Serietopic #5

God ja dit seizoen was ook een drama :joy:

2 likes

@Rookie Jaaa The Ultimatum is een nog grotere shitshow, zowel de hetero als queer versies zijn aanraders.

4 likes

Ja ik kijk het niet en dan kijk ik in dit topic, gaat het bijna alleen maar over love is blind lol. Ben persoonlijk meer geïnteresseerd in de mening over “echte” series

2 likes

Of een apart topic voor realityseries?

2 likes

Ho ho nog twee weken :yum::yum:

Ik ben gestopt met GoT, ik kom er niet doorheen en op een paar spannende momenten na vind ik het vrij saai :see_no_evil: Afgelopen weekend ‘The night agent’ gekeken, mega spannend! En nu weer op zoek naar een nieuwe serie…

3 likes

Hij lijkt ook precies op Human Bender uit Futurama (zag iemand die vergelijking ergens maken)

11 likes

Gaan ze serieus de reunie óók weer een week later uitzenden?

Naja het werkt wel, want zit iedere woensdagavond op 1,5 snelheid te kijken.

2 likes

Ik kijk nu Mr Bates vs The Post Office op NPO, een waargebeurd Brits schandaal waarbij medewerkers/eigenaren van post offices onterecht worden beschuldigd van fraude. Ik vind het een hele goede serie, laat je echt de frustratie en machteloosheid voelen van die mensen en wat dat met hen doet. En ook de strijd tegen het systeem. Echt een aanrader.

12 likes

The Bodyguard? Beetje zelfde vibes als Night Agent, ik vind die zelfs wat beter.

2 likes

Dank allen die tipte om Euphoria toch door te kijken. Ben inmiddels al bij seizoen 2 en zit er helemaal in! Er wordt super goed gespeeld en Rue is inderdaad een heel realistisch karakter qua hoe ze omgaat met verslaving. Blijft niet de vrolijkste serie maar ik ben blij dat ik even heb doorgezet.

8 likes

Ik zag hem al voorbij komen op Netflix maar hij heeft zo weinig afleveringen :frowning: Ik wil een serie met meerdere seizoenen zodat je écht lekker door kan kijken. Maar toch ik ga hem vanavond opzetten, heel benieuwd!

Heb je HBO? Daar staat True Detective op, veel seizoenen en spannend.

2 likes

Ja! Heb ik! Opgezocht en die ziet er leuk uit :smiley:

1 like

The Bodyguard is echt heel erg goed, wel een aanrader!

2 likes

Ik ben nu bij afl 7 van LIB en

Ik vind Jimmy helemaal niks maar zijn studio is wel mooi en schoon :joy:. En hele impopulaire mening hier maar ik vind Clay dus best leuk vergeleken de rest van de mannen. Kenneth lijkt opeens helemaal geswitcht te zijn, jammer, vond ik eerst ook wel leuk met Brittany. Mijn favoriet is Amy :heart_eyes: daar zou ik zo verliefd op kunnen worden. Johnny is ook wel leuk en ze zijn schattig samen, maar ik vind hem misschien net wat te kinderachtig (voor haar).

2 likes

Is Euphoria echt een teenage serie (zoals ik bijv. 13 Reasons Why vond), of wel echt wat ‘dieper’?

1 like
Clay

Pff ik vind Clay echt een lamzak hoor haha. Hij zegt meerdere keren bang te zijn om vreemd te gaan, alsof dat hem allemaal overkomt. Hou op hoor.

5 likes

Spoiler LIB

Oh misschien heb ik dat dan gemist dat ie dat zegt? Kan best hoor ik doe ook wel eens wat anders tijdens het kijken. Wel dat ie zegt dat ie niks fout wil doen, haar niet wil kwetsen. Dat had ik wel meegekregen, maar had dat niet per se geïnterpreteerd als vreemdgaan… dacht zelf wat breder.

3 likes

Het is een serie voor volwassenen met tieners in de hoofdrollen. Het is heftig, zou het niet beschouwen als geschikt voor tieners.

9 likes