Serietopic #5

Hahaha same, die eerste afleveringen kom ik door met doorspoelen want die pods zijn af en toe zo dodelijk saai :skull_and_crossbones:

2 likes

Kijk samen met mijn vriend Ted Lasso. Altijd lastig om iets te vinden wat we allebei leuk vinden. Dit lijkt me wel een goeie.
En ben zelf the sex lives of college girls aan het kijken. Grappige serie! Echt een aanrader.

4 likes

Ondertussen bij aflevering 9 van seizoen 1 van GoT en het is zo ingewikkeld soms. Er zijn gewoon ZOVEEL personages en soms snap ik er echt helemaal niets van :joy: Maar sommige families ‘herken’ ik dan weer wel en ik vind het wel leuk/vet genoeg om verder te kijken. En ik hoop dat het allemaal nog wat duidelijker wordt :slight_smile:

3 likes

Ik nam notities want wilde online geen spoilers lezen. Oh en GOT was dan ook zo leuk om personages te introduceren die dan naar een andere regio reisden en zo meerdere seizoenen niet meer te zien waren :weary:
Maar veel plezier met het verder kijken!

Leuke comedy tip op Prime: Colin from accounts! Helaas nog maar 1 seizoen met 8 afleveringen van een half uurtje, maar vond het erg leuk :blush:

8 likes

Jaa die is leuk!

2 likes

Heel slim! Want ik was dus wel zo dom om te googlen en toen las ik al een aantal spoilers…

Maar meine gutte, het einde van aflevering 9. Zo brut!

3 likes

Ik heb Patty gebinged - please don’t judge hahaha - ondanks dat ik bij Eva wel beetje TV Kantine vibes kreeg vond ik het best vermakelijk. Vooral de stukken met Holly/jonge Patty.

8 likes

Of personages die in een ander seizoen door een totaal andere acteur werden gespeeld.

4 likes

Ben er bijna doorheen. Las een recensie waaron ze zeiden dat het leek of al het budget was gebruikt bij de scenes met de jongere Patty en daar kon ik me wel in vinden :sweat_smile:

9 likes

Gisteren One Day afgekeken en :sob::sob::sob: Vond het echt een serie waarvan je er steeds ‘nog ééntje’ wilt kijken. Vind de hoofdpersonen ook echt heel leuk. Leo Woodall is zo schattig, heb echt een mini crush op hem. Echt een soort jonge Leonardo DiCaprio/Brad Pitt.

8 likes

Huh je plaatst nu zelf een dikke spoiler? :rofl:

17 likes

Dit had ik ook en daarom heb ik 1 avond de hele serie gekeken, haha. Met een ugly cry bij de laatste aflevering, kon echt niet meer stoppen met huilen.

3 likes

Als je het over GoT hebt, het maakt mij niet uit want ik kijk het niet. Maar het is natuurlijk wel vrij dom om te klagen over spoilers en er daarna zelf 1 te plaatsen.

4 likes

Idd beetje dubbel om zelf te klagen over spoilers en vervolgens zelf de grote verrassing uit dat seizoen te posten, maar het eerste seizoen van GoT werd in 2011 uitgezonden, na 13 jaar hoeven we hier toch niet meer ons best te doen om spoilers te vermijden hoop ik?

7 likes

Er zijn nog steeds mensen die t niet gezien hebben. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Dit is een site waarin je kan aangeven welke aflevering je bent en je per persoon kan zien waar ze zijn op de kaart: https://quartermaester.info/

HBO had zelf ook een hele fijne per aflevering, maar die is helaas offline gehaald

1 like

Nou ja hoeveel moeite kost het nou om het in spoilertags te zetten toch
Net zoveel moeite als je afvragen of het wel zou moeten en dat posten denk ik :stuck_out_tongue:

Ik ben het er ergens wel mee eens, maar ja ik ben ook weleens gespoilerd over mega oude films/series en het is toch wel echt kut eigenlijk

7 likes

Ja, maar dat geldt toch voor enorm veel series en films. En natuurlijk is het niet heel moeilijk om het te blurren @Evenveel , maar ik vind het nou ook weer niet nodig om angstvallig rekening te houden met die hand vol mensen die het nog steeds niet hebben gezien maar wel willen zien bij iets dat al meer dan een decennium uit is. Ik zou er eerlijk gezegd ook niet bij nadenken of ik het wel of niet moest blurren als ik toevallig iets over Ned Stark zou willen posten, dude is inmiddels al een koperen huwelijk dood

1 like

ik vind dit wel heel overdreven en theoretisch voor iets wat eigenlijk bijna nooit in dit topic voorkomt (ja nu een keer en dan valt het blijkbaar op). Als het hier over oudere series gaat lees ik nooit hele specifieke spoilers eigenlijk

3 likes