Serietopic #5

Ik vond het ook echt veel te langdradig helaas, sommige stukken skipte ik ook gewoon doordat het zo saai was. Ik wilde het wel afkijken, maar zat tussendoor ook vaak op mijn telefoon merkte ik haha

2 likes

Is dat zo? Ik heb net het gevoel dat er in Amerika veel meer een ding van gemaakt wordt dan hier, met those three little words enzo. En dat LIB juist atypisch snel is

1 like

Nee hoor zo is het bij LIB niet. Ze denken op dat moment echt dat ze van elkaar houden en zeggen dit ook heel gemeend. Heeft niks met iemand aardig vinden te maken.

Heb je gekeken?

2 likes

Wie heeft er true detective night country gekeken?
Ik heb gewacht tot alle afleveringen beschikbaar waren en alles in 24 uur gekeken. Het was niet 10/10 maar zeker wel 8/10.

6 likes

Haha ja dat is de opzet van de show😅 lekker over the top.

5 likes

Ik moet alleen de laatste aflevering nog maar ik vind het top! Misschien niet zo goed als seizoen 1 maar wel beter dan 2 en 3 wmb. Ik lees online veel haat maar dat vind ik onterecht, wmb 4/5.

3 likes

Ik kijk nu de poli op npo start. Lijkt een beetje op dag en nacht, maar dan de slechtere versie. Het is wel vermakelijk.

Vond het wel wat minder goed in elkaar zitten dan de vorige seizoenen.
Ik miste wat meer diepgang van de hoofdpersonages
En de ontknoping vond ik ook tegenvallen.

5 likes

Ze zijn wel een andere weg ingeslagen met dat stukje bovennatuurlijke/horror er in, vond het wel gewaagd. Ik vond het ook wel een beetje afgeraffeld en open eindjes. Wel heel mooi gemaakt, prachtige beelden en de sfeer van zo’n geïsoleerde stad kwam wel goed over op beeld. Enige jammer vond ik dat Jodies personage hetero was omdat ze zo overduidelijk gay is, kwam wat ongeloofwaardig over (maar misschien dat dat mij opvalt omdat ik het zelf ook ben)

6 likes
love is blind

Ik ben zo geïntrigeerd door Chelsea en Jimmy en hun hele dynamiek. Ik las het hier al eerder, maar idd: Chelsea is verliefd op het idee van Jimmy. Dat hij voor haar koos ipv voor ‘kardashian’ Jessica. En tegelijkertijd is het haar grootste valkuil. Want ze ís al heel onzeker en heeft veel bevestiging nodig. En dan is er ook nog die situatie met Jessica, waarmee ze zichzelf constant vergelijkt. Very very messy

3 likes

Ik heb nu 6 van de 8 afleveringen gekeken en vind het eigenlijk best leuk. Had wel heel lage verwachtingen en ging er in met het idee dat het of (hopelijk vermakelijke) trash zou zijn of dat het op een interessante manier het verhaal opnieuw zou vertellen en daarbij op andere personages, verhaalelementen en conflicten zou focussen.

Voorlopig is het meer het laatste, niet super goed ofzo maar heb het wel naar mijn zin. Ga het vanavond afkijken dus wellicht dat mijn mening nog helemaal omslaat maar voor nu 7/10.

Ben ook heel benieuwd naar wat de originele makers verder nog gaan maken.

2 likes

Omg die emidj reunië :smiling_face_with_tear:🥹

4 likes

Ja niet normaal… Wat een viswijven. En uiteindelijk hebben ze de winnares helemaal niet veel aan het woord gelaten toch? Alleen maar de drama

2 likes

Ik heb oorpijn van al het geschreeuw. Ik vind Louisa echt zo vreselijk he. Michella ook maar zij heeft nog een heeeeeeel klein beetje zelfreflectie. Lousia echt 0.

7 likes

Ik vond Michella sowieso wel redelijk te pruimen dit seizoen! Best menselijk met momenten

9 likes

Shanta liegt zoooveel, niet normaal.
Wel irritant dat Valerio alles afkapt voordat er goed en wel een antwoord is gegeven.

3 likes

Ja maar haar hoofd staat ook steeds zo…ongeïnteresseerd ofzo.

1 like

seizoen twee van echte meisjes begint eindelijk in vlaanderen te komen :heart:

4 likes

Door jullie ben ik Love is blind gaan kijken. Wat fantastisch en walgelijk en schattig en belachelijk en genieten tegelijk.

7 likes

Yeah gurl

3 likes