Serietopic #5

Haha dit is zoo spot on! Ik ben toch s5 gaan kijken, terwijl ik ziek was. En werd helemaal gek van de eerste paar afleveringen. Toen was er ineens wel een lekker lopende aflevering en zei nog tegen m’n vriend “lijkt wel door een ander geregisseerd” en dat was dus ook zo. Eerste helft vond ik dus moeilijk inkomen, maar ik vond de 2e helft van het seizoen wel goed. En heb zowaar ook zin in een s6 dus🫣

@Calypso ik wil ook zo graag yellowjackets kijken. Echt storend dat ie er niet is in NL (nu dan hopelijk eind maart, maar dan wel beide seizoenen!)

5 likes

Haha ja die stem idd ook, ik dacht eerst nog: misschien is het wel gewoon Seth uit de O.C en gaat hij hier gewoon verder! (Was meer een wensgedachte, vond Seth zo leuk destijds)

En omg even gegoogled maar zie nu Janis van Means Girls pas!!
Ik kende haar nog van masters of sex, maar dat kwartje viel pas later. En Toby meteen van the social netwerk, dus veel “oude” herinneringen;)

2 likes

Hé wat grappig dat je masters of sex kent. Hoe vind je die serie?

1 like

Ik heb hem best lang geleden gekeken, dus niet meer heel helder voor ogen. Ik vond het volgens mij wel een goede en interessante serie, goede acteurs, maar ook wel een bijzondere serie qua relaties en verhoudingen ed. Ook op een positieve manier.
Wat vond jij ervan?

6 likes

Jaaa ik was toentertijd echt in shock dat die mega aantrekkelijke vrouw uit MoS ineens Janis uit Mean Girls bleek haha.

@Marquez Heb jij MoS helemaal afgekeken? Ik ben afgehaakt bij het seizoen met die gorilla omdat ik dat zo verschrikkelijk slecht vond, terwijl ik het daarvoor echt een hele leuke serie vond.

1 like

Ik vond het een hele toffe serie! Het is zelfs een van mijn favoriete series, ik heb de eerste twee seizoenen ook op dvd. Het is goed geacteerd, goede dialogen en de aankleding is fantastisch. Al is het wel een bijzonder verhaal natuurlijk en her en der wel erg in your face maar goed dat is wel te verwachten met zo’n titel.

@Sax ehm ik weet even niet wat je met gorilla bedoeld :thinking: is dit misschien in seizoen 4? Ik heb zelf seizoen 1, 2 en 3 gezien. Het vierde seizoen is niet op dvd te leen bij de bieb en ik kon het nergens streamen. Seizoen 3 was al wel wat minder dan de andere seizoenen maar daar hebben heel veel series last van vind ik. Het is nog steeds een goed seizoen daar niet van maar een wat minder wauw effect.

En jaa ik was ook zo verbaasd dat zij die in meangirls speelt! Wat make-up en kleding wel niet doet. In now you see me is ze ook veel knapper en leuker dan in meangirls.

2 likes

Heb het ook gebinged :sweat_smile: gisteravond begonnen en net uitgekeken. Vond het wel vermakelijk.

2 likes

Geen idee in welk seizoen het was, maar inderdaad sowieso niet de eerste twee. Ik weet trouwens niet of het nou echt slecht was of dat ik het gewoon stom vond.
Heb wel meteen zin om het weer te gaan kijken!

3 likes

:hot_face: :hot_face: :hot_face: zin in

9 likes

Ik kan ook niet wachten.

2 likes

Jaaaaa!!

Wel raar deze journalist. In de 1e alinea heeft hij het nog (correct) over de familie Roy, maar de rest van het stuk schrijft hij Roy Logan :thinking: heeft ie de serie wel gekeken.

1 like

Hmm ik had even gezocht en volgens de Google resultaten was dat in seizoen 3. Het zegt mij nog steeds helemaal niks, maar het klinkt wel als een vage aflevering.

Haha ja ik heb ook zin om weer te kijken. Ik had laatst dix pour cent ook weer gekeken en een serie is toch wel echt goed als het bij herhaling nog steeds leuk is.

1 like

Ik ben echt jaloers op al die mensen die de eerste aflevering al hebben gezien! Vandaag zag ik de laatste twee afleveringen van seizoen 3, echt ontzettend goed weer. Spoiler S3E8 (voor de zekerheid geblurred): ik heb ontzettend hard maar ongemakkelijk gelachen om het moment waarop Roman de dickpic voor Gerri naar zijn vader stuurde.

6 likes

Kijkt iemand Dance 100 op Netflix? Vond het leuk hersenloos vermaak, en mooi om te zien.

Ik snap soms alleen weinig van die jurycommentaren en stemrondes. Vooral in afl 1 wanneer een heel leuke kandidaat meteen wordt weggestemd :worried:

5 likes

Seizoen 2 gekeken en het zijn best wel weinig afleveringen, jammer. Maar hele leuke afleveringen weer. Dat fantasy sfeertje is heerlijk en de combinatie met natuur is ook zo goed.

4 likes

Ik heb hockeyvaders gelijk afgezet na 3 minuten want trok dat nep bekakte acteerwerk niet. Dat ze dan in de voetbalkantine aan het praten zijn lijkt net een sketch van jiskefet met overdreven aardappel in de keel.
Nou zal dat natuurlijk wel de bedoeling zijn maar het is zó over the top. Gebeurt er verder wel echt wat leuks dat het het waard is om door te zetten? Ik vond papadag bijvoorbeeld wel erg leuk, lijkt het daarop? Of meer slecht ala Moedermaffia.

3 likes

Ik vond het best prima eigenlijk? Weet alleen niet waarmee ik het zou vergelijken.

2 likes

Ik las gisteren ergens dat eind april eindelijk het tweede seizoen van Sweet Tooth komt! Zin in!

4 likes

Ik las in dit topic skyshowtime? Ik kan het zelf niet terugvinden online.

1 like

Nou ik ben Jiskefet fan dus dit is tegen het zere been hoor :sob:
Vind het ook heel slecht ben met moeite tot aflevering twee gekomen maar denk dat ik er nu mee kap

2 likes