Serietopic #5

Ik vind haar dus echt één van de leuksten dit seizoen. Ging ook stuk om die EpiPen uitspraak :joy:

LIB

2 likes

reactie lib

Samenvatting

Hm nee vind ik echt niet, het programma gaat juist over liefde vinden op basis van innerlijk en niet op basis van uiterlijk. Vind het ook gemeen naar Chelsea toe.

1 like

Lib

Samenvatting

Jessica is ook veels te sassy voor Jimmy. Die man heeft totaal geen persoonlijkheid? Of ze hebben de leuke stukjes van hem eruit gemonteerd.

Je zag ook echt die teleurstelling toen hij Chelsea zag. Iedereen ziet dat ze niet op megan fox lijkt. Dat is ook iemand voor de gek houden want nu had hij allemaal verwachtingen. Ondanks dat dit programma niet om het uiterlijk draait. Trevor was een veel betere match voor haar.

2 likes

Ik vind Jimmy ook echt niet leuk en Chelsea wel. Ik zag een interview van haar waarin ze zei dat Jimmy zichzelf eerst met een beroemdheid vergeleek en dat zij daarna Megan Fox liet vallen vanwege haar voorhoofd, haar en ogen.

LIB

2 likes

LIB roddels

SORRY??!!! TREVOR??!! Ik lees net op reddit dat er allemaal dingen van hem gelekt zijn, dat hij gewoon een serieuze relatie had tijdens het filmen en daarnaast had iemand gezegd dat Trevor met de vrouw van een van zijn vrienden vreemdging (vriend van degene die het plaatste op reddit). Het zijn roddels dus neem het met een korreltje zout maar wel toevallig dat er twee mensen naar voren komen met tea :cry: Ik ben echt bamboozled want ik vond Trevor echt zo ontzettend leuk en lief overkomen en was al verdrietig dat Chelsea niet voor hem ging. Echt dit seizoen zit echt vol met kneuzen.

6 likes
LIB

Ik las ook net op instagram dat hij een vriendin had tijdens de opnames en was ook verbaasd. Echt jammer :sob:

ASHLEY THOMSON || REALITY TV on Instagram: "This one HURTS y’all! At least we can lay off Chelsea saying she fumbled.. he wasn’t available ❌ @natalia_ifbbpro . . . . #loveisblindnetflix #loveisblind #netflix #loveisblindseason6 #realityshow #realitytv"

4 likes

Ik ben nog niet begonnen aan LIB maar kom net ook dit tegen over Jeramey?

[This text will be blurred](https://twitter.com/Be_j_a/status/1760743165370527920 of de in my phone persoon is lekker aan het trollen dat kan natuurlijk ook

3 likes

Heb je aflevering 9 al afgekeken? Ik ben niet eens verbaasd :joy:

1 like

Haha neeee ik moet nog beginnen :sob:

1 like

Sorry dat stond er gewoon zie ik nu. Ik vind het echt een vermakelijk seizoen vergeleken met de vorige twee/drie.

2 likes

Ik snap niet hoe je niet kunt zien dat zij op Megan Fox lijkt. Op TikTok wordt ze ook helemaal afgemaakt hierom maar het is gewoon zo. Ze lijkt er wel op.

3 likes

Ja eens! Ze lijkt er oprecht gewoon op tot onder haar neus, snap de vergelijking wel. En ze zei niet eens dat ze dat zelf vond. Mensen doen echt alsof ze zei dat ze de tweeling was van Megan ofzo.

6 likes

Ik vind niet dat ze op Megan Fox lijkt maar ik vind het wel allemaal heel lullig hoe het nu loopt en blijkbaar ge-edit is. Ze is juist een beetje onzeker over haar uiterlijk; bijv. dat ze het spannend vond in bikini te gaan en zich zorgen maakte of -partner- haar wel aantrekkelijk zou vinden. Het is niet alsof ze rondloopt van “ik ben net zo knap als Megan Fox”.

3 likes

Het verbaast me dat hij zulke leuke vriendinnen heeft eerlijk gezegd! Ben benieuwd hoe hij ze heeft leren kennen

4 likes

Nee wat kut :sob:

1 like

Chelsea is knappe meid maar ik vind niet dat ze op megan lijkt :thinking:

@mercurysummer wie bedoel je?

6 likes

Ik vind dat ze in sommige opzichten wel wat weg heeft van Megax Fox toen ze nog jong was,

IMG_8468

4 likes

Jimmy, die twee vriendinnen die we in de laatste aflevering zien geloof ik?

2 likes

Echt het enige serieuze verschil is dat ze een totaal andere lichaamsbouw heeft. Als ze 1.60 en dunner was geweest was niemand erover gevallen. Maar sowieso, die vent lijkt op een paasei met ogen, dus ik snap sowieso niet waarom iedereen bezig is met of zij er nu wel of niet op lijkt.

Echt elke vrouw in die serie is mooier dan de knapste man aan de mannenkant en toch durven die mannen eisen, wensen en teleurstelling te uiten.

Bean dip

Word ook helemaal ongemakkelijk van de hele dynamiek rondom AD’s lijf. Het roepen hoe je aan zo’n kont komt. Je vinger in de tieten van een andere vrouw duwen. Je vent vervolgens vertellen de tieten van een ander aan te raken als grapje? Heel toevallig ook dat dit allemaal witte mensen rond een zwarte vrouw zijn. Bad vibes.

20 likes

Ja. En gvd kijk naar jezelf, Megan Fox would NEVER

Maar genoeg pick me’s die er ook een groot probleem van maken. Gelukkig is er nu veeeeel meer tea over de mannen.

2 likes