Serietopic #5

LIB reünie

Ja dat van Clay viel me ook op. Misschien was hij heel gespannen? Leek net een stokstaartje.

1 like

Ik vond het niet cringe maar ik vond de voice-overs wel gaar. De montage vond ik leuk gedaan, ik ga de volgende afl nog wel kijken denk ik

2 likes

Ted Lasso seizoen 3 gezien en wat is dat toch een leuke serie, geeft me echt elke soort emotie

3 likes

Net begonnen met Bodem (npo). Eerste aflevering veelbelovend.

Net de lib reünie gekeken, en vond deze samenvatting erg mooi:

2 likes

Heb 'm al gebinged, vond het erg goed, een aanrader!

5 likes

Ik heb zo gehuild van de laatste aflevering van Young Royals haha, echt een cliche serie maar het heeft me echt geraakt met de personages en blijft voor mij toch mijn favoriete queen love story die ik ooit heb gezien :sob:

1 like

We zijn hier afgelopen weekend aan begonnen, heel leuk! Alleen mijn vriend praat nu wel over niks anders dan Japan in de 17e eeuw :face_with_spiral_eyes::sos:

2 likes

Deze week Bodem in 1 zitting gekeken. Vond het best vermakelijk alleen irriteerde ik me soms wel aan de hoofdrolspeler en haar acties… Maar hè daar draait de serie ook om :joy:

En laatst ook Criminal op Netflix. En eigenlijk verbazingwekkend hoe goed ik dit vond want het speelt zich bijna volledig af in 1 ruimte (een verhoorruimte). Maar je werd gegrepen door het acteerwerk en de verhalen die verteld werden. Echt een geniale serie!

1 like

Ik zit Irish Wish (film) te kijken en daar speelt Stephen Bonnet uit Outlander een grote rol in.
Stephen Bonnet vond ik zo’n akelig figuur dat ik de acteur gewoon niet meer kan loskoppelen van het personage. Ik zie alleen maar Bonnet en ben bang dat ie Lindsay Lohan elk moment iets aan kan doen. :sweat_smile:

5 likes

Jaa dat had ik toen ik hem ineens voorbij zag komen in downton abbey! Zo raar.

3 likes

Hahah dacht al, waar ken ik hem van. Hij zat ook in laatste seizoen van You maar ook Outlander dus. En dat ie dus in Downton Abbey zat wist ik al helemaal niet meer, nooit opgevallen :cry:

De film zelf vond ik trouwens echt vreselijk slecht, maargoe als je niks te doen hebt wel geinig

3 likes

De film was precies wat ik nodig had vanavond, een film waarbij je tijdens het kijken van de trailer al weet hoe het afloopt en wie wie krijgt. :rofl: Ik vond het wel vermakelijk.
Maar Bonnet dus… Normaal kan ik acteurs wel loskoppelen maar ik heb Ed Speleers in geen enkele andere rol gezien. Bonnet heeft nogal indruk gemaakt, heb echt gedroomd over die gast nadat hij een kindje uit een boot gooide en nog wat nare dingen deed. Ik zal hem nog in wat andere rollen moeten zien voor ik Bonnet vergeet, denk ik.

Wat mij betreft mag het nieuwe seizoen van Outlander trouwens heeeeel snel op Netflix komen. Ik dacht dat alles al op Netflix stond en wist niet dat ik de laatst beschikbare aflevering al aan het kijken was, en toen was het ineens klaar. Dat was een teleurstelling zeg. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik heb part 1 van het nieuwe seizoen van outlander al gezien en het is erg goed! Part 2 komt dit jaar en can’t wait

1 like

Ik ben afgehaakt toen de dochter van claire een kind kreeg met die gozer en ze dus in Amerika leefden vond het toen echt saai worden. Terwijl ik aan het begin echt helemaal fan was. denk ook omdat Jaimie nu een saaie oude vent is . Is het het waard om weer verder te kijken/opnieuw te beginnen? Of blijft het een beetje die seizoen 4 sfeer?

5 likes

Ik vond het daarna weer echt spannend en leuk hoor, dus het wordt beter!

3 likes

Haha voor mij zal Ed Speleers altijd Eragon blijven (is wel slechte film, boek is niet origineel maar wel leuk). Vond het juist raar om hem als zo’n slecht figuur te zijn in Outlander en Downton Abbey.

4 likes

Hmm ik vind het eigenlijk nog steeds best saai. Ik denk inderdaad om de redenen die jij noemt, Claire en Jamie zijn nu een oud stel, ik vind Bree niet echt een leuk personage en de verhaallijnen zijn gewoon wat traag. (Sorry voor de dubbelpost)

9 likes

Ja heb ik ook dit, vind ik echt jammer wat vond het in het begin echt fantastisch.

1 like

Same! Loved it

5 likes