Ben Euphoria aan het kijken en vind het tot nu toe mwah. Ik weet dat deze serie heel veel goede kritieken krijgt, maar ik word er vooral depri van. Is het de moeite waard om te blijven kijken of kan ik beter afhaken? Heb nu 2 afleveringen gezien
ik denk niet dat het beter voor je gaat vinden, ik vond wel de vibe doorheen de volledige serie. Rueâs nihillistische kijk op de wereld werd echt heel frustrerend. Ik heb ook wel de indrukl gekregen dat Sam Levinson gewoon een verdorven persoon is, een eng mannetje.
One day; ben nu bij aflevering 12
Vind het zelf een mooie serie, moest er wel even inkomen. Ik houd wel van dat van jaar tot jaar verhaal. Aflevering 5 vond ik erg goed.
En ambika mod is ![]()
Ik heb toch ook doorgezet en vond het inderdaad steeds beter worden. Niet een van mân favoriete series maar uiteindelijk wel echt de moeite waard.
Spoiler Euphoria 1x08 en 2x05
Ik vond 1x08 vooral goed gedaan, dat Rue een relapse heeft van haar drugsverslaving:
https://www.youtube.com/watch?v=XrPcPXR2KXs
En 2x05 waarin Rue een interventie krijgt met Jules, haar moeder en zus. Zo goed gespeeld vond ik
Ik kijk One Day en vind het helemaal geen leuke serie. Kom er bijna niet doorheen en ben al bij aflevering 12
Ik vind er ook echt helemaal niets aan en bovendien VEEL te lang.
Ja voor mij mocht Euphoria alleen om haar familie en Fezco gaan. Ik ergerde me dood aan de andere verhaallijnen.
Ik keek het nooit (ĂŒberhaupt geen reality tv kinda girl eigenlijk) maar heb net dus 2 afleveringen van s6 van Love is Blind gezien en wtf is dit? Mensen spreken een paar keer met elkaar zonder elkaar te zien en zeggen al I love you tegen elkaar??? Achterlijk gedoe.
Zijn het Amerikanen? Daar is I love you gewoon een vriendelijke begroeting
Ja zijn ze wel maar was niet echt als begroeting bedoeld. Maar hoor net van een vriendin dat ze wel veel langer daten dan dat in de show te zien is dus ok. Alsnog gek want je hebt elkaar nog niet eens face to face gezien of buiten de context van die cabine met cameraâs op je face maar goed.
Ik bedoel niet letterlijk een begroeting maar Amerikanen zeggen dit heel snel, en ook om aan te geven dat ze iemand in zân algemeenheid leuk vinden dus bij vrienden en zelfs kennissen.
Ik baal dat ik me heb laten opfokken door tiktok en nu begonnen ben aan one day. Waarom trap ik er toch steeds in? Die series die zo mega gehyped worden vind ik 9 vd 10x tegenvallen.
Eerst dacht ik dat het aan mezelf lag (zit ook veel op mijn telefoon) maar nu lees ik hier dat heel veel mensen het traag vinden gaan en dat het niet echt pakkend is
Ik vond het ook echt veel te langdradig helaas, sommige stukken skipte ik ook gewoon doordat het zo saai was. Ik wilde het wel afkijken, maar zat tussendoor ook vaak op mijn telefoon merkte ik haha
Is dat zo? Ik heb net het gevoel dat er in Amerika veel meer een ding van gemaakt wordt dan hier, met those three little words enzo. En dat LIB juist atypisch snel is
Nee hoor zo is het bij LIB niet. Ze denken op dat moment echt dat ze van elkaar houden en zeggen dit ook heel gemeend. Heeft niks met iemand aardig vinden te maken.
Heb je gekeken?
Wie heeft er true detective night country gekeken?
Ik heb gewacht tot alle afleveringen beschikbaar waren en alles in 24 uur gekeken. Het was niet 10/10 maar zeker wel 8/10.
Haha ja dat is de opzet van de showđ lekker over the top.
Ik moet alleen de laatste aflevering nog maar ik vind het top! Misschien niet zo goed als seizoen 1 maar wel beter dan 2 en 3 wmb. Ik lees online veel haat maar dat vind ik onterecht, wmb 4/5.