Oh ik vond shrinking echt vreselijk. Maar heb het ook niet langer dan 1.5 aflevering volgehouden. Wordt het minder stereotype psychologie?
Ik heb seizoen 1 via ziggo go gekeken vorig jaar maar itās gone. Ik ga toch gewoon illegaal moeten kijken dan
Weet niet precies wat je daarmee bedoelt, maar het gaat naar mijn inzien na die eerste aflevering steeds minder om de cliƫnten en meer om de mensen die er werken. Maar als je die ook niet leuk vind dan zou ik zeker niet verder kijken, ik vind juist die karakters/acteurs zo leuk.
Ik ben nu ook Shrinking begonnen! Ben benieuwd
Lekker gebinged
Shrinking
Ik vond het wel random dat Jimmy en Gaby met elkaar naar bed gingen. Nou ja, toen ze dronken waren ok maar daarna nog weer?
Ben het wel van plan. Staat al helemaal op NPO plus, toch?
Heb eindelijk vis a vis afgerond. Spaanse variant van Orange is the new black. Laatste seizoen (eigenlijk spin off) was⦠Ehh trippyā¦
Cringe worthy reality show: MILF Manor op Discovery+
Dan gaan vrouwen van eind 40/50 daten met hele jonge mannen en plottwist: het zijn hun zonen
Ik kwam dit op insta tegen en dit klinkt zoooooo slecht! Waarom zou je hier aan mee doen.
Ja dat vraag ik me ook af en echt er zitten ook van die opdrachten tussen die ik echt niet aan kan zien
Maar ik moet zo nog wel even de nieuwste aflevering kijken hehe
Wat in de oedipus
De moeite waard dus?
Die laatste aflevering van Hockeyvaders
Was nog best vermakelijk dus ik hoop op een seizoen 2
Ik vind het ook verrassend goed voor een Nederlands/Belgische serie.
Nog niet, maar ben wel erg benieuwd!
Heb wel de eerste aflevering van Ted Lasso gekeken, was een beetje bang dat ik er wat op uitgekeken zou raken, weer meer van hetzelfde, maar het pakt me meteen weer, zoān fijne serie
Ik wilde een proefabo bij NPO afsluiten, maar Normal People staat ook op viaplay!
Ik ben na een paar jaar weer met the handmaidās tale begonnen. Ik ben nu met seizoen 5 begonnen, maar ik kom er echt niet doorheen. Wordt dit seizoen nog beter?
Ik vond eigenlijk seizoen 1 het allerbeste. Vond het daarna minder worden. Wel alles uitgekeken maar als er een nieuw seizoen komt ga ik denk niet meer kijken.
Mwah. Ik vond seizoen 5 eigenlijk moeilijk om doorheen te komen. Ik hoop vooral dat Elisabeth Moss zo min mogelijk episodes regisseert. Je ziet namelijk direct welke episodes zij regisseert; die bestaan voor een kwart uit close ups van Juneās blik. Ja, nu weten het wel. Ga asjeblieft met het verhaal aan de slag.
Maargoed, handmaids tale blijft een van mijn favorieten met zoveel potentie dus ik hoop dat ze in seizoen 6 er nog echt wat moois van gaan makenā¤ļø
Dit was de reden dat ik ooit bij seizoen 3 was gestrand, maar seizoen 4 vond ik dus best goed (ondanks dat iedereen dood ging door June), maar nu loop ik weer vast.
Ohh dan snap ik dat je vastloopt! Reden voor mij om wel door te kijken is dat ik de verhaallijnen van Serena en commander Lawrence wel de moeite waard vind. Beiden vind ik ook echt goed gespeeld.