze bijnaam vind je hem en zie je dat hij nu nog aan de bak is helaas.

7 likes

Als je googlet op die bijnaam krijg je gewoon zijn Wiki als vierde hit ofzo. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Ah ja, anonimiseren met iemand die zo genormaliseerd bekendstaat op een universiteit is natuurlijk sowieso niet mogelijk

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Algemene reality tv topic

De acteur die Hartman speelt (ben zijn naam kwijt, Freja ofzo) vind ik best goed spelen, ik vind hem zo’n klootzak in de serie en dan doe je iets goed denk ik haha. Hoofdpersonage ben ik minder enthousiast over :smiling_face_with_tear: Idd die blik de hele tijd

5 likes

Dat moeten ze toch doen omdat het anders onder smaad zou kunnen vallen?

1 like

Ik vind hem sowieso een goede acteur (en hot :hot_face: hahaha)

6 likes

IS er iemand met videoland die voor mij wil checken of a million little things daar nog op staat? Ik vond this is us fantastisch en dit wordt getipt als soortgelijk en op videoland, maar als ik online zoek, weet ik niet zo zeker of het er nog op staat.

1 like

Ik krijg geen resultaten als ik daarop zoek dus denk dat het er niet op staat

1 like

Ah vet jammer, dank voor het nakijken!!

2 likes

Jaa Fedja is super hot.:heart_eyes:

Super benieuwd naar de serie.

En: zo blij met het reality serie topic want daardoor kwam ik hier veel minder vaak :grimacing:

8 likes

Als ik op moviemeter kijk (die vaak wel accuraat is) is die serie nergens te bekijken.

4 likes

Parenthood wordt ook weleens vergeleken met This is us. Heb daar goede verhalen over gehoord. Is te zien op Netflix. Staat bij mij ook nog op mijn te kijken lijstje

1 like

Ah top, netflix heb ik ook al dus dat is eigenlijk nog handiger.

Zeker weten! Fedja is leuk!

2 likes

Ik heb gisteren dus Haantjes gebinged en vond het wel vermakelijk. Verwacht geen hoogstandje, maar de grapjes waren wel leuk en gewoon de standaard Nederlandse acteurs, Jelka speelt weer leuk!

3 likes

Parenthood en This is us vind geen goede vergelijking. This is us vond ik echt tientallen malen beter. Heb Parenthood laatst wel gekeken maar die personages zijn zó irritant en over the top :upside_down_face:

2 likes

Ik ben net begonnen met de Dallas Cowboys Cheerleader docu op Netflix en ik ben echt hooked vanaf de eerste minuut :heart_eyes:

7 likes