Serietopic #5

Aha vandaar! Ja ik besef me ook dat ik de vorige twee seizoenen gebinged heb (ik was late to the party) dus vandaar dat het nu waarschijnlijk even wennen is.

5 likes

Ik vind de langzame opbouw wel leuk, maar ik erger me helemaal kapot aan Patrick Schwarzenegger.

Wie heeft die knul wijs gemaakt dat hij ook maar een HEEL klein beetje kan acteren??

Ik vind de hele cast echt heel goed, maar elke keer als hij maar een half woord zegt word ik uit het verhaal gegooid.
Weet oprecht niet of ik verder ga kijken, puur door hem

2 likes

Moest even googelen wie het was, maar op basis van je beschrijving dacht ik al dat het die vreselijke oudste zoon was :joy: ik had niet per se door dat hij slecht kon acteren omdat ik dacht dat het z’n rol was om zo vreselijk irritant te zijn haha (zal vast met elkaar te maken hebben)

4 likes

Ik vind hem ook helemaal niet slecht acteren, vind hem juist erg overtuigend als enorme douchebag

22 likes

Iemand High Potential gezien op Disney+? Het is de amerikaanse knock off van de frans/belgische versie. Dus sowieso minder. Is volgensmij echt identiek overgenomen. Kan de franse niet vinden met ondertitels helaas.

Echt lekker slecht wegkijk crime investigation serietje met veel te veel foute op de crime scene etc.

2 likes

Ik vond Haantjes echt leuk :rofl: Jelka van Houten is ook echt fantastisch

12 likes

Ik vond het ook prima vermakelijk! En ben normaal echt niet van de Nederlandse series. Ik vind Benja Bruijning echt :drooling_face::drooling_face:

3 likes

Net fuckulteit uitgekeken ( die titel🥲). Vond hem vermakelijk, wel weer typisch Nederlands acteerwerk, maar wel echt goed neergezet.
Fedja speelt wel ijzersterk.

Wat een verhaal zeg…

6 likes

The Pitt is echt steengoed (acteerwerk). Denk echt 1 van de beste ziekenhuis series. Ben nu bij, vind het ook niet erg om 1 per week te zien.
Favoriete dokter Melissa King

16 likes

Ik was vorige week echt in biografische fashion loop en heb zowel Cristobal als Becoming Karl Lagerfeld bebinged op een paar dagen. Twee heel verschillende benaderingen van beide personen, zeker goed om een impressie te krijgen van wat Balenciaga’s werk zo speciaal maakte met de tijdsgeest. Heel mooie shots, acteerwerk en subtielere personaliteiten.
Becoming Karl gaat eigenlijk vooral over hem als persoon en hoe hij zich zou hebben genavigeerd in toeloop tot wanneer hij bij Chanel begint, zeker wel I geressant omdat het ook vooral focust op zijn periode bij Chloé wat vaak maar heel kort benoemd wordt, de shots en settings zijn zeker goed, vond de de muziek echt kut omdat ze telkens eenzelfde klassiek deuntje terug lieten komen wat echt niet goed was. Hoe ze de relatie met zijn moeder en voeding toonden was wel interessant en pakkend vond ik.

2 likes

Het nieuwe seizoen van the White Lotus vind ik vreselijk saai

2 likes

Ja vind ik eigenlijk ook wel. Er gebeurt de hele tijd net niks.

Het is van dezelfde makers als ER, zo’n beetje de OG (en ik vind de allerbeste) ziekenhuisserie uit 1994 (heeft wel 15 seizoenen). Staat ook op HBO Max nog dus ik zou zeggen veel plezier! En Noah Wyle heeft in ER ook een grote rol.

3 likes

Kan je white Lotus eigenlijk los per seizoen kijken? Of moet ik beginnen bij 1 per se?

Tweede seizoen kun je op zich wel los kijken, al mis je dan wel wat background info over een personage, maar daar kun je op zich ook wel zonder. Ik heb ook eerst seizoen twee en daarna pas seizoen 1 gekeken. Derde weet ik nog niet, maar lijkt me iets lastiger zonder voorkennis.

Ik vind het wel een tof seizoen weer tot nu toe, vind het helemaal niet saai eigenlijk. Er schijnt volgende aflevering ook iets groots aan te komen volgens een podcast die ik luister (Prestige TV van The Ringer).

En Severance! De laatste aflevering krijgt vrij veel negatieve reacties op IMDb, dat hij niks toevoegt en filler zou zijn. Snap er niks van, vond het echt een goede aflevering en juist veel interessante achtergrond informatie. Hij was niet zo goed als die ervoor, maar die is ook moeilijk te overtreffen denk ik.

5 likes

Ik zou wel bij 1 beginnen!

9 likes

Ik zou ook bij 1 beginnen, ik vind tot nu toe 2 het beste en ik denk ook niet dat 3 dit gaat overtreffen (sowieso niet zonder Tanya :sob:)

Sowieso zou ik bij 1 beginnen! Dan heb je meer screentime van Tanya (echt een queeeen)

3 likes

Ik mis haar echt

6 likes

Ja eens, ik vind het ook niet saai. Sowieso vind ik het altijd lekker kijken met die mooie shots tussendoor.
Bij beide vorige seizoenen werd er ook gewoon de tijd genomen om eerste die irritante karakters eens te leren kennen voordat het weer helemaal uit de klauwen loopt, vind het nu niet heel anders eigenlijk.

19 likes