Serietopic #5

:joy:

4 likes

Lib laatste aflevering

Spoiler

Ik vond het laatste gesprek tussen Kenneth en Brittany heel vreemd? Het leek gewoon een casual gesprek over hoe zij soms zijn passie miste. En ineens draait hij het om en lijkt zij te needy te zijn. En toen ineens was het over, knuffel, verloving verbroken. Voelde zo gek. Alsof hij blij was dat er nu een uitweg was?

7 likes
Samenvatting

Walgelijk! Zij zegt dat ze een beetje passie mist en hij draait het om door te zeggen dat zij dat niet laat zien want hij wilde gewoon intiem zijn hoor om half twee 's nachts toen ze lag te slapen en hij haar wakker maakte door alle lampen aan te doen. Excuuuuuuuse me!? Nee hij heeft echt zn best gedaan en het is haar schuld en als het zo moet kunnen ze maar beter niet trouwen. Dude.

12 likes

Zo, ik ben eindelijk The Bear aan het kijken, echt een goede serie! Maar ik heb echt drie dagen gedaan over de Kerst(?) aflevering in seizoen 2 omdat ik er gewoon niet naar kon kijken. Heb het telkens in stukjes van 10 minuten gehakt haha

10 likes

Ik kijk Masters of the air. Aanrader als je van band of brothers/the pacific houdt (deze is ook weer van Spielberg en Hanks). Wel iets meer gelul er omheen maar agh.

5 likes

Ja, ben ook aan het kijken, en ik houd helemaal niet van oorlogsseries normaal, maar vind dit echt goed. Heb vorige aflevering (afl 5) ook lekker potje gejankt… Had al meerdere momenten met brok in mijn keel gezeten, maar toen Croz die brief van Bubbles las hield ik het echt niet meer :sob: En (spoiler laatste aflevering/aflevering 6) ze hadden me echt te pakken, ik dacht echt dat Buck dood was, vond het al zo bizar dat ze Austin Butler maar voor 4 afleveringen hadden! Wel jammer dat Barry Keoghan’s personage wel echt ontploft is…)

1 like

Ben Euphoria aan het kijken en vind het tot nu toe mwah. Ik weet dat deze serie heel veel goede kritieken krijgt, maar ik word er vooral depri van. Is het de moeite waard om te blijven kijken of kan ik beter afhaken? Heb nu 2 afleveringen gezien

3 likes

ik denk niet dat het beter voor je gaat vinden, ik vond wel de vibe doorheen de volledige serie. Rue’s nihillistische kijk op de wereld werd echt heel frustrerend. Ik heb ook wel de indrukl gekregen dat Sam Levinson gewoon een verdorven persoon is, een eng mannetje.

2 likes

One day; ben nu bij aflevering 12
Vind het zelf een mooie serie, moest er wel even inkomen. Ik houd wel van dat van jaar tot jaar verhaal. Aflevering 5 vond ik erg goed.

En ambika mod is :drooling_face:

2 likes

Vind euphoria ook een van de beste series ooit. @lady90

2 likes

Ik heb toch ook doorgezet en vond het inderdaad steeds beter worden. Niet een van m’n favoriete series maar uiteindelijk wel echt de moeite waard.

3 likes
Spoiler Euphoria 1x08 en 2x05

Ik vond 1x08 vooral goed gedaan, dat Rue een relapse heeft van haar drugsverslaving:

https://www.youtube.com/watch?v=XrPcPXR2KXs

En 2x05 waarin Rue een interventie krijgt met Jules, haar moeder en zus. Zo goed gespeeld vond ik

https://www.youtube.com/watch?v=FazticI4U2U&t=1s

4 likes

Ik kijk One Day en vind het helemaal geen leuke serie. Kom er bijna niet doorheen en ben al bij aflevering 12

1 like

Ik vind er ook echt helemaal niets aan en bovendien VEEL te lang.

1 like

Ja voor mij mocht Euphoria alleen om haar familie en Fezco gaan. Ik ergerde me dood aan de andere verhaallijnen.

3 likes

Ik keek het nooit (überhaupt geen reality tv kinda girl eigenlijk) maar heb net dus 2 afleveringen van s6 van Love is Blind gezien en wtf is dit? Mensen spreken een paar keer met elkaar zonder elkaar te zien en zeggen al I love you tegen elkaar??? Achterlijk gedoe.

2 likes

Zijn het Amerikanen? Daar is I love you gewoon een vriendelijke begroeting

3 likes

Ja zijn ze wel maar was niet echt als begroeting bedoeld. Maar hoor net van een vriendin dat ze wel veel langer daten dan dat in de show te zien is dus ok. Alsnog gek want je hebt elkaar nog niet eens face to face gezien of buiten de context van die cabine met camera’s op je face maar goed.

3 likes

Ik bedoel niet letterlijk een begroeting maar Amerikanen zeggen dit heel snel, en ook om aan te geven dat ze iemand in z’n algemeenheid leuk vinden dus bij vrienden en zelfs kennissen.

1 like

Ik baal dat ik me heb laten opfokken door tiktok en nu begonnen ben aan one day. Waarom trap ik er toch steeds in? Die series die zo mega gehyped worden vind ik 9 vd 10x tegenvallen.
Eerst dacht ik dat het aan mezelf lag (zit ook veel op mijn telefoon) maar nu lees ik hier dat heel veel mensen het traag vinden gaan en dat het niet echt pakkend is

2 likes