Serietopic #5

Ja! Heb ik! Opgezocht en die ziet er leuk uit :smiley:

1 like

The Bodyguard is echt heel erg goed, wel een aanrader!

2 likes

Ik ben nu bij afl 7 van LIB en

Ik vind Jimmy helemaal niks maar zijn studio is wel mooi en schoon :joy:. En hele impopulaire mening hier maar ik vind Clay dus best leuk vergeleken de rest van de mannen. Kenneth lijkt opeens helemaal geswitcht te zijn, jammer, vond ik eerst ook wel leuk met Brittany. Mijn favoriet is Amy :heart_eyes: daar zou ik zo verliefd op kunnen worden. Johnny is ook wel leuk en ze zijn schattig samen, maar ik vind hem misschien net wat te kinderachtig (voor haar).

2 likes

Is Euphoria echt een teenage serie (zoals ik bijv. 13 Reasons Why vond), of wel echt wat ‘dieper’?

1 like
Clay

Pff ik vind Clay echt een lamzak hoor haha. Hij zegt meerdere keren bang te zijn om vreemd te gaan, alsof dat hem allemaal overkomt. Hou op hoor.

5 likes

Spoiler LIB

Oh misschien heb ik dat dan gemist dat ie dat zegt? Kan best hoor ik doe ook wel eens wat anders tijdens het kijken. Wel dat ie zegt dat ie niks fout wil doen, haar niet wil kwetsen. Dat had ik wel meegekregen, maar had dat niet per se geïnterpreteerd als vreemdgaan… dacht zelf wat breder.

3 likes

Het is een serie voor volwassenen met tieners in de hoofdrollen. Het is heftig, zou het niet beschouwen als geschikt voor tieners.

9 likes

Reactie LIB Clay

Samenvatting

Ja hij is haar alvast aan het voorbereiden. Kan-ie straks zeggen “ja ik heb je gewaarschuwd toch dat dat m’n zwakke plek is”

5 likes

Lijkt me sterk want hij zegt het zo’n 50 keer per aflevering

5 likes

Eens met @Daelyss. Gaat over tieners die om moeten gaan met heel volwassen problemen. Maakt het ook een heftige serie. Vind het niet te vergelijken met 13 reasons why, Euphoria is veel volwassener.

1 like

Deze kijk ik ook, echt een indringende serie die doet denken aan de toeslagenaffaire…

3 likes

Ja inderdaad, het doet mij daar ook aan denken. Ook dat het in beide gevallen nog steeds loopt. Door deze serie wordt volgens mij nu pas in Groot Brittannië voor het grote publiek de omvang van dit schandaal bekend.

2 likes

Oké ik heb netjes de serie uitgekeken en de laatste aflevering pakte mij enorm! Ik was hier erg verbaasd over aangezien ik van de rest van de afleveringen niet overtuigd was. Nog steeds niet eens met de hype, maar ik ben minder kritisch dan eerst

1 like

Nog niet begonnen aan Bodyguard want ik had zin in wat luchtigs dus ik ben gisteren begonnen aan Love is blind, nu bij aflevering 6 :joy:

LIB:

Elke keer als ik AD zie vraag ik mij af wanneer ze weg vliegt met die wimpers van haar :rofl:

2 likes

Ik weet dat sommige mensen hem echt verschrikkelijk vinden, maar er staat een nieuw seizoen Somebody feed Phil op Netflix en ik vind het de ultieme feed good serie voor op zondag. Lekker eten, Phil is altijd een blij ei, heerlijk. Echt mijn droombaan!

5 likes

Tip voor een leuke feelgood serie: somebody somewhere op HBO. Fijne serie om te kijken met vaak een lach en af en toe een traan

8 likes

Ik ben op zoek naar een hersenloze feelgood serie waarbij het niet erg is als je af en toe wat mist. Modern Family, New Girl oid.

Iemand een gouden tip? Heb Videoland, Disney, Prime en Netflix :pray:

4 likes

Community
Superstore
The Rookie
The Good Place
Brooklyn Nine-Nine
Dead To Me
Derry Girls
Unbreakable Kimmy Schmidt

5 likes

The rookie feelgood? :joy: