Serietopic #5

Wow ik ben eindelijk bij met Grey’s Anatomy, wat een tijdsintensieve investering is dat zeg :joy:

Net ook maar gelijk S20E1 gekeken en kan nu na zo’n 15 jaar weer semi-live meekijken.

5 likes

Ik vind salt lake echt overgewardeerd, het is alsof je een officiële parodie van de franchise aan het kijken bent met blatant arme mensen die zich rijk voor doen. Ze hebben gewoon geluk gehad met Jen Shah’s arrestatie, beetje vergelijkbaar met hoe Teresa Giudice New Jersey gekatapulteerd heeft.

2 likes

Weet iemand waar je andere seizoenen van the hills kan kijken? Staan er maar twee op Netflix

Welke series zijn in lijn van shogun en the bodyguard goed? We hebben net de serie unforgotten uit en nu toe aan iets nieuws

1 like

Night Agent is beetje zoals Bodyguard

4 likes

Jaa al gezien, ook super leuk!

3 likes

Waar heb je die nieuwe gekeken dan?

2 likes

Op Disney+ van de UK!

3 likes

Chance Perdomo (ik ken hem van de spin-off van The Boys, Gen V) is om het leven gekomen, hij heeft een motorongeluk gehad. :pensive:

Ik heb eindelijk The Bear weer opgepakt, ik denk dat ik destijds even teveel in de stress schoot bij al dat geschreeuw hahaha. Ik was opnieuw begonnen, nu wachten op het derde seizoen. Zooo leuk/goed.

2 likes

Niet helemaal hetzelfde maar ik vind The Brothers Sun ook een aanrader! Leuke combi van actie/crime en humor.

2 likes

Mr & Mrs Smith

3 likes

Vanaf vanavond komt “daar gaan ze weer” op RTL 4, op Videoland staan al twee afleveringen. Allemaal oud deelnemers van reality programma’s zoals Debbie & Caroline van B&B vol Liefde en wat oud ik vertrek deelnemers.

Info erover: Wie zijn de deelnemers van Daar Gaan Ze Weer? | NLZIET

6 likes

Zin innnnn

4 likes

Ik heb ook al twee keer pauze moeten nemen van seizoen 2. Zo’n goeie serie maar niet echt ontspannend haha.

1 like

Ooooo leuk!

1 like

American nightmare op Netflix is wel een aanrader als je van true crime houdt. Bizar verhaal en echt woest makend hoe de politie heeft gehandeld.

4 likes

De serie zussen op NPO is wel intrigerend. Ik ben nu bij aflevering 3. Het kijkt makkelijk weg, soms wat tenenkrommend geacteerd en niet elk personage is even geloofwaardig maar ik ben nieuwsgierig naar de rest van het verhaal.

6 likes

Wow wij kijken nu seizoen 1. Lang geleden dat ik zo in een serie werd gezogen :flushed:

4 likes

Hm ik heb het seizoen (zussen, npo) uit maar ik weet niet goed wat ik er van vind. ene kant wel leuk, er zaten een paar goede acteurs tussen, maar het verhaal is zo over the top dat het wat irritant word. Dat die Ida Johan in de gierput heeft geduwd zag ik niet aankomen. Ik weet ook niet helemaal wat ik daar van vind. en het hele adoptie gebeuren mwah hier en daar is dat ook verre van realistisch. En dan hebben we het nog niet gehad over dat die zussen het het zo snel zo goed met elkaar kunnen vinden. wat vonden jullie er van?

2 likes

Ik ben bij aflevering 6 en heb het net uitgezet om vrolijke filmpjes te kijken voordat ik ga slapen haha. Aangezet gebaseerd op het grappige voorstukje op Netflix dus ik had deze heftigheid ook niet verwacht. Wel ontzettend knap gedaan zeg en inderdaad ontzettend dapper. Al die gemengde emoties, handelen en gedachtes n.a.v. misbruik en stalking ook, zo realistisch. Laat echt goed zien hoe complex zoiets is.

1 like