Haha ik zit net afl 10 te kijken.
LIB afl 10
Hebben Chelsea en Jimmy ook wel eens níet een woordenwisseling? Zo vermoeiend. En dan tegen z’n ouders zeggen dat ze eigenlijk nog nauwelijks conflict hebben gehad hahahahaha
Oh en ik vind Amy en Johnny heel cute samen
Kijkt iemand ook de zweedse Love is Blind?
Jammer dat de cast zich constant zo transfoob over Louisa uit moet laten.
Maar ik denk dat het voor haar ook erg bijzonder is. Als je zo in god geloofd dan is dit natuurlijk een ver van je bed show.
Als je in god gelooft en onder een steen hebt geleefd ja.
Hallo we hebben het over iemand uit urk he😂
Uhm ja dat zo’n meid transfoob is is een ding (al erg genoeg), maar dat de programmamakers dit dan ook uitzenden vind ik echt schadelijk op een ander niveau.
Chelsea afl 10
What the fuck
Zo onzeker echt hou oppppp
Samenvatting
Ik hoopte vooraf nog dat ze plaatsvervangend boos was op Jeramey en dat het creatief geknipt was of zo maar nee ze was boos omdat hij niet de rest van z’n leven elke avond thuisblijft
Oh ik kan niet wachten om vanavond te kijken naar LIB! Inhouden om jullie spoilers niet te openen en TikTok haha
Kunnen ze bij LIP even kappen met die lilike goudkleurige glazen overal?
Waren ze in de aanbieding ofzo
Ja echt sneu, ik hoop dat het komende afleveringen wat minder is. Dat mens van urk is ook echt irritant. Maar heel de serie draait rond dat iedereen irritant is natuurlijk.
Dat is zodat ze kunnen editten hoe ze willen en je niet aan de glazen kunt zien dat het niet klopt
Had dan normaal glazen gebruikt ipv deze kinderglazen.
Edit: ze lopen er zelfs mee rond in het park. Vind het echt raar en heb nog nooit zoiets gezien om de timeline vaag te houden haha
Waaruit blijkt dan dat ze homofoob is?