Ik ben ook begonnen aan sphinx , vind het echt creepy tot nu toe 🫣
Oh ik kwam er juist de eerste aflevering niet echt lekker in. Misschien toch nog even verder kijken
Ik heb vanmiddag Bodem achter elkaar gebinged, vond het echt goed vermaak, en voor mijn gevoel ook een keer wat andere acteurs dan in de meeste NL series en films.
Ik heb Bodem na 10 min afgezet echt cringe hoe trekken jullie dit?
Ik vind Eva Crutzen iig al leuk en humoristisch. En vond het eigenlijk wel origineel, ten opzichte van al die 12 in een dozijn NL series/films. Denk dat even doorzetten wel helpt, maar moet je zelf weten.
Ik ben helemaal verslaafd aan 3 body problem op netflix, big budget sci-fi en heel spannend
Ik vond de eerste aflevering echt goed om je erin te zuigen dus ben benieuwd, maar wil het ook weer niet te leuk vinden want het is blijkbaar makelij van Benioff & Weiss
Het is dit keer gebaseerd op boeken die daadwerkelijk af zijn dus ik heb goede moed!!
Er komen nu vrienden langs, wat drinken, maar ik wil eigenlijk stiekem liever verder kijken dat zegt veel
Maar dan heb je het allerleukste deel juist gemist: hot priest!
Hebben jullie de joodse raad gezien op npo? Vond het echt wel goed eigenlijk! Ik ga nu ook beginnen aan bodem
Beetje laat maar ik heb pas New Girl ontdekt en vind het zo leuk! Als het deze kwaliteit vasthoudt dan komt het echt wel op mijn lijstje van favoriete sitcoms. Friends staat nog altijd op eenzame hoogte bovenaan dat lijstje trouwens. Dat zal ik waarschijnlijk altijd blijven kijken en ook altijd bij blijven lachen. New Girl komt er tot nu toe af en toe bij in de buurt
Jaaa New Girl is echt een hele leuke serie!
New Girl >>>>>>>> Friends
Jaaa new Girl is super leuk! Aan het einde vond ik een seizoen wel minder leuk, maar jij misschien niet.
Heb de serie Liebes Kind gekeken op Netflix. Nog nooit vanndeze serie gehoord tot een collega zei dat de serie heel spannend was. En idd, was zo benieuwd wat het verhaal was. Als je deze nog niet gezien hebt: ik vind het een aanrader
Nice, de eerste afl mafs australia staat op videoland. Het is nu al
Ik vind sphinx nog niet zo goed, heel vaag en tryhard en ook een beetje cringe? Ik ben bij aflevering 3 nu dus hoop dat het beter wordt
Ik zet het net aan maar de trailer is al veelbelovend
Ik ben mr selfridge voor de tweede keer aan het kijken en het is nog steeds leuk al kan je wel merken dat het oud is. Vooral de cgi is op sommige plekken echt heeeel slecht. En af en toe zit er een acteur tussen die wat houterig speelt maar in het algemeen is het een gezellige serie met interessante personages.
Voor alle Housewives-liefhebbers: de Salt Lake City franchise staat op Netflix en die schijnt heel goed te zijn! You’re welcome!