Heb het ook gebinged gisteravond begonnen en net uitgekeken. Vond het wel vermakelijk.
Geen idee in welk seizoen het was, maar inderdaad sowieso niet de eerste twee. Ik weet trouwens niet of het nou echt slecht was of dat ik het gewoon stom vond.
Heb wel meteen zin om het weer te gaan kijken!
zin in
Ik kan ook niet wachten.
Jaaaaa!!
Wel raar deze journalist. In de 1e alinea heeft hij het nog (correct) over de familie Roy, maar de rest van het stuk schrijft hij Roy Logan heeft ie de serie wel gekeken.
Hmm ik had even gezocht en volgens de Google resultaten was dat in seizoen 3. Het zegt mij nog steeds helemaal niks, maar het klinkt wel als een vage aflevering.
Haha ja ik heb ook zin om weer te kijken. Ik had laatst dix pour cent ook weer gekeken en een serie is toch wel echt goed als het bij herhaling nog steeds leuk is.
Ik ben echt jaloers op al die mensen die de eerste aflevering al hebben gezien! Vandaag zag ik de laatste twee afleveringen van seizoen 3, echt ontzettend goed weer. Spoiler S3E8 (voor de zekerheid geblurred): ik heb ontzettend hard maar ongemakkelijk gelachen om het moment waarop Roman de dickpic voor Gerri naar zijn vader stuurde.
Kijkt iemand Dance 100 op Netflix? Vond het leuk hersenloos vermaak, en mooi om te zien.
Ik snap soms alleen weinig van die jurycommentaren en stemrondes. Vooral in afl 1 wanneer een heel leuke kandidaat meteen wordt weggestemd
Seizoen 2 gekeken en het zijn best wel weinig afleveringen, jammer. Maar hele leuke afleveringen weer. Dat fantasy sfeertje is heerlijk en de combinatie met natuur is ook zo goed.
Ik heb hockeyvaders gelijk afgezet na 3 minuten want trok dat nep bekakte acteerwerk niet. Dat ze dan in de voetbalkantine aan het praten zijn lijkt net een sketch van jiskefet met overdreven aardappel in de keel.
Nou zal dat natuurlijk wel de bedoeling zijn maar het is zĂł over the top. Gebeurt er verder wel echt wat leuks dat het het waard is om door te zetten? Ik vond papadag bijvoorbeeld wel erg leuk, lijkt het daarop? Of meer slecht ala Moedermaffia.
Ik vond het best prima eigenlijk? Weet alleen niet waarmee ik het zou vergelijken.
Ik las gisteren ergens dat eind april eindelijk het tweede seizoen van Sweet Tooth komt! Zin in!
Ik las in dit topic skyshowtime? Ik kan het zelf niet terugvinden online.
Nou ik ben Jiskefet fan dus dit is tegen het zere been hoor
Vind het ook heel slecht ben met moeite tot aflevering twee gekomen maar denk dat ik er nu mee kap
Haha ging meer om het accent, niet dat die sketches slecht zijn. Maar dat ze echt zo overdreven ala Ey Roderick hoest op de zaak gozerrrr?! praten. Ik trek dat niet en het is niet geloofwaardig alsof het echte mensen zijn, maar echt heel erg nep over the top ala een sketch.
Ja het is idd over de top en extreem steriotype. Heb het laatst op de achtergrond gezet, dan is het wel redelijk. Maarja misschien heb ik ook wel geen smaak qua Nederlandse series want Divorce is nog altijd mn favoriet en het acteerwerk in Hockeyvaders vind ik ook cringe. Die pubers al helemaal. Die acteur die Jp speelt had ook volgens mij gezegd dat het tegenwoordig eigenlijk helemaal niet zo meer gaat op die clubs maarja. Denk dat mensen misschien juist goed gaan op dat oude steriotype stel hockeykakkers.
Ja ik vond dat er gewoon veeeel te veel gaande was dit seizoen. Daardoor had het eigenlijk weinig focus, en ook voelde ik me niet zo geïnvesteerd in sommige verhaallijnen. Eerst de eat the rich killer, dan zijn obsessie met Kate. Dat gebeuren met Rhys en de uiteindelijke twist. De verhaallijnen over Marienne, lady Phoebe, haar stalker, en haar vriend met zijn fetish. De miljardair vader van Kate die zijn dochter onder bedwang heeft. De studente die Joe wil ontmaskeren. Het was gewoon too much De verhaallijn tussen Marienne en die studente was eerlijk gezegd de enige die ik interessant vond, en ik vond de twist en zijn interactie met Rhys ook een beetje cringe. Het lijkt het dezelfde kant op te gaan als Dexter en dat vind ik toch zo jammer ook. Mijn hart huilt nog steeds om hoe die serie tot twee maal toe geëindigd is.
Ik kijk die documentaire over Waco op Netflix en er zit een vrouw in die echt gestoord is. Ik vind het knap dat de documentairemakers heel neutraal hebben gewerkt.
Ze zegt bijvoorbeeld dat de leider geen seks had met underaged kinderen want in hun cult zijn kinderen met 12 jaar al volwassen wtf. Ze zegt ook dat de leider seks met haar had uit de goedheid van zijn hart want zo kon zij contact leggen met God ipv dat het gewoon een pedofiel was die seks wilde met alle meisjes en vrouwen in zijn cult. Echt bizar.
Heb die ook gezien, zo bizar inderdaad. En zo dedicated waren die mensen. Alhoewel ik het wel zielig vond dat:
ze die vrouw naar buiten lokte dmv haar kindje van 3 en zeggen dat het kindje zân moeder nodig heeft etc, ze herenigen en dan kindje gaat eten om haar vervolgens in de gevangenis te gooien. Ik weet wel dat het moet maar de manier waarop of zo
Heeft iemand die netflix docu over mh370 gezien? Snap echt niet waarom zoiets gemaakt wordt