Serietopic #5

Huh?

4 likes

Ik had helemaal niet meegekregen dat die post verwijderd was, net zoals ik niet bij elke mogelijk spoiler nadenk over of er misschien 1 iemand is die het op wonderbaarlijke wijze niet meegekregen heeft, check ik ook niet elke keer dat ik iets post of alle posts van ervoor er nog zijn :woman_shrugging:t3:

Edit: nu wel even teruggescrolld en de post staat er ook nog gewoon?

4 likes

O dan heb ik zelf niet ver genoeg teruggescrolld, my bad. Maar goed prima verder dat het je niet boeit, maar doe dan niet alsof dat wel zo is.

3 likes

Ik denk dat dit een reactie is op @kwal haar bericht hoe forummers soms een bericht typen hier :joy:

5 likes

Mijn god ik zou echt nooit een serie uitkrijgen op deze manier :sob:

2 likes

Was voornamelijk bij de eerste twee seizoen. Er waren zoveel families en personages in de eerste afleveringen dat ik gewoon niet kon onthouden hoe bvb meneer Baratheon en mevrouw Stark nu aan elkaar gelinkt waren

5 likes

Mag dat niet dan? GoT is al zo’n 5 jaar afgelopen en ik dacht dat spoilers alleen moeten bij lopende series? Maar niet dus? Excuus! Het was in ieder geval niet bedoeld om bewust te spoileren, ik heb er gewoon echt niet bij nagedacht omdat GoT al van zo’n tijd geleden is. Ik heb mijn bericht aangepast :slight_smile:

1 like

Die ik op Wikipedia las. Niet hier. Daarnaast erger ik mij er niet aan, ik vind het jammer om zoiets te lezen maar dat doe ik uiteindelijk zelf.

2 likes

Ja dan is het toch alsnog kut als je hier nietsvermoedend meeleest, wellicht de serie ook nu zelf kijkt of het nog van plan bent te gaan kijken en hier dan ineens een (blijkbaar) mega plotpunt leest. Snap niet dat je zelf de hypocrisie van je eigen post niet inziet :exploding_head: maar fijn dat je iig je post hebt aangepast.

Het lijkt mij gewoon normaal om informatie over plot(twists) in een spoiler te zetten, een serie kan nog wel 100 jaar oud zijn maar dan is het alsnog leuk om iets te kijken zonder dat je al weet wat er gaat gebeuren. Kleine moeite zoals @Eddie ook al zei.

9 likes

Wie zegt dat ik dat niet zie? Ja, het was heel stom dat ik die spoiler heb geplaatst en ik snap ook echt wel dat super stom is om spoilers te lezen maar nogmaals dat deed ik niet bewust en ik heb er in mijn enthousiasme echt helemaal niet bij nagedacht. En ik wist niet dat het niet plaatsen van spoilers zo extreem gevoelig ligt en daar kan iedereen nu heel erg over vallen maar het is al gebeurt. Ik deed het niet expres en ik het aangepast en ik beloof bij deze plechtig dat ik nooit meer zal spoileren. En wat mij betreft gaan we nu weer door naar waar het topic om draait: series :slight_smile:

6 likes

Heb diezelfde spoiler die ik in mijn post had staan ook geblurd nu

4 likes

LIB aflevering 8&9

Samenvatting

Brittany en Kenneth zijn nu al klaar??

Ik geloof heel die Jimmy niet dat ie van Chelsea houdt, en dan die nep ruzie omdat zij clingy is en dan die excuses ??

Clay nog steeds zo’n red flag omg

Jeremay nu al aan het cheaten?

Vind Johnny en Amy wel cute denk dat zij het als enige gaan redden

Komen er nog maar 3 afleveringen? Kort seizoen wel, normaal doen ze toch ook nog een tripje enzo

3 likes

Die dolfijnen bij LIB die allemaal zo gevangen zitten in de zee in die bakken :cry:

2 likes

LIB niet echt spoiler maar toch in een spoiler:

Samenvatting

Ik vind Jess toch een beetje gemeen over komen. En ja ze ziet er conventioneel ok uit maar zó ontzettend knap zoals ze over zichzelf praat vind ik haar niet? Een redelijk basic American girl. Ze doet echt alsof ze Gods gift to men is. Met haar “je hebt een epipen nodig wanneer je ziet hoe ik eruit zie” :joy:

5 likes

Ja wel begrijpelijk hoor haha maar ik ben dan iemand die op alle wiki’s zit te kijken, ik vind bij een serie ook vaak de weg naar de grote reveal interessanter om te kijken/analyseren qua hints dan het grote dramatische stuk zelf en dna helpen spoilers :’)

2 likes

Op 3/4 van de eerste aflevering van One Day vind ik het nog doodsaai, wordt dit echt zo interessant of is het niks voor mij als het me tot nu toe niet kon boeien?

Het is dan niks voor jou. Ik had hetzelfde, heb het wel afgekeken en het bleef mwoah :crazy_face:

2 likes

Ik heb volgens mij de eerste aflevering best veel doorgespoeld en geef het nu een kans vanaf afl. 2 haha

2 likes

Ik vond het bijzonder middelmatig allemaal en zou er mijn tijd nu niet meer aan verspillen.
Ik snap de hype echt niet, maar 3/4 van de eerste aflevering is wel heel erg weinig

2 likes

Ik vond de eerste 2 afleveringen ook saai, moest er even inkomen, maar vond het wel steeds beter worden. Uiteindelijk vond ik het echt een goede serie.

2 likes