Serietopic #5

Haha nou dan haak ik in ieder geval eerder af dan bij the Walking Dead, wat een trage serie werd dat. En inderdaad iedere keer dezelfde verhaallijn, maar dan met wat andere tegenspelers/een andere ongeving.

2 likes

Ja maar, maar, Jeffrey Dean Morgan :heart_eyes:

4 likes

Ja dat werd echt vreselijk. Vanaf het moment dat Rick eruit ging
 pff

Ik kan me er niet eens toe zetten on de laatste afleveringen te kijken. Zo kut is het.

2 likes

Dit dan weer wel. :heart_eyes:

3 likes

Ik ben begonnen met Brot - The Valhalla Murders op Netflix. Ben inmiddels bij aflevering 6 en erger me groen en geel aan het hoofdpersonage. Op zich is het wel een aardige serie, maar ben blij als het klaar is.

Over The Last of Us: ik las dat het tweede seizoen een tijdsprong heeft van 5 jaar en Bella Ramsey waarschijnlijk niet gecast wordt.

Pedro Pascal hebben ze ook een 20 jaar leeftijdverschil kunnen maken. Misschien dat ze dat met haar ook kunnen doen. Zou het wel zonde vinden om een succesformule aan te passen. En daar hoort dan de cast ook bij. We gaan het zien.

1 like

Ik lees juist steeds dat ze haar niet gaan/willen vervangen

8 likes

Ik las 2 dagen geleden nog wat anders, maar hopelijk blijft ze gewoon de rol van Ellie vertolken want ik vond haar echt geniaal.

1 like

Ze hebben al aangegeven sowieso met haar door te gaan. Het leeftijdsverschil van 5 jaar betekent overigens dat ze in het nieuwe seizoen haar werkelijke leeftijd gaat spelen. Edit; Ho wat @Calypso zegt. Sowieso is al dat gedoe rondom haar uiterlijk gewoon geklets van sneue types die een lekkerder wijf verwacht hadden.

11 likes

Ik heb next in fashion gebinged :sweat_smile: houd van dat soort series (glow up, ink Master).

2 likes

Ik ben begonnen aan Hockey Vaders op Videoland, lekker hersenloos bingen.

2 likes

Ja stom he! Ik denk erover om gewoon een proefabbo te nemen van skyshowtime, dan kun je 7 dagen gratis kijken :sweat_smile: maar ik weet niet of het hele seizoen in 1x uitkomt.

Oh wat shit! Vorig jaar stond het op gewoon op HBO (toch?). Heb het toen gekeken en verheugde me echt op s2!

2 likes

Als het goed is staat Yellowjackets wel op SkyShowtime! Maar het nieuwe seizoen is er pas over een week

1 like

Jaa ik wou dit ook zeggen @loekieie , volgens mij komt het 2e seizoen pas 30 maart uit?? Zo niet dan is dat wel heel stom ja :frowning:

3 likes

Zo’n goede serie!! Voor wie hem nog niet heeft gezien zeker een aanrader!

2 likes

Waaaar ben ik aan begonnen

En ik haal iedereen steeds door elkaar

1 like

Ik had AppleTV+ genomen want nieuwe Ted Lasso maar had niet opgelet en nu komt het per week :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Wilde het voor 1 maandje nemen :sweat_smile:

Nu kijk ik Shrinking en dat vind ik echt een verrassend leuke serie met leuke acteurs!

3 likes

Jaaa hier heb ik ook zin in, ga ik morgen lekker aan beginnen

1 like

Shrinking is zĂł leuk!

5 likes