Ik vind hem altijd een soort Aldi-versie van Tom Cruise
Zijn gezicht is te klein voor zijn hoofd.
Ben gestopt met die serie omdat het me niet pakte maar ook omdat ik me zo aan zijn hoofd ergerde
Pff ik heb m ook net gezien inderdaad, heel indrukwekkend ook dat einde
Heb weer voor een tijdje Netflix abonnement afgesloten. Iemand nog tips voor spannende series daar? Wat ik leuk vind qua series: 24, Night Agent, Designated survivor, Lost, Prison Break, La casa de papel, Manifest, Handmaids Tale, Squid game.
Wat wel spannende series zijn maar me toch niet aansprak: Kastanjemanden, The Sinner, White collar, Breaking Bad.
Als je van Squid game houdt dan is Alice in borderland echt een aanrader!! De spellen zijn echt sick en moeilijk. 1 van mn favo series op het moment.
The Diplomat past wel in je rijtje, vond ik erggg goed!
En The Good Place raad ik aan iedereen aan, zo leuk en goed.
The diplomat niet te flauw? De trailers deden me twijfelen.
Had 'm heel lang laten liggen omdat ik ook dacht dat het een beetje zoals The Night Agent zou zijn oid, maar vind het heel goed geschreven. De dialogen gaan supersnel, en vind de verhaallijn erg âleukâ/actueel. Alleen als je (geo)politiek heel saai vindt is het misschien niet je serie.
Ik vond de Diplomat erg goed. Maar vind Keri Russell ook altijd goed. En de andere hoofdrolspelers zijn ook erg leuk. Zou het zeker een kans geven!
S.W.A.T en the Rookie?
Ik ben nu Titans aan het kijken. Ben sowieso een Batman gek, vooral alles rondom Robin en Nightwing, en de serie stelt me niet teleur. Zit tot mijn grote vreugde ook nog eens Alan Ritchson er in als Hawk. Ik vermaak me wel!
Net gekeken
Ik ben nu klaar en heb het echt in drie dagen gebinged. Af en toe een beetje voorspelbaar maar wel goed geacteerd verder.
Gister in een zit met een vriend uitgekeken, begin best kut vinden we, na elke aflevering âboeienderâ. We werden er helemaal naar van, ook het idee dat het is gebaseerd op dat verhaal van die rechtendocent op de uva en dus gewoon echt is gebeurd. Ish.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het soms ook wel heel heftig vond maar wel steeds intrigerender. Moest echt weten hoe het afliep voor ik het kon loslaten.
En inderdaad ziek dat het natuurlijk wel is gebaseerd op een waargebeurd iets al dan niet aangepast.
Ja daarom hebben we het in een zit uitgekeken. Die docent is nu ook gewoon nog rustig advocaat en heeft zijn eigen bedrijf etc. Blegh
Ik vroeg me af of de scène met de kaars was gebaseerd op dat walgelijke verhaal wat die ene vieze vent vertelde bij Voetbal Inside (weet zân naam niet eens)
Zou vast (onbewust) inspiratie kunnen zijn geweest.
Ja dat is sowieso een referentie naar dat verhaal